No, danes sem se končno vsedel v C4. Ostalo je žal samo na
tem. Testna vožnja še ni bila možna, ker na avto še niso dali
tablic, bo pa v prihodnjih dneh. Moral bom priti še enkrat.
Sem si pa zato avto temeljito ogledal.
Na zunaj res lepo zgleda, v petvratni in trivratni varianti
(ki mi je, verjetno tako kot drugim, lepša). Xsara,
postavljena ob bok, zgleda precej revno.
Mene je, seveda, precej bolj zanimala notranjost. No, prva
stvar, ki mi je padla v oči, je res temeljito izvedena
zatesnitev vrat, kakršno so 10 let nazaj meli samo avti
višjega razreda. No, ta vtis se je nekoliko pokvaril ob
odpiranju in zapiranju zadnjih vrat, ki me je nekoliko spomnil
na Golfa V. Treba je malo močneje butnit.
Ergonomija za volanom je v redu, ni več tistega občutka
vtesnjenosti kot v Xsari. Sedi se komot, podobno kot v P307,
C5 itd. Sredinska konzola je tudi pametno profilirana, da ne
butaš z desno nogo vanjo, kot v kakem A4.
Všeč mi je tudi, da je ročica menjalnika zrasla za 2-3 cm
glede na Xsaro in je zdaj skoraj že na pravi višini. Manjka
mogoče samo še kakšen cm ali dva. Škoda, da se ne šalta nič
bolje kot v Xsari - isti brezvezni gumijasti občutek (1.6
HDi). No, po izkušnjah iz bratovega traktorčka, se zadeva s
časom nekoliko unese oz. se je privadiš. Ne vem, zakaj to na
PSA ne morejo porihtat, ker občutek na ročki menjalnika že v
štartu odbije marsikaterega voznika.
Volan. No ja, ni glih taka katastrofa, kot sem pričakoval.
Prečke so v resnici nekoliko tanjše, kot so se mi zdele na
slikah in ne motijo preveč. Žal je pa na tistem avtu bil iz
zelo trde plastike. Ni ga glih fajn držat v rokah, po drugi
strani se pa tudi ne bo hitro zgulil pri tistih, ki ga radi
vrtijo z dlanjo.
Obvolanske ročke so videt enake, kot v Xsari.
Zici. Prevlečeni so z eno zračno tkanino, podobno tisti na
hrbtišču kakšnega ruksaka, verjetno da se poleti manj potiš.
Žal tudi precej drsi. Bočne upore so razmeroma globoke, ampak
žal ne držijo tako dobro, kot bi človek mislil - so precej
mehke in se zvijejo, če se malo bolj nasloniš na nje. V
trivratnem so bile nekoliko ojačane in bolj držijo, ampak
nekoliko stiskajo rame skupaj, kar mi spet ni všeč. Trdota
podobna, kot v drugih avtih. Nisem zasledil kakšnega gumba za
štelanje ledvene opore, ki za moj okus ni bila dovolj
izrazita. Z enim stavkom, zici niso ne dobri ne slabi, ne
boljši ne slabši kot v Xsari, edino naslonjala niso tako
majava. Povprečni. Uni v P307 mi bolj pašejo.
Je pa še nekaj detajlov, izvedenih podobno ali enako, kot v
P307. Npr gumbi ročne klime so enaki. Podobno je izvedena
konstrukcija zica (končno se dviguje in spušča na 'pumpanje',
ne pa na tisti hebl). Pa tudi podoben je majhen odprt
plastični predalček na zunanji strani zica, kamor lahko
porineš kakšno drobnarijo. Enaki so potem še gumbi za šipe na
vratih, pa za nastavitev vzvratnih ogledal (tudi v C5) itd.
Pedala so enaka, kot v Xantii, Xsari, C5, P307 itd.
Bočne odprtine za ventilacijo bi lahko imele malo več hoda po
vertikali, čeprav je res, da jih na Xantii ponavadi držim kar
na sredi, tako da ne bom trdil, da je to pomanjkljivost
Zgornji del armatirke je iz plastike, ki ni glih povsem trda,
ampak skoraj. Spodnji del je iz trde plastike. Na posameznih
mestih, npr. spodaj levo od volana, če malo pritisneš z roko,
se vse nekaj zvija in krivi. Na vratih je samo trda plastika.
Upal sem, da bo to boljše. Če pustimo po strani estetiko, bi
rekel da je na celem avtu glih armaturka najmanj kvalitetno
narejena.
Na zadnjih zicih mi je od kolen do sprednjih zicev ostalo cca
2 cm prostora, na Xsari pa okrog 0 cm. Nekaj večja razlika je,
če se prav spomnim, v področju gležnjev. Prostora je za osebe
povprečne višine, kot sem jaz, zadosti. So pa naslonjala zadaj
po obliki bolj prilagojena otrokom, kot odraslim in se ne sedi
preveč dobro.
Podvozje je pobrano iz P307. Spredaj MacPherson, zadaj poltoga
prema, znana iz Golfa IV. Do zadnjega sem upal, da so mogoče
vseeno tam skrili kakšen multilink, če že Fordu prodajajo
dizle, ampak žal niso. Bomo videli, kako se to obnaša v
vožnji. Verjetno podobno, kot P307.
Na trivratnem modelu mi je bila všeč premišljena konstrukcija
vrat prtljažnika. Skozi spodnjo šipo se vidi vse kar rabiš.
Hecen je pa brisalec na njej - metlica je dolga okrog 15 cm.
Tako majckene še nisem videl. Je pa res, da tudi na petvratnem
modelu zadnja šipa ni tako visoko, kot se mi je zdelo s
fotografij, tako da je preglednost prvi vožnji rikverc še kar
sprejemljiva.
V končnem seštevku, avto pusti soliden občutek, ampak me pusti
enako praznega kot našminkana lepotica, ki razen umetne lepote
nima kaj veliko za pokazat.
Žal ta soliden občutek pokvari tudi (za)soljena cena. Za motor
1.6 HDi, ročno klimo, kovinsko barvo, lite fletne, radio s CD-
jem ki ne podpira mp3 in še par drobnarij moraš odkeširat, z
vračunanim promocijskim popustom (280 jurjev) celih 4.43
miljončke. Raj dam še par sto jurjev več za orenk avto. Ali
počakam kakšno leto, da cena pade na boj realno vrednost, ki
se bo po moje gibala več kot pol miljona nižje.
tem. Testna vožnja še ni bila možna, ker na avto še niso dali
tablic, bo pa v prihodnjih dneh. Moral bom priti še enkrat.
Sem si pa zato avto temeljito ogledal.
Na zunaj res lepo zgleda, v petvratni in trivratni varianti
(ki mi je, verjetno tako kot drugim, lepša). Xsara,
postavljena ob bok, zgleda precej revno.
Mene je, seveda, precej bolj zanimala notranjost. No, prva
stvar, ki mi je padla v oči, je res temeljito izvedena
zatesnitev vrat, kakršno so 10 let nazaj meli samo avti
višjega razreda. No, ta vtis se je nekoliko pokvaril ob
odpiranju in zapiranju zadnjih vrat, ki me je nekoliko spomnil
na Golfa V. Treba je malo močneje butnit.
Ergonomija za volanom je v redu, ni več tistega občutka
vtesnjenosti kot v Xsari. Sedi se komot, podobno kot v P307,
C5 itd. Sredinska konzola je tudi pametno profilirana, da ne
butaš z desno nogo vanjo, kot v kakem A4.
Všeč mi je tudi, da je ročica menjalnika zrasla za 2-3 cm
glede na Xsaro in je zdaj skoraj že na pravi višini. Manjka
mogoče samo še kakšen cm ali dva. Škoda, da se ne šalta nič
bolje kot v Xsari - isti brezvezni gumijasti občutek (1.6
HDi). No, po izkušnjah iz bratovega traktorčka, se zadeva s
časom nekoliko unese oz. se je privadiš. Ne vem, zakaj to na
PSA ne morejo porihtat, ker občutek na ročki menjalnika že v
štartu odbije marsikaterega voznika.
Volan. No ja, ni glih taka katastrofa, kot sem pričakoval.
Prečke so v resnici nekoliko tanjše, kot so se mi zdele na
slikah in ne motijo preveč. Žal je pa na tistem avtu bil iz
zelo trde plastike. Ni ga glih fajn držat v rokah, po drugi
strani se pa tudi ne bo hitro zgulil pri tistih, ki ga radi
vrtijo z dlanjo.
Obvolanske ročke so videt enake, kot v Xsari.
Zici. Prevlečeni so z eno zračno tkanino, podobno tisti na
hrbtišču kakšnega ruksaka, verjetno da se poleti manj potiš.
Žal tudi precej drsi. Bočne upore so razmeroma globoke, ampak
žal ne držijo tako dobro, kot bi človek mislil - so precej
mehke in se zvijejo, če se malo bolj nasloniš na nje. V
trivratnem so bile nekoliko ojačane in bolj držijo, ampak
nekoliko stiskajo rame skupaj, kar mi spet ni všeč. Trdota
podobna, kot v drugih avtih. Nisem zasledil kakšnega gumba za
štelanje ledvene opore, ki za moj okus ni bila dovolj
izrazita. Z enim stavkom, zici niso ne dobri ne slabi, ne
boljši ne slabši kot v Xsari, edino naslonjala niso tako
majava. Povprečni. Uni v P307 mi bolj pašejo.
Je pa še nekaj detajlov, izvedenih podobno ali enako, kot v
P307. Npr gumbi ročne klime so enaki. Podobno je izvedena
konstrukcija zica (končno se dviguje in spušča na 'pumpanje',
ne pa na tisti hebl). Pa tudi podoben je majhen odprt
plastični predalček na zunanji strani zica, kamor lahko
porineš kakšno drobnarijo. Enaki so potem še gumbi za šipe na
vratih, pa za nastavitev vzvratnih ogledal (tudi v C5) itd.
Pedala so enaka, kot v Xantii, Xsari, C5, P307 itd.
Bočne odprtine za ventilacijo bi lahko imele malo več hoda po
vertikali, čeprav je res, da jih na Xantii ponavadi držim kar
na sredi, tako da ne bom trdil, da je to pomanjkljivost
Zgornji del armatirke je iz plastike, ki ni glih povsem trda,
ampak skoraj. Spodnji del je iz trde plastike. Na posameznih
mestih, npr. spodaj levo od volana, če malo pritisneš z roko,
se vse nekaj zvija in krivi. Na vratih je samo trda plastika.
Upal sem, da bo to boljše. Če pustimo po strani estetiko, bi
rekel da je na celem avtu glih armaturka najmanj kvalitetno
narejena.
Na zadnjih zicih mi je od kolen do sprednjih zicev ostalo cca
2 cm prostora, na Xsari pa okrog 0 cm. Nekaj večja razlika je,
če se prav spomnim, v področju gležnjev. Prostora je za osebe
povprečne višine, kot sem jaz, zadosti. So pa naslonjala zadaj
po obliki bolj prilagojena otrokom, kot odraslim in se ne sedi
preveč dobro.
Podvozje je pobrano iz P307. Spredaj MacPherson, zadaj poltoga
prema, znana iz Golfa IV. Do zadnjega sem upal, da so mogoče
vseeno tam skrili kakšen multilink, če že Fordu prodajajo
dizle, ampak žal niso. Bomo videli, kako se to obnaša v
vožnji. Verjetno podobno, kot P307.
Na trivratnem modelu mi je bila všeč premišljena konstrukcija
vrat prtljažnika. Skozi spodnjo šipo se vidi vse kar rabiš.
Hecen je pa brisalec na njej - metlica je dolga okrog 15 cm.
Tako majckene še nisem videl. Je pa res, da tudi na petvratnem
modelu zadnja šipa ni tako visoko, kot se mi je zdelo s
fotografij, tako da je preglednost prvi vožnji rikverc še kar
sprejemljiva.
V končnem seštevku, avto pusti soliden občutek, ampak me pusti
enako praznega kot našminkana lepotica, ki razen umetne lepote
nima kaj veliko za pokazat.
Žal ta soliden občutek pokvari tudi (za)soljena cena. Za motor
1.6 HDi, ročno klimo, kovinsko barvo, lite fletne, radio s CD-
jem ki ne podpira mp3 in še par drobnarij moraš odkeširat, z
vračunanim promocijskim popustom (280 jurjev) celih 4.43
miljončke. Raj dam še par sto jurjev več za orenk avto. Ali
počakam kakšno leto, da cena pade na boj realno vrednost, ki
se bo po moje gibala več kot pol miljona nižje.
Comment