Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test C4 2.0 16v HDI Coupe VTR PLUS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Milan:
    Takih testov se je za ogniti na dolgo in siroko... Kot bi opisoval struco kruha - skorja je rjavkaste barve, dobro zapecena, tudi sredica je v redu. Struca tehta 844 gramov... itd.

    Beda, pisun nima pojma...

    Comment


    • #17
      E, pa zato sem objavil. Pa še Kiklopovskemu v ljubo, ker je omenjal agresivni videz. ;)
      Nulla tenaci invia est via!

      Comment


      • #18
        Zadnje čase je zaslediti veliko takih in podobnih Citroenovih testov po vseh mogočih revijah in forumih, kjer hvalijo Citroene, koliko opreme in vsega drugega imajo za relativno malo denarja. Sploh za novega C5 sem prebral par takih testov.

        Tudi to je eden izmed načinov kako zviševat prodajo.:help1:

        Lp Čojko
        sigpic

        Comment


        • #19
          Re: Test C4 2.0 16v HDI Coupe VTR PLUS

          Ljudje, ki vsakodnevno vozijo 1,6HDIje C4 pravijo, da je ta veliko bolj poskočen od Xsarinega 2HDIja. Ne govorijo, da ima boljše pospeške ampak, da hitreje reagira.
          Nulla tenaci invia est via!

          Comment


          • #20
            Re: Test C4 2.0 16v HDI Coupe VTR PLUS

            Zadeva je taka:

            Turbo luknja (odzivnost o kateri pišeš) je odvisna od velikosti turbine, hitrosti vrtenja in od same elektronike. Dandanes, ko so materiali na turbinah izboljšani (predvsem keramični ležaj) in so turbine vzdržljivejše se vrtijo precej hitreje kakor pred leti. Posledično so lahko turbine manjše kar pomeni, da se lahko hitreje zavrtijo, kot če bi bile večje in težje.

            Ko sem jaz testiral novega C4 2.0 HDI 136KM je bil še čisto nov (le dobrih 60 km), kar pomeni, da še ni bil utečen. Prva serija teh motorjev je tudi imela slabo nastavitev elektronike, ki so jo kasneje popravili (z letošnjim modelnim letom). Spomnim se ko sem imel na testu čez vikend C5 z enakim motorjem in prevoženimi skoraj 10 Tkm. Bil je grozen za vozit, saj je potreboval 0,8 s da je začel ubogati na ukaz pedala za plin (sem prav meril).

            Ko primerjamo C4 1.6 16v HDI z Xsaro 2.0 HDI in morda še C4 2.0 16v HDI bi bilo za pričakovati, da je motor 1.6 zaradi svoje manjkubaturnosti in posledično najmanjše turbine, ki je verjetno tudi novejša kakor na Xsari, tudi najodzivnejši oz. ima najmanjšo turbo luknjo. C4 z 1.6 16v HDI motorjem ali kateri drug avto s tem motorjem nisem še imel priložnosti vozit zato ne morem oceniti kako je z odzivnostjo. Lahko pa zatrdim, da se je s čipom na Xsari poleg povišanega navora in moči tudi razširilo območje uporabnih/voznih vrtljajev in povečala odzivnost oz. zmanjšala turbo luknja (vpliv elektronike).
            Sedaj ko so na 2.0 16v HDI motorju poštimali elektroniko bi bil bolj za primerjat s Xsarinim 2.0 HDI motorjem - po moje ni bistvene razlike.

            Lp Čojko
            sigpic

            Comment

            Working...
            X