Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predstavitev C4 - Portorož, 12.11.2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Predstavitev C4 - Portorož, 12.11.2004

    No, kot je že Čojko omenil, sva se včeraj udeležila enkratne predstavitve modela C4... Če je bla enkratna, je pač moje mnenje... Doslej se nisem udeležil še nobene, saj kot ljubitelj Citroenov nimam nobene veze s Citroenom Slovenija... Tokrat je k sreči bilo drugače, zgolj naključje, a vendar mi je uspelo...
    Zagotovo bodo moje besede in doživetja s predstavitve v predstavitev le še boljše in še bolj jasne, ker verjamem, da bo Citroen Slovenija nam šel na roko in še kdaj povabil v objem dvojne strešice...

    Toliko za uvod...

    Kej bolj resnega teksta boste že od Čojkota dobili! :)

    Za si pogledat slike pa obiščite GALERIJO SLIK!

    Skrt

    [Edited on 13-11-2004 by skrt3]
    Last edited by 2cv; 11th June 2007, 16:15.
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

  • #2
    He he....trenutno še brez slik :-)

    Comment


    • #3
      :)

      http://www.citroenbilten.com/gal1/index.php?cat=10005
      Ne moreš letet kot orel, če imaš okoli sebe same purane:biggrin:

      Comment


      • #4
        No pa dajmo.

        Kot uvod si lahko nekoliko pobliže ogledate slike iz predstavitve - slikani so predvsem notranji detalji in zadeve o katerih bom pisal http://www.citroenbilten.com/gal1/thumbnails.php?album=lastup&cat=-10&page=1

        O zunanjosti, stilu, obliki, volanu, merilnikih... C4 že veliko napisanega, zato bom to izpustil. Pisal bom predvsem o nivojih opreme in izvedbi detaljev novega C4. Najprej limuzina.

        Kaj nudi osnovni model 1.4 16v (90KM) oprema X za 3.420.000 SIT - pomembnejša oprema:

        - potovalni računalnik,
        - ABS z BAS,
        - 6 x Airbag,
        - tempomat,
        - samodejno zaklepanje vrat in prtljažnika med vožnjo,
        - prednje el. šipe proti pripiranju,
        - po višini nastavljiv voznikov sedež

        nima klime, meglenk, radia,....

        Oprema SX, ki je v kombinaciji motorjev 1.6 16v (R/A) - 3.640.000 SIT (osnovna cena X opreme), 1.6 HDI 16v 92KM - 3.850.000 SIT (osnovna cena X opreme), 1.6 HDI 16v 110KM - 4.510.000 SIT:

        Poleg že naštete ima še:
        - ESP (samo 110KM HDI)
        - meglenke,
        - klima - ročna,
        - zračen predal pred sovoznikom,
        - 16 palčna jeklena platišča,
        - integriran osvežilec zraka,
        - radio RDS CD in 6 zvočnikov

        Oprema SX Pack, ki je pri motorjih 2.0i 16v - 4.430.000 SIT, 1.6 HDI 16v 110KM - 4.510.000 SIT (cena za opremo SX):

        Poleg opreme SX ima še:

        - po višini in naklonu nastavljiva prednja vzglavnika (nižje opreme - samo po višini nastavljiva),
        - ESP,
        - senzor za dež,
        - samozatemnitveno vzvratno ogledalo,
        - osrednji naslon na prednjih sedežih,
        - dvopodročna avtomatska klimatska naprava, protiprašen filter, atermično vetrobransko steklo,
        - zložljiva pregrada v prtljažniku,
        - mreža za zadržanje prtljage v prtljažniku,
        - sekvenči električni pomik prednjih in zadnjih stekel z zaščito proti pripiranju,
        - kljuke na vratih v barvi karoserije,
        - voznikov sedež z nastavitvijo v ledvenem delu,
        - radio MP3 in 7 zvočnikov,
        - volan v usnju.

        proti doplačilu lahko izbereš še:
        - parkirne senzorje spredaj in zadaj,
        - dvofunkcijske ksenonske smerne žaromete s pralnimi šobami,
        - 16 ali 17 palčna lita platišča,
        - navigacijski sistem,
        - panoramska streha,
        - paket usnje (usnje, elektrika, spominsko nastavljanje, gretje, sedežev,..)
        - paket protivlomne opreme (večplastna stekla,...)

        Na predstavitvi sta zgleda bila C4 1.6 16V SX limuzina - okrog 4MSIT in C4 1.6 16v HDI 110KM VTR - okrog 4.8 MSIT (podobna oprema kakor SX pack).

        Najmočnejši dizel 2.0 16v 138KM je rezerviran samo za Coupeja!


        Ko sem gledal oba C4 sem imel skozi pred očmi Xsaro Exclusive, ki jo imam sam (2.0 HDI 110KM) oz. po novem tudi oče (1.6 16v 110KM).
        V čem je C4 boljši? Ker ni bil noben s Exclusive opremo (je tudi ni na slovenskem trgu) je le malo stvari po čemur je C4 boljši.
        - vgrajen dišavec,
        - nov volan,
        - drugačen merilnik vrtljajev,
        - boljše in mehkejše "oblazinjene" armaturke,
        - samodvigajoča se držala za roke,
        - sredinsko naslonjalo za roke (coupe)
        - avtomatska, dvopodročna klima (coupe)
        - lepši in bolje izdelani zadnji vzglavniki,
        - drugačno (moderno) oblazinjenje (kot v C2 - umetni materiali)
        - novi gumijasti brisalci
        ... tu pa se zadeva konča.

        Kaj pa slabosti? C4 kot naslednik Xsare ne bi smel imeti slabših lastnosti od Xsare. Pa jo ima.

        - veliko cenene plastike v notranjosti (ker je armaturka boljša zgleda ta plastika še bolj cenena kot v Xsari),
        - senčniki nimajo vgrajenih lučk (niti sovoznikov v boljši opremi),
        - sedeže so bistveno manj nastavljivi (Xsara ima oba v ledvenem delu in sovoznikovega lahko zvračaš - se dvigne sedalni del in spusti naslon)
        - če se ti sprožijo prednji Airbagi moraš zamenjati celo armaturko, ker jo sovoznikov raztrga)
        - ročna klima je res ročna in tako slabih klim Xsare niso imele.
        - sedi se nič bolje ali udobneje kakor v Xsari (ne spredaj ne zadaj)
        - ob zaprtem pokrovu motorja ne moreš dvigniti brisalcev
        - pokrov motorja ima palčko in ne amortizerja kakor Xsara
        - vijak brisalcev je nezaščiten in rjavi,
        - zadnje šipe so na vinto - ročne. Na desni se je slišala zajla.
        ....

        Končna ocena:
        Za tak denar, opremo in zmoglijvostmi kot je prišel C4 na evropski trg (Xsara ima slovenske cene, C4 pa evropske) ponuja premalo opreme, detajlov, luksuznosti, drugašnosti od ostalih konkurentov kot so Golf, Astra, Mazda 3, Stilo, P307, Megane... in mu bo po moji oceni zelo težko na Evropskem in predvsem Slovenskem trgu.

        Če dam ob bok novega C5 2.0 16v HDI 138KM Coupe oprema VTR pack za preko 5 MSIT in C5 Exclusive z istim motorjem, istim menjalnikom in veliko več luksuzne opreme za 6,43 MSIT vidimo, da gre za totalno zgrešeno cenovno politiko. Žal so se moje črnoglede napovedi ispred dobrega pol leta uresničile.


        Kot sem že takrat dejal ponovim tudi danes: hitro Xsare pokupit dokler so še!


        No, morda delam avtomobilu krivico, saj ga nisem še vozil in me lahko takrat prepriča v nasprotno. Po besedah prodajalcev, ki so testirali C4 1.6 16v HDI 110KM, Megana, Golfa in P307 naj bi bil C4 najboljši, za njim P307, Golf in Megane. Upam, da ga bom lahko čimprej vozil in podal dodatne občutke in meritve.

        Lp Čojko
        sigpic

        Comment


        • #5
          Se pravi, da za osnovno varianto dobiš kar skromno opremo.
          Vsaj še klimo bi mogli ponuditi zraven.

          Torej če hočeš malo več opreme, boljši paket + dodatno še doplačilno dodatno opremo (žarometi, parkirni senzorji, panoramično streho, pa še kaj) cena verjetno kar precej naraste...
          Si hitro na >5.000.000 Sit....in se približuješ že C5-ki.

          Bomo vidli kako bo čez čas in kako se bo ta C4 pri nas "prijel"

          LP

          Comment


          • #6
            No pa poglejmo ceno Peugeota 307 proti C4

            307 X-Line 1.4 16V (3V)
            Začetna cena pri 3'288'000,00 SIT

            Oprema

            Servo volan nastavljiv po višini in globini
            Prekrivalo prtljažnega prostora
            Daljinsko centralno zaklepanje
            Voznikova in sopotnikova zračna blazina
            Varnostni paket (zračni zavesi za glavo)
            ABS

            Udobje

            Deljiva zadnja klop
            Potovalni računalnik
            Variabilni volan
            Mreža v prtljažniku
            Tretji vzglavnik zadaj
            Stilski paket
            Predpriprava za radio z dvema zvočnikoma
            Šest zvočnikov + obvolanska ročica (ob naročilu radia CD RD3)
            Merilnik zunanje temperature
            Električni pomik stekel spredaj
            Tonirana stekla

            C4 1.4 16v (90KM) oprema X za 3.420.000 SIT - pomembnejša oprema (Čojko):

            - potovalni računalnik,
            - ABS z BAS,
            - 6 x Airbag,
            - tempomat,
            - samodejno zaklepanje vrat in prtljažnika med vožnjo,
            - prednje el. šipe proti pripiranju,
            - po višini nastavljiv voznikov sedež


            Meni se cena v primerjavi s 307-ko ne zdi pretirana.

            Comment


            • #7
              Ma C4 ima pac take cene, ker je cisto nov.

              Bi se upal staviti, da bodo vsi modeli konec prihodnje pomladi/zecetek poletja ze v akciji za minus pol milijoncka ali pa kakih 300 jurjev in klima (avtomatska). Nic se prevec sekirati. Prvi pac placujejo vec, kot pri vseh stvareh...

              Lp,

              Dvorjan

              PS: Sam bi ga (ce bi ga kupoval) kupil sele pozno 2005 ali celo 2006, da odpravijo vse morebitne otroske bolezni.

              Comment


              • #8
                Ali pa šele po prenovi! Me pa zanima kdaj bodo 307-ko prenovil???

                Comment


                • #9
                  aha, un tacrn je c4? jest sm pa mislu, da sta naša primorca zalutala, pa sta šla gledat Toyoto prius?
                  :wub:

                  Comment


                  • #10
                    C4 so tudi uradno v prodaji s 280 jurji popusta :soc3: Jih pa zaenkrat nimajo oz. prva večja pošiljka pride čez dva tedna.

                    več na http://www.citroen.si/index.php?sv_path=5,55,5738

                    Xsare pa so še :smil9:winky

                    Lp Čojko
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Mah, Cojko ti se kar tolazi, da ni take razlike med C4 in Xsaro. Jaz sem si ga danes poblize ogledal, pa moram reci - jebiga, so leta minila, C4 je kar vreden tistih par stotisocakov doplacila. Se sploh ce upostevas se varnostni faktor (morebitnih 5 zvezdic proti trem...). Ceprav pridejo dobro opremljene razlicice ze kar blizu C5-ki...

                      Lp,

                      Dvorjan

                      Comment


                      • #12
                        Valjda so razlike med C4 in Xsaro (ali kakšnim drugim avtom podobnega letnika). V plus in v minus ... Vsakdo bo pač, glede na svoje kriterije, nabral več enega ali drugega.

                        Si ga bom šel ob priliki tudi jaz ogledat in sprobat. Ampak, ker sem si do sedaj ustvaril razmeroma slabo mnjenje o njemu, ni glih veliko verjetnosti, da se bo zboljšalo.
                        Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                        Comment


                        • #13
                          evo...tukaj mate se tv reklamo anglesko...

                          c4 goes transformers goes justin timberlake :whisy

                          http://www.citroen.co.uk/c4/homepage.asp?pagetype=c4

                          Comment


                          • #14
                            ma ne alex, avto je hud. dinamičen, agresiven, šarmanten, avantgarden.... vse v čisto pravih dozah. in zelo lepo se bo staral. mislim, da ga čas ne bo povozu tak hitro, pa še pol bo lep (kar za prvo Xsaro ne drži glih).

                            in nekomu v Citroenu so se vendarle prikazale dobre vile tak, da so končno odje**li un grozni umetni žamet iz umetne plastike.
                            tudi zici so ok. malo bolj trdi, ampak nigdar ne bom razumel zakaj ne morejo tudi v berlino dat takšnih kot so v coupeju. te so enostavno taki kot b morali bit že v štartu v avtu ne glede na model (govorim o obliki in bočnih podporah, ne o gruštu na preklapanje). tako oblikovane bi v berlini lahko meli vsaj za doplačilo, ker originalni zici niso glih bog ve kaj. so boljši kot v starih citračih niso pa glih suho zlato.

                            enako velja za cel avto. armaturo, prtljažnik, zunanjost, opremo.... (materiali, izdelava, ergonomija...)

                            avtu čist malo fali (no, al pa malo več:whisy) , sam pol nebi biu več Citroen. pol bi biu Audi.

                            Comment


                            • #15
                              No, sej na zunaj mi je lep, nič ne rečem. Daleč lepši npr. od novih folksvagnov in renojev svoje generacije. Ni mi pa všeč notranjost, ki je meni precej bolj pomembna od zunanjosti, vsej ne s slik, končno mnenje bom pa ustvaril, ko se vanj vsedem in naredimm kakšen krog
                              Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                              Comment

                              Working...
                              X