Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ne-test C4 1.6 HDi SX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ne-test C4 1.6 HDi SX

    No, danes sem se končno vsedel v C4. Ostalo je žal samo na
    tem. Testna vožnja še ni bila možna, ker na avto še niso dali
    tablic, bo pa v prihodnjih dneh. Moral bom priti še enkrat.
    Sem si pa zato avto temeljito ogledal.

    Na zunaj res lepo zgleda, v petvratni in trivratni varianti
    (ki mi je, verjetno tako kot drugim, lepša). Xsara,
    postavljena ob bok, zgleda precej revno.

    Mene je, seveda, precej bolj zanimala notranjost. No, prva
    stvar, ki mi je padla v oči, je res temeljito izvedena
    zatesnitev vrat, kakršno so 10 let nazaj meli samo avti
    višjega razreda. No, ta vtis se je nekoliko pokvaril ob
    odpiranju in zapiranju zadnjih vrat, ki me je nekoliko spomnil
    na Golfa V. Treba je malo močneje butnit.

    Ergonomija za volanom je v redu, ni več tistega občutka
    vtesnjenosti kot v Xsari. Sedi se komot, podobno kot v P307,
    C5 itd. Sredinska konzola je tudi pametno profilirana, da ne
    butaš z desno nogo vanjo, kot v kakem A4.

    Všeč mi je tudi, da je ročica menjalnika zrasla za 2-3 cm
    glede na Xsaro in je zdaj skoraj že na pravi višini. Manjka
    mogoče samo še kakšen cm ali dva. Škoda, da se ne šalta nič
    bolje kot v Xsari - isti brezvezni gumijasti občutek (1.6
    HDi). No, po izkušnjah iz bratovega traktorčka, se zadeva s
    časom nekoliko unese oz. se je privadiš. Ne vem, zakaj to na
    PSA ne morejo porihtat, ker občutek na ročki menjalnika že v
    štartu odbije marsikaterega voznika.

    Volan. No ja, ni glih taka katastrofa, kot sem pričakoval.
    Prečke so v resnici nekoliko tanjše, kot so se mi zdele na
    slikah in ne motijo preveč. Žal je pa na tistem avtu bil iz
    zelo trde plastike. Ni ga glih fajn držat v rokah, po drugi
    strani se pa tudi ne bo hitro zgulil pri tistih, ki ga radi
    vrtijo z dlanjo.

    Obvolanske ročke so videt enake, kot v Xsari.

    Zici. Prevlečeni so z eno zračno tkanino, podobno tisti na
    hrbtišču kakšnega ruksaka, verjetno da se poleti manj potiš.
    Žal tudi precej drsi. Bočne upore so razmeroma globoke, ampak
    žal ne držijo tako dobro, kot bi človek mislil - so precej
    mehke in se zvijejo, če se malo bolj nasloniš na nje. V
    trivratnem so bile nekoliko ojačane in bolj držijo, ampak
    nekoliko stiskajo rame skupaj, kar mi spet ni všeč. Trdota
    podobna, kot v drugih avtih. Nisem zasledil kakšnega gumba za
    štelanje ledvene opore, ki za moj okus ni bila dovolj
    izrazita. Z enim stavkom, zici niso ne dobri ne slabi, ne
    boljši ne slabši kot v Xsari, edino naslonjala niso tako
    majava. Povprečni. Uni v P307 mi bolj pašejo.

    Je pa še nekaj detajlov, izvedenih podobno ali enako, kot v
    P307. Npr gumbi ročne klime so enaki. Podobno je izvedena
    konstrukcija zica (končno se dviguje in spušča na 'pumpanje',
    ne pa na tisti hebl). Pa tudi podoben je majhen odprt
    plastični predalček na zunanji strani zica, kamor lahko
    porineš kakšno drobnarijo. Enaki so potem še gumbi za šipe na
    vratih, pa za nastavitev vzvratnih ogledal (tudi v C5) itd.

    Pedala so enaka, kot v Xantii, Xsari, C5, P307 itd.

    Bočne odprtine za ventilacijo bi lahko imele malo več hoda po
    vertikali, čeprav je res, da jih na Xantii ponavadi držim kar
    na sredi, tako da ne bom trdil, da je to pomanjkljivost

    Zgornji del armatirke je iz plastike, ki ni glih povsem trda,
    ampak skoraj. Spodnji del je iz trde plastike. Na posameznih
    mestih, npr. spodaj levo od volana, če malo pritisneš z roko,
    se vse nekaj zvija in krivi. Na vratih je samo trda plastika.
    Upal sem, da bo to boljše. Če pustimo po strani estetiko, bi
    rekel da je na celem avtu glih armaturka najmanj kvalitetno
    narejena.

    Na zadnjih zicih mi je od kolen do sprednjih zicev ostalo cca
    2 cm prostora, na Xsari pa okrog 0 cm. Nekaj večja razlika je,
    če se prav spomnim, v področju gležnjev. Prostora je za osebe
    povprečne višine, kot sem jaz, zadosti. So pa naslonjala zadaj
    po obliki bolj prilagojena otrokom, kot odraslim in se ne sedi
    preveč dobro.

    Podvozje je pobrano iz P307. Spredaj MacPherson, zadaj poltoga
    prema, znana iz Golfa IV. Do zadnjega sem upal, da so mogoče
    vseeno tam skrili kakšen multilink, če že Fordu prodajajo
    dizle, ampak žal niso. Bomo videli, kako se to obnaša v
    vožnji. Verjetno podobno, kot P307.

    Na trivratnem modelu mi je bila všeč premišljena konstrukcija
    vrat prtljažnika. Skozi spodnjo šipo se vidi vse kar rabiš.
    Hecen je pa brisalec na njej - metlica je dolga okrog 15 cm.
    Tako majckene še nisem videl. Je pa res, da tudi na petvratnem
    modelu zadnja šipa ni tako visoko, kot se mi je zdelo s
    fotografij, tako da je preglednost prvi vožnji rikverc še kar
    sprejemljiva.

    V končnem seštevku, avto pusti soliden občutek, ampak me pusti
    enako praznega kot našminkana lepotica, ki razen umetne lepote
    nima kaj veliko za pokazat.

    Žal ta soliden občutek pokvari tudi (za)soljena cena. Za motor
    1.6 HDi, ročno klimo, kovinsko barvo, lite fletne, radio s CD-
    jem ki ne podpira mp3 in še par drobnarij moraš odkeširat, z
    vračunanim promocijskim popustom (280 jurjev) celih 4.43
    miljončke. Raj dam še par sto jurjev več za orenk avto. Ali
    počakam kakšno leto, da cena pade na boj realno vrednost, ki
    se bo po moje gibala več kot pol miljona nižje.
    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

  • #2
    Jaz sem ene deset minut sedel v petvratnem Hdi-ju. Ne vem stopnje opreme (po moje je bila osnovna + lite feltne).
    Vsakdo ima svoj okus, ampak mene je avto popolnoma razočaral. Zunanjost še kar gre, moti pa me ogaben stik sprednjih luči in pleha. Videti je kot da bodo žarometi na prvi grbini izkočili iz ležišč. No malo sem jih pretipal in videl da lepo stojijo, problem je v grdem odlitku prozorne plastike. Podobne občutke mi daje "značka" oziroma podaljški dobrega starega ševrona, ki so na havbo nataknjeni po sistemu sestavljanja igračk iz kinderjajčkov. Iz podobne zgodbe so neki prerezani gumijasti pokrovčki vodil prednje havbe. Zelo me moti oster rob sprednjih vrat, ki grozi da ti odtrga jajca, pa še letvice bodo gotovo odstopale. Odpiranje motornega pokrova razkrije še večjo žalost. Vem da so v modi lahki, reciklirani materiali ampak vse skupaj deluje zelo ceneno - vse polno nekih tankih plastičnih pokrovov, plastična sesalna cev od turbine naprej, delno plastičen intercooler...
    Poglavje zase je "oblazinjenje" dna prtljažnega prostora ki je mehko, se mečka in se ne prilega dnu. Izgleda kot neka zgonjena stara deka.
    O velikosti prtljažnika raje ne bi, ker je ni. Kolikor vem je 25% manjši od onega v Xsari!!!
    Všeč so mi bili sedeži, ne pa tudi položaj za volanom, moti me utesnjenost na strani vrat (na sovoznikovem sedežu enostavno ne morem sedeti, ker me žulijo vrata (podobno kot v A4 ali kakšnem bavarcu). Za moje pojme je notranjost majhna - nobene zračnosti.
    Moti me sedenje daleč od sprednje šipe - kot v enoprostorcih imaš občutek da je sprednji konec avta tam nekje za devetimi gorami... Zadaj nisem sedel, pa me tudi ni nič mikalo ker je na pogled utesnjeno.
    Všeč mi je tisti mehkejši material s črticami na armaturi in vratih, preostala plastika armature in vrat pa je (vsaj pri tej stopnji opreme in v tej barvi) ogabna. Pa saj ne sedim v renoju!!! Podaljšek armature pred prestavno ročico me močno spominja na jugota, plastika okoli tistega kao-displeja BC na armaturi se bo lepo spraskala že s potegom nohta. Pokrov predala za rokavice je še bolj cenen in se slabo zapira (no vsaj odpira se kao-počasi).
    Volan ni nič posebnega (s knofki in kolesci se nisem igral).
    Na splošno se mi zdi kot da bi za osnovo notranjosti vzeli C2/3 potem pa zraven nametali vse kar jim je prišlo pod roke. (ne vem pri katerem japoncu so si sposodili tisto kljukico za nakupovalne vrečke pri sovoznikovih nogah. Vedno sem si želel točno tega da dam vrečko s svežim kruhom na umazana tla in jo našponam v levo s to prečudovito napravo.)

    Verjetno se avto dobro pelje.
    Vendar to ni Citroen! Vložku za dišave in vibratorjem navkljub!
    Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

    Comment


    • #3
      Če mi ga šenkajo no, bi se pa vozil tud s tem grdim skrpucalom-fordcitroenom. Sredinska konzola je:jok,dizelski motorji so itak enaki, kod v focusu, le še vprašanje kateri znamki si pripaden, oz kateri je cenješi!

      FORD za doplačilo ponuja FAP filter. Mislim to mi je res najbol, pa Peugeot oglašuje, da v svoje avte vgrajuje Porschejev tiptronic, ki je itak ZF z mercedesovo značko na ohišju.

      Comment


      • #4
        No, jaz sem zgoraj poskušal napisat po objektivni plati, kaj mi na avtu zgleda dobro, ali slabo narejeno. Poskušal sem se ognit tistemu kaj mi je všač ali ni, ker je stvar okusa.

        Bi pa potrdil jolbetovo ugotovitev, da je zic (tudi voznikov) nekako precej blizu vrat. Spomnim se, ko sem kupil BX-a, pa mi je naslonjalo na vratih bilo celo nekoliko predaleč za lepo naslonit roko. Ja, tle ni tako. Očitno je to zaradi občutno bolj debelih vrat. Pač, zdaj vsi veliko dajo na varnost in to se v notranjosti pozna, čeprav je avto zrastel v širino glede na Xsaro.

        Zdaj glede oblazinjenja prtljažnika, tukaj je rezervno kolo v dnu prtljažnika, tapecirunga je položena čez. Pač, v tem primeru je ne moreš nalimat na pleh. Spomnim se, da je tudi v zadnjem Accorcu in Civicu na dnu prtljažnika, pod tapecirungo, nekakšen cenen lesonit (skoraj me je na rit vrglo).

        Bolj oddaljena sprednja šipa je fajn poleti, ker ti ne piha iz šobe direkt v glavo. Je pa preglednost seveda slabša.

        Havbe nisem odpiral, ampak verjamem, da je notri dosti (cenene) plastike.

        Kaj pa vem. Avto je po eni plati samosvoj in je dosti originalnih in dobrih rešitev, po drugi pa zgleda kot samo še en izmed običajnih konfekcijskih izdelkov. Občutki so mešani
        Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

        Comment


        • #5
          No, glede položnejše šipe je slabost v tem, da je še kar močen odsev armaturke v šipi (lahko pogledate na ono drugo temo - fotografije). Vidijo se predvsem zračniku in "ohišje" števca. Ne vem kako se bo obnesel zračnik pod šipo, ker je zelo ozek - odrošavanje, kilma poleti,.. Ima pa senzor temperature v notranjosti zraven notranjih luči nad vzvratnim ogledalom, kar pomeni veliko bolj nežno upravljanje z gretjem ali hlajenjem (ne bo tako močno butal tisti zelo mrzel zrak poleti ob klimi).

          LP Čojko
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ja, zračnik za odmegljevanje šipe se ne razteza po celi širini šajbe, ampak je širok cca pol metra in postavljen za centralnim displayem. Ne vem, zakaj so uporabili sistem, ki ga VAG, po kakšnem desetletju uporabe, počasi opušča. V meganu II je enako in piha v glavo.

            Senzor temperature je pri avtomatski klimi pod stropom, enako kot pri C5. Vendar ima C5 še drugi senzor na armaturki, ki ga pa na fotkah notranjosti C4 ne vidim. Ampak položaj tega senzorja ni nobena garancija, da bo upravljanje klime "bolj nežno", oz. da te ne bo nadlegovala s premrzlim ali prevročim zrakom. Avtomatika klime točno ve, na kateri temperaturi je zrak, ki piha iz odprtin, saj ma še dodatne senzorje, ki med drugim merijo temperaturo izpihanega zraka skozi zračnike in proti nogam (vsaj pri Xantii, pa verjetno tudi tukaj). Vse je odvisno od tega, kako je sprogramirana avtomatika. Za upati je, da so ti sistem zdaj že bolj izpopolnjeni, kot v Xsari ali Xantii.
            Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

            Comment


            • #7
              Sem ta teden v salonu pogledal C4. Meni se zdi super avto.
              Morda bi komentiral kvaliteto izdelave: avto kot tak, je bil kar vredu narejen, tako znotraj kot zunaj. Na desni strani prednjega odbijaca se je sicer letvica rahlo cingala (za 1 mm). V notranjosti se pa jasno vidi, da so kosi od razlicnih proizvajalcev... eni so bolj kvalitetni, drugi manj. Npr, vrtljiva gumba za regulacijo temperature na dvopodrocni klimi sta zelo majava in cenena. Po drugi strani so gumbi na avtoradiu zelo vredu, tudi volan je kul - malo me edino moti svetleca plastika gumbov (ni mat plastika), ampak se verjetno vsaj ne bo videlo, ko bodo znucani. Sedezi v obeh, coupeju in berlinu so mi zelo vsec, tako po ergonomiji kot kvaliteti izdelave, po mojem mnenju je tudi zadaj cisto zadovoljivo prostora. Se enkrat pa povdarjam: cuti se, da so kosi od razlicnih proizvajalcev.
              Aja, pa se link na crashtest, ker ga ni se nihce objavu tle: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=203

              Comment


              • #8
                Sem malo pogledal te teste. C4 se je v tem razredu odlično odrezal. Celo malo bolje od unega nemškega sranja, ki sliši na golff. :wwa:

                Do pešcev je pa celo bolj prijazen kot večji brat C5.
                Vroooom! - Merida 903 Road

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rogy
                  Do pešcev je pa celo bolj prijazen kot večji brat C5.
                  Seveda - jaci tlaci, al kako ze gre ta pregovor. ;)

                  Lp,

                  Dvorjan

                  Comment

                  Working...
                  X