C4 je prav zanimiva zadeva. 1,6 litrski dizl motor s 110 konji?! pred časi smo se samo lahko sanjali o takih zmogljivostih.... Cena je pa res "malo" zasoljena. Saj bi bila xsara tudi lahko dražja, če bi dodatno opremo iz prtlažnjika ven vzeli...
:okol:
Dobra slika.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
C4 1.6HDi 16v 110 SX Pack vs. Xsara 2.0HDi 110 Exclusive
Collapse
X
-
No, še je tisti čas, ko sta oba avtomobila ob istem času na tržišču.
Pa poglejmo dva oglasa iz avtoneta:
C4 http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=205775
Xsara http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=43739
Razlike je ob sicer nekoliko bolje opremljenem C4 za celih 1,5 MSIT :zivzg: ali drugače povedano C4 je za celih 45% dražji od Xsare.
Ali je res C4 toliko boljši avtomobil?
Lp Čojko
Leave a comment:
-
Poraba:
C4
- mesto 6,0l
- relacija 4,0l
- mešano 4,7l
- emisija CO2 125
Xsara
- mesto 7,0l
- relacija 4,2l
- mešano 5,2l
- emisija CO2 141
Nov 1.6 16v HDI je sodobnejši in varčnejši, tudi emisije ima zelo nizke (odvisne od porabe). Škoda le, da niso pod 120 g/kg, saj bi bili oproščeni "okoljevarstvenega davka", kar bi pomenilo nižjo nakupno ceno.
Vendar je to le teorija, ki verjetno ob zelo umirjenem vozniku in nogi tudi drži. Kako pa se ta mala kubatura, 16 ventilov odraža v porabi ob dinamični vožnji in zahtevnejšem vozniku bom izmeril na testu C4.
Nekaj podatkov. Moja originalna Xsara je imela povprečno porabo 6,1 litra (dinamična vožnja), ko sem izvajal teste prožnosti je bila poraba 7,2l (43km, povp. hitrost 58km/h). V testu nemškega Autobilda (C4, 307, Megane) je imel C4 110HDI porabe min. 5,1 max. 10,2 povpr. 6,6 l/100km. Vendar le ko bom imel C4 na testu, kjer bo isti voznik v enakih razmerah izvajal enake meritve prožnosti bom lahko podal eksaktnejše informacije o porabi.
Leave a comment:
-
Podvozje:
Spredaj:
C4 posamične obese koles, prema Mac Pherson s trikotnimi spodjimi vodili, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog.
Xsara neodvisna kolesa, Prema Mac Pherson s trikotnimi spodnjimi rokami, s spiralnimi vzmetmi, teleskopskimi hidravličnimi blažilniki in torziskim stabilizatorjem
Kakor razumem ta dva podatka (čeprav ne razumem kaj to pomeni in ali je to dobro ali slabo - morda bo kdo drug znal razložiti) mislim, da je enak sistem pri C4 kakor pri Xsari.
Zadaj:
C4 posamične obese koles, prema z iztegnjenimi vodili in gibljivim prečnim drogom, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog
Xsara neodvisna kolesa, prema s samovodljivimi podaljšanimi rokami, prečni torzijski drogovi, vdoravnimi teleskopskimi hidravličnimi blažilniki in torzijskim stabilizatorjem.
Kakor razumem je spet isti sistem, le da ima C4 dodane "fedre".
Po vsem tem, lahko sklepam, da kaj bistveno boljše vožnje, oprijema in kaj vem še časa C4 le ne premore. Kako je v praksi bom zmeril najvišjo hitrost enega in drugega čez dotični hiter ovinek (okrog 90km/h). Ker imam na moji Xsari že rabljene gume (dve leti in 30 Tkm) bom vajo ponovil še s fotrovo bencinsko Xsaro, ki ima ravno tako nove gume in "frišne" amortizerje ter podvozje.
Leave a comment:
-
Guest repliedJaz bom šou danes probat ta takohvaljeni Citroen C4. Me prou zanima kaj oz. zakaj je boljši od Xsare, no razen v tem da je vozilo novopečeno in se vse svetlika!!! Bom povedal zvečer kakšni so vtisi z moje strani. ::bouncy.gif::
Leave a comment:
-
Bravo Čojko
E vidiš, to so besede! To je dobr testek, mini test!
Argumenti! To je to!
Kar tako naprej xxx257.gif
Skrtxpimp.gif
Leave a comment:
-
Motorji:
Oba sta dizla HDI. Gre predvsem za 16v tehnika z nižjo kubaturo proti starejši 8v tehniki in višji kubaturi.
C4 1.6HDI 16v 80kw pri 4000 vrtljajih, 240Nm pri 1750
vrtljajih.
Xsara 2.0HDI 8v 80kw pri 4000 vrtljajh, 250Nm pri 1750 vrtljajih.
Na papirju praktično isto, kaj pa v praksi?
Pospešek 0-100km/h, 0-400m, 0-1000m, najvišja hitrost, prožnost v V od 80-120, zavorna pot 100-0 km/h:
C4: 11,1s, 17,8s, 32,6s, 192km/h, 11,6s, 38,2m
Xsara: 11s, 17,7s, 32,5s, 190km/h, 10,5s, 40,7m
Pospešek je praktično isti, razlikujeta se le v prožnosti v korist Xsare in v zavorni poti v korist C4.
[Edited on 13-12-2004 by Čojko]Attached Files
Leave a comment:
-
Bravo, Čojko! Daj jim po pi*. Kaj bojo govorili, da je C4 boljši, če pa ni res.
Mimogrede, zadnjič sem se malo peljal v novem C4. Nisem ga vozil, bil sem sovoznik, vožnja je bila kake 3 km. Prvi vtis je bil kar dober. Dokaj dobra zvočna izolacija, grozno velika (dolga) armaturka. Škoda, da ga nisem jaz vozil. S Xsaro pa ga ne morem primerjat, ker se še nisem peljal v njej.
Tak da, Čojko verjamem tebi!::boldlblue.gif::
Leave a comment:
-
C4 1.6HDi 16v 110 SX Pack vs. Xsara 2.0HDi 110 Exclusive
Malo me jezi kako ob prihajajočem C4 večina hvali nov Citroenov model, nekateri celo trdijo, da je za dva razreda boljši in sploh čisto drug avto od osivele in zastarele Xsare.
Ali je res?
Skušal bom odgovoriti skozi izmerjene podatke, ki so mi na voljo (lastne meritve in meritve avtorevij) in testno vožnjo obeh avtomobilov.
Najprej nekaj osnovnih podatkov.
Velikost:
- zunanja dxšxv:
C4: 4274x1769x1458
Xsara: 4188x1705x1405
- C4 je večji, širši in predvsem višji
Notranje mere:
- širina spredaj, širina zadaj
C4: 1442, 1432
Xsara: 1436, 1431
- znotraj sta praktično oba enako široka
Sedeži:
- sedalni del spredaj, naslon spredaj, sedalni del zadaj, naslon zadaj:
C4: 500, 600, 470, 610
Xsara: 520, 600, 500, 640
Xsara ima tudi nasplošno boljše sedeže, ki so poleg tega še v ledvenem delu nastavljivi (C4 niso).
Prostor za kolena na zadnji klopi:
C4 610-810
Xsara 600-800
Razlika je le 1 cm v korist C4, ki pa ima kar za 3cm krajši sedalni del kakor Xsara.
Prtljažnik:
- volumen, volumen pri podrtih sedežih, dolžina, širina, dolžina pri podrtih sedežih:
C4: 320l, 1023l, 802, 1034, 1337
Xsara: 408l, 1190l, 818, 1094, 1371
Xsara ima večji prtljažnik.
Prostornost, ki jo je čutiti v C4 gre pripisati nekoliko višjemu sedenju in boljši preglednosti.
[Edited on 13-12-2004 by Čojko]Tags: None
Leave a comment: