števec je ponoči tudi oranžen. sem nekje sliko vidu. bel je sam če gre svetloba čez... mislim. bom sliko skopau pa postau:smesko:.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
le probefahrt
Collapse
X
-
Dobek, ne moreš primerjat trdoto podvozja v novem C4 in kakšni navadni Xsari, ki ni nova in ji amortizerji niso več taki kot takrat, ko je bila nova.
Pa tudi, glede na to da se dosti vozim v različnih tako francoskih kot nemških avtih (v slednjih sicer ne po svoji volji), me vedno nasmejejo izjave da je trdota podvozja v francoskih daaaaleč od nemške trdote, ki so vedno bazirane na spominih iz kakšnega audija 80 ali Golfa I. To pač ne drži več (razen pri hidravličarjih), glih tako kot tudi ne drži ukorninjen mit od zanesljivosti nemških avtov ali to, da majo francozi drage rezervne dele in zanič pleh, ki zarusta kot bi mignil.
Močno sumim tudi, da je zadaj več placa, kot v Golfu V, glede na to, da ga je v P307 glih za 1 cm več, kot v Golfu IV, pa Golf V ma večjo medosno kot Golf IV. A si to zmeril ali kaj? V testih piše, da je placa manj (tudi v C5 in P407 ga ni prav veliko). Komu naj verjamem?
No, upam, da bom v naslednjih dneh kje dobil tale avtek za sprobat.
[Edited on 17-11-2004 by alex]Xantia - edini po nemško narejeni Citroen
Comment
-
ma daj alex... placa je dost! nisem glih pr največjih.... bolje rečeno sem pri srednje majhnih:whisy, ampak, ko sem si nastavu zic za volanom in se nato vsedu na zadnjo klop je blo pred koleni še za par prstov placa. seveda ni nekih čudežnih širjav, malo ga pa tudi ni. vsej tolko kot v Meganu, perj več. in A4 ki ga zdej vozim tudi ni dost komotnejši. je pa trd ko kramp in skače kot ena koza po vsaki neravnini. sicer se že lep cajt nisem peljel s Xsaro, je pa občutno trši od C3.
Comment
-
alex:
po pravici povedano, se v 5vratnem golfu nisem sedel zadaj
sem pa v vseh prejsnjih (ja, med drugim sem tudi izpit delal na golfu :yaw )
in tudi meril nisem, ampak sem svojo dobrih 186cm in prav tako dobre 100kg tezko truplo tukaj posadil na zadnjo klop, kar mi je osebno boljse merilo od bilokakaterega metra ;) .
edino kar je res, da za dvometrase zadaj sigurno za glavo ni prostora...
in ja, trdota mi zna bit vsec (nikdar nisem zase rekel, da mi ni), napram mehkobi takrat nove xsare ali recimo zx-a, v katerih sem (brez zamere) sedel in se vozil prej kot ti, glede na to da mi je foter svoj cas na servisu delal :tongy
Comment
-
ajoj, upam da bom jurtri res lahko sprobal C4.
Xsara I je precej mehkejša od Xsare II (Zx najbrž tudi). Oče je imel do pred kratkim Xsaro I Coupe (tako kot ti dobek) in se je zadaj čisto zadovoljivo sedelo. Nekako boljše kot v 5 vratni oz. v Xsari II (nikoli nisem pogruntal zakaj). Ko sva s Skrtom na predstavitvi prečekirala obe izvedbi C4 ni bilo sedenje v Coupe C4 na zadnji klopi nič bolje odmerjeno kot v Xsari. Tudi v limutinski izvedbi sva dolgo sedela na zadnji klopi, na voznikovem sedežu pa so se menjavali firbci in si nastavljali sedež. Ni bilo ravno veliko prostora za našega velikega Skrta.
Je pa res, da je Megane prava katastrofa po odmirjenem prostoru na zadnji klopi.
Lp Čojkosigpic
Comment
-
čaki, čaki uradne mere
Xsara širina zadaj 1431mm - C4 1424mm
Xsara dolžina od B stebrička do konca avta 1371 mm - C4 1337 mm (MANJ KOT XSARA)
Medosna razdalja Xsara 2540 mm - C4 2608 mm (7 cm daljšo)
Xsara Coupe dolžina avta 4188 mm - C4 Coupe 4274 mm
C4 nekoliko daljši čez prednja kolesa in nekoliko krajši čez zadnja kolesa od Xsare
V glavnem ista pašta - lahko da je kakšen cm ali dva C4 prostornejši od Xsare na zadnji klopi, vendar dvomim.
Lp Čojkosigpic
Comment
-
A kupujete take avte, da se boste od zadaj pustili voziti??
Meni osebno je merilo le to, koliko placa imam sam, pa da se zadaj lahko za 100km peljat usede odrasel clovek, pa ceprav mora kdaj potrpeti (recimo v Xsari). Otroci so itak manj obcutljivi na to. SE najvecji problem sodobnih avtov je nerazumno slabo odmerjen prostor za glave zadaj sedecih potnikov (dobek ze ve), pac zgleda da aerodinamicarji zahtevajo svoje...
Lp,
Dvorjan
Comment
-
Mah, na zadnji klopi je bilo v vseh kompaktih, ki sem jih sprobal, približno enako placa. Ko sem si sprednji zic nastavil po svojem okusi, mi je zadaj od kolen do sprednjega zica ostal 0-1 prst prostora. Ni glih kakšna drastičan razlika, da bi lahko govorili o tem, da so eni katastrofa, pred drugimi se pa lahko ostali skrijejo. Pač, vsa avta v tem razredu so dolga tam nekje 4.20-4.25, havba je približno enako velika, prtljažnik tudi, pa je tudi v kabini približno enako placa. Golf IV je pač bil med tistimi, ki so meli zadaj 0 prstov prostora, ker je pač spredaj bolj komot, kot recimo Xsara, pa kufer ma manjši. Kakor koli obrneš, v končnem seštevku si vedno na istem.
Bolj je blamaža to, da je nekaterih avtih, ki so dolgi skoraj 5 m, zadaj komaj malo več placaXantia - edini po nemško narejeni Citroen
Comment
-
No, z Dobekom že veva kako težja kategorija sedi v tem avteku :tupy:
Se popolnoma strinjam z Dvorjanom, koji klinac se sekiraš za zadnje sedeže, jz jih rabim sam za prtljago in vrečke iz trgovine... tisto malo kar se vozimo 5 ali 4 osebe not, pa se mal stisneš... če komu kej ne paše, izvoli vn... važno, da mam jz plac in sopotnik/sopotnica...
Pred dnevi sem gostil svojega "bodočega" svaka v avtu in kot se je usedu spredi:" Pizdumater tej Francozi"... Sedež valjda bil nastavljen na opcijo KOMFORT! :tupy:
LP
SkrtNe moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:
Comment
-
@MtX
"Bodoči" svak je Primorc :wwa: Neki cajta je bil pri pameti in vozil GS-a, Spačka ipd... Pol pa Astra, pred mescem ali dvemi pa vzel novejšo astro karavan... kaj češ... niti svaki niso več to kar so bli nekoč :tum: :tum: :tum: :tongyNe moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:
Comment
Comment