Announcement

Collapse
No announcement yet.

le probefahrt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    števec je ponoči tudi oranžen. sem nekje sliko vidu. bel je sam če gre svetloba čez... mislim. bom sliko skopau pa postau:smesko:.

    Comment


    • #17
      Dobek, ne moreš primerjat trdoto podvozja v novem C4 in kakšni navadni Xsari, ki ni nova in ji amortizerji niso več taki kot takrat, ko je bila nova.

      Pa tudi, glede na to da se dosti vozim v različnih tako francoskih kot nemških avtih (v slednjih sicer ne po svoji volji), me vedno nasmejejo izjave da je trdota podvozja v francoskih daaaaleč od nemške trdote, ki so vedno bazirane na spominih iz kakšnega audija 80 ali Golfa I. To pač ne drži več (razen pri hidravličarjih), glih tako kot tudi ne drži ukorninjen mit od zanesljivosti nemških avtov ali to, da majo francozi drage rezervne dele in zanič pleh, ki zarusta kot bi mignil.

      Močno sumim tudi, da je zadaj več placa, kot v Golfu V, glede na to, da ga je v P307 glih za 1 cm več, kot v Golfu IV, pa Golf V ma večjo medosno kot Golf IV. A si to zmeril ali kaj? V testih piše, da je placa manj (tudi v C5 in P407 ga ni prav veliko). Komu naj verjamem?

      No, upam, da bom v naslednjih dneh kje dobil tale avtek za sprobat.


      [Edited on 17-11-2004 by alex]
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #18
        evo..... pazi cifro na brzinomeru in obratomer.... prva pol pa GAAASSS!!:wwa::wwa::wwa:


        Comment


        • #19
          ma daj alex... placa je dost! nisem glih pr največjih.... bolje rečeno sem pri srednje majhnih:whisy, ampak, ko sem si nastavu zic za volanom in se nato vsedu na zadnjo klop je blo pred koleni še za par prstov placa. seveda ni nekih čudežnih širjav, malo ga pa tudi ni. vsej tolko kot v Meganu, perj več. in A4 ki ga zdej vozim tudi ni dost komotnejši. je pa trd ko kramp in skače kot ena koza po vsaki neravnini. sicer se že lep cajt nisem peljel s Xsaro, je pa občutno trši od C3.

          Comment


          • #20
            alex:
            po pravici povedano, se v 5vratnem golfu nisem sedel zadaj
            sem pa v vseh prejsnjih (ja, med drugim sem tudi izpit delal na golfu :yaw )
            in tudi meril nisem, ampak sem svojo dobrih 186cm in prav tako dobre 100kg tezko truplo tukaj posadil na zadnjo klop, kar mi je osebno boljse merilo od bilokakaterega metra ;) .
            edino kar je res, da za dvometrase zadaj sigurno za glavo ni prostora...

            in ja, trdota mi zna bit vsec (nikdar nisem zase rekel, da mi ni), napram mehkobi takrat nove xsare ali recimo zx-a, v katerih sem (brez zamere) sedel in se vozil prej kot ti, glede na to da mi je foter svoj cas na servisu delal :tongy

            Comment


            • #21
              ajoj, upam da bom jurtri res lahko sprobal C4.

              Xsara I je precej mehkejša od Xsare II (Zx najbrž tudi). Oče je imel do pred kratkim Xsaro I Coupe (tako kot ti dobek) in se je zadaj čisto zadovoljivo sedelo. Nekako boljše kot v 5 vratni oz. v Xsari II (nikoli nisem pogruntal zakaj). Ko sva s Skrtom na predstavitvi prečekirala obe izvedbi C4 ni bilo sedenje v Coupe C4 na zadnji klopi nič bolje odmerjeno kot v Xsari. Tudi v limutinski izvedbi sva dolgo sedela na zadnji klopi, na voznikovem sedežu pa so se menjavali firbci in si nastavljali sedež. Ni bilo ravno veliko prostora za našega velikega Skrta.

              Je pa res, da je Megane prava katastrofa po odmirjenem prostoru na zadnji klopi.

              Lp Čojko
              sigpic

              Comment


              • #22
                čaki, čaki uradne mere

                Xsara širina zadaj 1431mm - C4 1424mm
                Xsara dolžina od B stebrička do konca avta 1371 mm - C4 1337 mm (MANJ KOT XSARA)
                Medosna razdalja Xsara 2540 mm - C4 2608 mm (7 cm daljšo)
                Xsara Coupe dolžina avta 4188 mm - C4 Coupe 4274 mm

                C4 nekoliko daljši čez prednja kolesa in nekoliko krajši čez zadnja kolesa od Xsare

                V glavnem ista pašta - lahko da je kakšen cm ali dva C4 prostornejši od Xsare na zadnji klopi, vendar dvomim.

                Lp Čojko
                sigpic

                Comment


                • #23
                  A kupujete take avte, da se boste od zadaj pustili voziti??

                  Meni osebno je merilo le to, koliko placa imam sam, pa da se zadaj lahko za 100km peljat usede odrasel clovek, pa ceprav mora kdaj potrpeti (recimo v Xsari). Otroci so itak manj obcutljivi na to. SE najvecji problem sodobnih avtov je nerazumno slabo odmerjen prostor za glave zadaj sedecih potnikov (dobek ze ve), pac zgleda da aerodinamicarji zahtevajo svoje...

                  Lp,

                  Dvorjan

                  Comment


                  • #24
                    Mah, na zadnji klopi je bilo v vseh kompaktih, ki sem jih sprobal, približno enako placa. Ko sem si sprednji zic nastavil po svojem okusi, mi je zadaj od kolen do sprednjega zica ostal 0-1 prst prostora. Ni glih kakšna drastičan razlika, da bi lahko govorili o tem, da so eni katastrofa, pred drugimi se pa lahko ostali skrijejo. Pač, vsa avta v tem razredu so dolga tam nekje 4.20-4.25, havba je približno enako velika, prtljažnik tudi, pa je tudi v kabini približno enako placa. Golf IV je pač bil med tistimi, ki so meli zadaj 0 prstov prostora, ker je pač spredaj bolj komot, kot recimo Xsara, pa kufer ma manjši. Kakor koli obrneš, v končnem seštevku si vedno na istem.

                    Bolj je blamaža to, da je nekaterih avtih, ki so dolgi skoraj 5 m, zadaj komaj malo več placa
                    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                    Comment


                    • #25
                      No, z Dobekom že veva kako težja kategorija sedi v tem avteku :tupy:

                      Se popolnoma strinjam z Dvorjanom, koji klinac se sekiraš za zadnje sedeže, jz jih rabim sam za prtljago in vrečke iz trgovine... tisto malo kar se vozimo 5 ali 4 osebe not, pa se mal stisneš... če komu kej ne paše, izvoli vn... važno, da mam jz plac in sopotnik/sopotnica...

                      Pred dnevi sem gostil svojega "bodočega" svaka v avtu in kot se je usedu spredi:" Pizdumater tej Francozi"... Sedež valjda bil nastavljen na opcijo KOMFORT! :tupy:

                      LP

                      Skrt
                      Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

                      Comment


                      • #26
                        Let me guess: bodoci svak je z gorenjske? LOL


                        Ja ja.. ni ga cez nemsk pleh, sej to vsi vemo..

                        Comment


                        • #27
                          @MtX
                          "Bodoči" svak je Primorc :wwa: Neki cajta je bil pri pameti in vozil GS-a, Spačka ipd... Pol pa Astra, pred mescem ali dvemi pa vzel novejšo astro karavan... kaj češ... niti svaki niso več to kar so bli nekoč :tum: :tum: :tum: :tongy
                          Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

                          Comment


                          • #28
                            Sem zelo dolgo razmišljal kako je lahko svak Primorc:sok: in nisem nič več razumel. Potem pa sem se spomnil, da najbrž misliš onega drugega, ki je nedavno praznoval 32 RD. :tupy:

                            Astra???
                            Jaz bi se kar odselil od tam :tongy

                            Lp Čojko
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X