Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C4 Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #77
    Re: Testi C4 - različne revije

    kot sem razbral iz ostalih prispevkov vse le ni iz revij,zato tudi jaz dodajam link,kjer sem navdušujoče požiral besede o C4 grand picassoju...
    ...upam,da boste tudi vi


    Citroen C4 grand picasso

    vir:alpra.com

    Comment


    • #78
      Re: Testi C4 - različne revije

      Še en test

      Se oproščam će je že kje

      Če najdete vi kaj zanimivega zapnite ni važno če je to že kje objavlejeno ..

      Attached Files
      Citroen Bilten Forum
      https://www.citroenbilten.com/
      Gostovanje Domene Internet
      https://www.bilten.net/
      Mobing v Sloveniji
      https://www.mobbing.si/
      Družinski portal
      https://www.drobnic.com/
      https://www.drobnic.info/

      Comment


      • #79
        Re: Testi C4 - različne revije

        Tukaj pa si lahko ogledate slabih 5. minut hitrosti-Citroen C4 WRC
        LINK
        http://www.genspot.com/ShowVideo.aspx?video_id=9248
        ČLOVEK SE UČI,DOKLER IMA MLADO UČITELJICO!bbb:
        Vsak tretji,ki bo težil na forumu, bo ustreljen.
        Dva sta že težila....!

        Comment


        • #80
          Re: Testi C4 - različne revije

          25.9.2007, 10:21
          Citroen C4 picasso 1,8i 16V
          Kliknite za povečavo

          Drugega petsedežnega C4 picassoja, ki je bil deležen vseh muh uredništva, ni poganjal dizelski agregat, ampak bencinar. Ker so ti v enoprostorcih približno tako pogosti kot rdeče mušnice na domačih jedilnikih, smo z velikim zanimanjem avtomobil vzeli pod drobnogled. In povedati je treba, da nas je motor pozitivno presenetil, pravzaprav se je izkazal za dobro alternativo dizlom.

          Več fotografij ...Test: Citroen C4 picasso 1,6 HDi FAP SXTest: Citroen grand C4 picasso 2,0 HDi BVMP (2006)
          Kliknite za povečavo

          Zunanjost, notranjost

          C4 picasso bo nedvomno všeč tistim, ki jim je cenijo vožnjo v prostornem avtomobilu, a jih škatlasta oblika nekaterih enoprostorcev odbija. To za "ceštirico" ne velja, ta avtomobil je prav simpatičen pa tudi notranjost je z velikimi merilniki (pri katerih lahko celo izbiramo ton barve) zelo "funky". Sedeži besede bočni oprijem skorajda ne poznajo, so pa zelo udobni, prostora je tudi dovolj, zato se žena in otroci niti na daljši vožnji ne bodo pritoževali.
          Kliknite za povečavo

          Vozne lastnosti

          C4 picasso ne bo navdušil tistih z dinamičnim karakterjem, bo pa všeč vsem tistim, ki svojo zadnjico radi prevažajo v udobju. Vzmetenje je zelo mehko, volan povsem lahkoten, plus za udobje pa lahko namenimo še ročni zavori, ki samodejno popusti ko želimo speljati. V hitrih zavojih se picasso precej nagiba in niti ne spodbuja dinamične vožnje, odlično pa se počuti pri umirjeni vožnji, kjer se več kot uspešno spopada z blaženjem tresljajev na slabih cestah.
          Kliknite za povečavo

          Zmogljivosti, poraba

          Tokrat se je v testnem picassoju vrtel 1,8-litrski bencinski agregat, ki predstavlja dobro alternativo v enoprostorcih vse pogostejšim dizlom. Stroju s 125 konjskimi močmi priganjanje v visoke vrtljaje sicer ne diši preveč, se pa zato več kot zadovoljivo obnese že pri nižjih in ponuja dovolj navora, da je voznik s prestavljanjem lahko malo len. Tudi testna poraba goriva z 9,3 litra na sto prevoženih kilometrov je povsem pričakovana, pa čeprav bi ob tem podatku lastniki dizlov le zmajali z glavo.
          Kliknite za povečavo

          Cena, tekmeci

          Spisek konkurentov je v tem segmentu precej krajši, kot, če bi pogledali razred višje. Ko izbor omejimo še naprej, na enoprostorce, ki razvajajo predvsem z udobjem, se v misli prikrade pravzaprav le še renault scenic. Tisti, ki jim je picassojeva velikost ustrezna, želeli pa bi se voziti v bolj "športnem" enoprostorcu pa lahko pogledajo proti corolli verso, C-maxu, altei ali touranu. Velja pa pohvaliti, da je v paketu confort opreme več kot dovolj - klimatska naprava je denimo štiripodročna, vetrobransko steklo atermično, avtoradio pa predvaja mp3-je.
          Kliknite za povečavo


          Citroen C4 picasso 1,8i 16V confortcena: 22.240 EUR; razred enoprostorskih vozil; srednji enoprostorec, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, bencinski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj; 2 zgoraj ležeči odmični gredi; delovna prostornina: 1749 cm3; premer x gib batov: 82,7 x 81,4 mm; kompresijsko razmerje: 11 : 1; največja moč: 92 kW (125 KM) pri 6000 vrt/min; največji navor: 170 Nm pri 3750 vrt/min; najvišje število vrtljajev: 6800 (rdeče polje); količina olja v motorju: 4,1 lPrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; enokolutna sklopka; 5-stopenjski ročni menjalnikPrestavna razmerja: I. 3,45; II. 1,87; III. 1,29; IV. 0,95; V. 0,745; R: 3,33; končni prenos: 4,76Kolesa: jeklena platišča: 6J x 16, okrasni pokrovi; pnevmatike: michelin primacy 215/55 R16Podvozjesamonosna karoserija; prednja prema: MacPherson, prečni vodili, stabilizator, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnika; zadnja prema: iztegnjeni vodili z gibljivim prečnim drogom, stabilizator, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnikaKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; elektrohidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 2,77; premer kroga obračanja: 11,33 m med robniki / 11,85 m med zidoviZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 302 mm in debeline 26 mm, zadaj polna koluta premera 268 mm in debeline 12 mm; ročna zavora s prenosom na zadnji par koles, samodejno vklapljanjeMere, maseMere: dolžina: 4470 mm, širina: 1830 mm, višina: 1660 mm; medosna razdalja: 2730 mm; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1539 mm; oddaljenost od tal: 120 mm; količnik zračnega upora: 0,31Mase: masa praznega vozila: 1470 kg, največja dovoljena masa: 2000 kgZmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 185 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 11,7 sPoraba: mestna vožnja: 11,3 l/100 km, odprte ceste: 6,1 l/100 km, kombinirano: 8 l/100 km; povprečna avtonomija: 645 km; povprečna poraba na testu: 9,3 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l, dolivanje goriva na desni strani, samozaporni čep, odpiranje lopute iz notranjosti; emisije: 190 g CO2/km, emisijski razred: Euro IVVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini, pirotehnični zategovalniki na vseh sedežih, omejevalnik zatezne sile na vseh sedežih; isofix priključki na sovoznikovem sedežu in na sedežih zadajVzglavniki: vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini, aktivna prednja vzglavnika (zaščita v trkih od zadaj)Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika, možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu), stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, okenski zračni blazini (stebrička A), podvolanska zračna blazina za zaščito voznikovih kolenV primeru trka: ocena Euro NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (REF), sistem za pomoč pri zaviranju v sili (AFU), elektronski nadzor zdrsa pogonskih koles ASR, elektronski nadzor stabilnosti vozila ESPVoznikov prostorVolanski obroč, vzvodi 2-kraki volanski obroč premera 375 mm, dodatno odebeljen v položaju "deset do dveh", nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik; stikala na nepomičnem osrednjem delu volana za avdio sistem, tempomat, omejevalnik hitrosti, vklop notranjega kroženja zraka, nastavitve; prestavna ročica z usnjeno manšeto pomaknjena navzgor; stikalo ročne zavore na sredini armaturne plošče; opora za levo nogoVoznikov sedež: nastavljiv vzdolžno, po višini in po naklonu naslonjalaOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali, ročna zatemnitev notranjega ogledala, ogledalci v senčnikihInstrumentna plošča: zaslon na sredini armaturne plošče za prikaz hitrosti, vrtljajev in zaloge goriva, za nastavitve, opozorila, datum, za uro, zunanjo temperaturo, potovalni računalnik in audio sistem; indikator zaloge olja, prikazovalnik servisnih intervalov, indikator okvare motorja; možnost izklopa vseh izpisov razen hitrosti; zvezno nastavljanje osvetlitve merilnikovOpozorilniki: za nepripete varnostne pasove (svetlobni, zvočni); za odprta vrata (svetlobni), za pozabljene prižgane luči (zvočni), za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni), za nizek nivo goriva (svetlobni), za vključeno ročno zavoro (svetlobni, pisni), za zmrzal (pisni)Luči: žarometa z dvojno optiko in 3-stopenjskim električnim nastavljanjem po višini, dnevne luči; zadnji meglenki; dodatna smerokaza pod zunanjima ogledaloma; luči za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: sovoznikov sedež nastavljiv vzdolžno, po višini in po naklonu naslonjala; trije ločeni sedeži zadaj, odstranljivi, pomični vzdolžno in po naklonu naslonjal; stropna ročaja za zadnja stranska potnikaPrtljažnik: osvetljen, prekrit s trdo polico; odpiranje od zunaj; osnovna prostornina: 500 l; povečana prostornina: 1735 l; 8 zank in mreža za pritrditev prtljage; zaprt bočni predal; rezervno kolo standardne velikosti na jeklenem platišču nameščeno pod vozilomOdložišča: zaprt, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom z dvema ločenima predaloma v pokrovu; pokrita predala na armaturni plošči; predala v tleh za prednjima sedežema; odprta predala v prednjih vratih; prenosni pepelnik (3 utori na konzoli med sedežema); odlagalno mesto na konzoli med sedežema; žepa za naslonjali prednjih sedežev; utora v stebričkih B; 2 kaveljčka pod stropom zadajOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj z zakasnitvijo ugašanja; bralni lučki spredajOpremaKlima: zatemnjeno zadnje steklo; električno pomična stekla v prednjih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); ročna klimatska naprava z dvopodročnim delovanjem, s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; vzdolžno pomična prednja senčnikaOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za zaklepanje (vklop smerokazov); zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorja; VIN številka na vetrobranuPripomočki za vožnjo: prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov, potovalni računalnik z merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije, povprečne hitrosti in prevožene poti; intervalna brisalca, zadnji brisalec; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja), omejevalnik hitrosti; samodejna ročna zavora, pomoč pri speljevanju v klanec (hill holder)Ostala oprema: električna vtičnica 12V na sredinski konzoli, datum, ura, zanke za držanje tepihovMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnikom in obvolanskim nadzorom (glasnost, iskanje postaj)Dodatna oprema testnega vozila: kovinska barva: 420 EUR; cena testnega vozila: 22.660 EURGarancija2-letno splošno jamstvo; 12-letno jamstvo zoper prerjavenje; 3-letno jamstvo za lak; 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


          Besedilo: Anže Jereb
          Fotografije: Ciril Komotar
          Citroen Bilten Forum
          https://www.citroenbilten.com/
          Gostovanje Domene Internet
          https://www.bilten.net/
          Mobing v Sloveniji
          https://www.mobbing.si/
          Družinski portal
          https://www.drobnic.com/
          https://www.drobnic.info/

          Comment


          • #81
            Re: Testi C4 - različne revije

            22.3.2007, 08:26
            Citroen C4 picasso 1,6 HDi FAP SX
            Kliknite za povečavo

            Novi Citroenov izdelek je pomanjšana izvedba grand C4 picassoja, ki je ob prihodu navdušil z obliko in obsežno zasteklitvijo. Medtem ko sedemsedežnik s svojo velikostjo razredno izstopa in sili bližje velikim, ostaja petsedežna izpeljanka trdno zasidrana med srednjimi enoprostorci. Oblikovno pa C4 picasso ni samo za decimeter "odžagan", ampak je zaradi položnejše ukrivljenega zadka še bolj dinamičnega videza.

            Več fotografij ...Citroen C4 picasso - domača predstavitevTest: Citroen grand C4 picasso 2,0 HDi BVMP (2006)
            Kliknite za povečavo

            Zunanjost, notranjost

            Malo manjša dolžina avta se na steklih pozna samo zadaj bočno. Vetrobran ostaja "panoramski", sega tako daleč nazaj, da zahteva vzdolžni pomik senčnikov. Pregleda iz vozila je celo nekaj več, saj sta stekli zadnjega para vrat še dodatno poglobljeni v pločevino. Če smo imeli vtis, da izgleda picasso z opremo SX kar malce oskubljen, je temu kriv predhodni test različice 2,0 HDi exclusive z množico dodatne, dražje opreme (dvopodročna samodejna klima, stekleno ostrešje, upravljanje menjalnika izza volana, elektronski pomočniki, navigacija ...). SX ponuja svojevrstno klimatsko napravo z ročnim upravljanjem, pa vendar omogoča dvopodročno nastavitev in tudi funkcijo odroševanja prednjega stekla. Trije enaki sedeži zadaj so dovolj razsežni za udobno sedenje, tako da na potovanjih ni potrebna razmestitev oseb glede na njihovo velikost in "mišično" maso.
            Kliknite za povečavo

            Vozne lastnosti

            Skrajšana karoserija in bolj dinamičen videz picassoju ne prinašata kakšnih bolj športnih voznih lastnosti. Ostaja mehko vozilo, ki skrbi za udobje potnikov tudi na slabših podlagah. Avto sicer v hitrih zavojih ostaja trdno in zanesljivo na tleh, vendar z mehko naravnanostjo podvozja ne sili voznika v kakšne besne podvige. Ker smo seveda vozilo preizkusili vsestransko, sta prav prišli izrazito športno oblikovani naslonjali prednjih sedežev. Če se ta avto z nagibanjem upira športnemu pretiravanju, se pač odkupi pri vožnji čez grbine. Kot je pri vseh različicah C4 znano, se mora voznik najprej navadit na uporabo vseh stikal, ki jih ponuja osrednji, nepomični del volana. Na primer na tempomat in omejevalec hitrosti. Glede elektronske aktivnovarnostne podpore pri Citroenu niso prav nič varčevali, saj so picassoji že v osnovi opremljeni z ESP-jem, ki deluje. Aja, marsikomu je bolj všeč prava ročna zavora namesto samodejne elektronske, ampak nad pomočjo pri speljevanju v klanec, ki je tudi vgrajena serijsko, se pa še nikoli ni nihče pritožil.
            Kliknite za povečavo

            Zmogljivosti, poraba

            1,6 HDi s stodesetimi konji je povsem usklajen s podvozjem za umirjene družinske prevoze in kot tak lahko predstavlja najboljšo izbiro. Je varčen in dovolj močan, da se na vrhniškem avtocestnem klancu (navzgor, da ne bo pomote) z lahkoto ujamete v radarske valove. 7,1 litra na sto povprečno nam je porabil na celotnem testu, na "avtomoto" testnem krogu pa celo pod sedem. Glede na 60-litrski rezervoar se je torej mogoče ob zmerni vožnji približati 1000-kilometrski avtonomiji. Aja, samozaporni pokrov rezervoarja za gorivo sedaj ni všeč samo lastnikom Renaultovih enoprostorcev, ampak so ga povzeli tudi pri Citroenu.
            Kliknite za povečavo

            Cena, tekmeci

            SX pomeni opremo, drugo od štirih po vrsti, ki naj ohranja vozilo cenovno bolj dostopno. To pri različici 1,6 HDi pomeni dobrih 23.000 evrov, ki so pri testnem avtu povečani le za kovinsko barvo. Pri opremi je sicer kaj izostalo (meglenki, ročaja spredaj), ni pa se varčevalo niti pri aktivni (ESP) niti pri pasivni varnosti (varnostne blazine in vreče, tudi kolenska za voznika ne manjka). Pri izbiri je seveda pomembna oblika, čeprav gre za stvar okusa, pri čemer menimo, da predstavlja prednost picassoja. Glede udobja in sploh voznih lastnosti je C4 picassoju 1,6 HDi najbližje scenic 1,5 dCi 105 KM. Za bolj športno uporabo enoprostorcev pa je treba pogledati po tistih trše nastavljenih med petsedežniki, kot sta na primer ford C-max in volkswagen altea.
            Kliknite za povečavo


            Citroen C4 picasso 1,6 HDi FAP SXcena: 23.330 EUR (5.590.801 SIT); razred enoprostorskih vozil; srednji enoprostorec, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, dizelski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj; neposredno vbrizgavanje preko skupnega voda; 2 zgoraj ležeči odmični gredi; turbo polnilnik s spremenljivo geometrijo lopatic; hladilnik polnilnega zraka; delovna prostornina: 1560 cm3; premer x gib batov: 75 x 88,3 mm; kompresijsko razmerje: 18 : 1; največja moč: 80 kW (110 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 240 Nm pri 1750 vrt/min (kratkotrajno 260 Nm - overboost); najvišje število vrtljajev: 4500 (rdeče polje); količina olja v motorju: 4,5 l; količina hladilne tekočine: 8,5 l; akumulator: 400 A; alternator: 157 APrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; enokolutna sklopka; 5-stopenjski ročni menjalnikPrestavna razmerja: I. 3,45; II. 1,87; III. 1,16; IV. 0,82; V. 0,66; R: 3,33; končni prenos: 4,18; hitrost pri 1000 vrt/min v V. prestavi 43 km/hKolesa: jeklena platišča: 6J x 16, okrasni pokrovi; pnevmatike: michelin primacy 215/55 R16Podvozjesamonosna karoserija; prednja prema: MacPherson, prečni vodili, stabilizator, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnika; zadnja prema: iztegnjeni vodili z gibljivim prečnim drogom, stabilizator, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnikaKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; elektrohidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 2,77; premer kroga obračanja: 11,33 m med robniki / 11,85 m med zidoviZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 302 mm in debeline 26 mm, zadaj polna koluta premera 268 mm in debeline 12 mm; ročna zavora s prenosom na zadnji par koles, samodejno vklapljanjeMere, maseMere: dolžina: 447 cm, širina: 183 cm, višina: 166 cm; medosna razdalja: 273 cm; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1539 mm; oddaljenost od tal: 120 mm; količnik zračnega upora: 0,31Mase: masa praznega vozila: 1489 kg, največja dovoljena masa: 2050 kgZmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 180 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 12,5 sPoraba: mestna vožnja: 7,3 l/100 km, odprte ceste: 5,1 l/100 km, kombinirano: 5,9 l/100 km; povprečna avtonomija: 1016 km; povprečna poraba na testu: 7,1 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l, dolivanje goriva na desni strani, samozaporni čep, odpiranje lopute iz notranjosti; emisije: 155 g CO2/km, emisijski razred: Euro IVVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini, pirotehnični zategovalniki na vseh sedežih, omejevalnik zatezne sile na vseh sedežih; isofix priključki na sovoznikovem sedežu in na sedežih zadajVzglavniki: vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini, aktivna prednja vzglavnika (zaščita v trkih od zadaj)Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika, možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu), stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, okenski zračni blazini (stebrička A), podvolanska zračna blazina za zaščito voznikovih kolenV primeru trka: ocena Euro NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (REF), sistem za pomoč pri zaviranju v sili (AFU), elektronski nadzor zdrsa pogonskih koles ASR, elektronski nadzor stabilnosti vozila ESPVoznikov prostorVolanski obroč, vzvodi 2-kraki volanski obroč premera 375 mm, dodatno odebeljen v položaju "deset do dveh", nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik; stikala na nepomičnem osrednjem delu volana za avdio sistem, tempomat, omejevalnik hitrosti, vklop notranjega kroženja zraka, nastavitve; prestavna ročica z usnjeno manšeto pomaknjena navzgor; stikalo ročne zavore na sredini armaturne plošče; opora za levo nogoVoznikov sedež: nastavljiv vzdolžno, po višini in po naklonu naslonjalaOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali, ročna zatemnitev notranjega ogledala, ogledalci v senčnikihInstrumentna plošča: zaslon na sredini armaturne plošče za prikaz hitrosti, vrtljajev in zaloge goriva, za nastavitve, opozorila, datum, za uro, zunanjo temperaturo, potovalni računalnik in audio sistem; indikator zaloge olja, prikazovalnik servisnih intervalov, indikator okvare motorja; možnost izklopa vseh izpisov razen hitrosti; zvezno nastavljanje osvetlitve merilnikovOpozorilniki: za nepripete varnostne pasove (svetlobni, zvočni); za odprta vrata (svetlobni), za pozabljene prižgane luči (zvočni), za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni), za nizek nivo goriva (svetlobni), za vključeno ročno zavoro (svetlobni, pisni), za zmrzal (pisni)Luči: žarometa z dvojno optiko in 3-stopenjskim električnim nastavljanjem po višini, dnevne luči; zadnji meglenki; dodatna smerokaza pod zunanjima ogledaloma; luči za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: sovoznikov sedež nastavljiv vzdolžno, po višini in po naklonu naslonjala; trije ločeni sedeži zadaj, odstranljivi, pomični vzdolžno in po naklonu naslonjal; stropna ročaja za zadnja stranska potnikaPrtljažnik: osvetljen, prekrit s trdo polico; odpiranje od zunaj; osnovna prostornina: 500 l; povečana prostornina: 1735 l; 8 zank in mreža za pritrditev prtljage; zaprt bočni predal; rezervno kolo standardne velikosti na jeklenem platišču nameščeno pod vozilomOdložišča: zaprt, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom z dvema ločenima predaloma v pokrovu; pokrita predala na armaturni plošči; predala v tleh za prednjima sedežema; odprta predala v prednjih vratih; prenosni pepelnik (3 utori na konzoli med sedežema); odlagalno mesto na konzoli med sedežema; žepa za naslonjali prednjih sedežev; utora v stebričkih B; 2 kaveljčka pod stropom zadajOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj z zakasnitvijo ugašanja; bralni lučki spredajOpremaKlima: zatemnjeno zadnje steklo; električno pomična stekla v prednjih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); ročna klimatska naprava z dvopodročnim delovanjem, s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; vzdolžno pomična prednja senčnikaOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za zaklepanje (vklop smerokazov); zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorja; VIN številka na vetrobranuPripomočki za vožnjo: prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov, potovalni računalnik z merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije, povprečne hitrosti in prevožene poti; intervalna brisalca, zadnji brisalec; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja), omejevalnik hitrosti; samodejna ročna zavora, pomoč pri speljevanju v klanec (hill holder)Ostala oprema: električna vtičnica 12V na sredinski konzoli, datum, ura, zanke za držanje tepihovMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnikom in obvolanskim nadzorom (glasnost, iskanje postaj)Dodatna oprema testnega vozila: kovinska barva: 420 EUR (100.649 SIT); cena testnega vozila: 23.750 EUR (5.691.450 SIT)Garancija2-letno splošno jamstvo; 12-letno jamstvo zoper prerjavenje; 3-letno jamstvo za lak; 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


            Besedilo: Aleš Črnivec
            Fotografije: Ciril Komotar, Anže Jereb
            Citroen Bilten Forum
            https://www.citroenbilten.com/
            Gostovanje Domene Internet
            https://www.bilten.net/
            Mobing v Sloveniji
            https://www.mobbing.si/
            Družinski portal
            https://www.drobnic.com/
            https://www.drobnic.info/

            Comment


            • #85
              Re: Testi C4 - različne revije

              C4 Piccaso

              Dodajam dva testa.
              Če ima kdo od naših članov to srečo da ima doma kakšne Slovenske ali tuje časopise in če kdo najde kakšen članek (lahko tudi iz starejših in starih številk) ga ponovno prosimo če nam to pošlje.
              Attached Files
              Citroen Bilten Forum
              https://www.citroenbilten.com/
              Gostovanje Domene Internet
              https://www.bilten.net/
              Mobing v Sloveniji
              https://www.mobbing.si/
              Družinski portal
              https://www.drobnic.com/
              https://www.drobnic.info/

              Comment


              • #86
                Re: Testi C4 - različne revije

                Citroën C4 Coupe 2.0 HDi VTR Pack (2005)



                Vsi avtomobili so tako napredovali, da so postale razlike med njimi zelo majhne. Velika večina avtomobilov je zaradi tega napredka danes dobrih, medtem ko jih je odličnih le peščica. Slednje pa od večine ločijo najmanjše podrobnosti, ki na določenih področjih preidejo že v malenkosti.

                Do podobne ugotovitve pridemo tudi glede novega Citroënovega trivratnega C4. Avtomobil, ki na številnih področjih sicer prepriča in predstavlja velik napredek v primerjavi s predhodnico Xsaro, na nekaterih področjih še vedno dopušča možnost izboljšav, ki bi ga naredile še boljšega.

                Oblikovno lep avtomobil nikakor ne kliče po kozmetičnih popravkih, saj je citroënovim oblikovalcem uspelo zrisati lepe kupejeveske poteze, ki s črno barvo pločevine še dodatno pridobijo na agresivnosti in dinamičnosti. Tako ne moremo mimo misli, da mu temna barva bolje pristaja kot, recimo, kovinsko srebrna ali podobno svetla barva. O obliki kupejevske Ceštirice torej nimamo pripomb. Žal pa pri opisu uporabnosti kupejevske Štirice pohvale rahlo potihnejo. Izkaže se namreč, da je uporabnost tu v službi oblike.



                Izvedba šipe na pokrovu prtljažnika postreže z dvema slabostima. Prva je nedvomno posledica izvedbe zadnje šipe, ki jo tako sestavljata položni in pokončni del. Od tega briše zadnji brisalnik samo pokončni del, ki je zelo nizek in kot tak onemogoča vgradnjo večje metlice brisalnika. Ta tako z vsega 18 centimetri dolžine pobriše manj kot polovico površine pokončnega dela šipe. Za slabšo preglednost za vozilom pa svoje pristavita še zajetna stebrička C in na vrhu pokrova prtljažnika vgrajen spojler. Slednji je namreč pritrjen na rob, kjer sta združena položni in pokončni del šipe. Vse bi bilo v najlepšem redu, če le ne bi bil ta rob oziroma spojler ravno na sredini šipe, kjer močno moti pogled nazaj.

                V kabini se bosta najboljše počutila prednja potnika. Večina voznikov si bo predvidoma lahko nastavila lego volanskega obroča in sedeža po lastnih željah, skupaj s sopotnikom pa se ne bosta mogla pritoževati niti nad odmerjenimi centimetri in številom odlagalnih prostorov. Ti sprejmejo vse od najmanjšega drobiža (kakovostno izdelani in obloženi predalčki v zgornjem delu armaturne plošče), kreditnih kartic (posebne reže na bokih sredinske konzole), do pisal (majhna polička v zgornjem robu sredinske konzole) in večjih kosov, kot so denarnice, torbice oziroma škatlice s CD-ji, ki bodo svoje mesto našli v vratnih predalih, predalu pod sovoznikovem sedežem ali sovoznikovem predalu, ki je osvetljen, uporabno velik in hlajen, žal pa ni opremljen še s ključavnico.

                O eni največjih posebnostih oziroma novostih C4 smo že govorili. Volanski obroč je fizično ločen od nepremičnega sredinskega dela, kjer je bilo v primeru testnega vozila zbranih kar 18 stikal oziroma vrtljivih gumbov. Vse lepo in prav, a voznik se mora med množico stikal in gumbov tudi znajti, zato bo ta novost od njega nedvomno zahtevala nekaj privajanja, a ga bo vsak lastnik Ceštirice gotovo zmožen opraviti v prvih nekaj sto kilometrih spoznavanja z vozilom. Pri Avto magazinu vedno pozdravljamo napredek in novosti, a le če so dobro zamišljene, žal pa je omenjeni del C4 zrel še za nekaj dodelav.

                Največ negodovanja povzroča oddaljenost stikal od volanskega obroča, zaradi česar mora voznik neprestano preprijemati ali spustiti obroč, kar pa je že skoraj enako, kot če spremeni radijsko postajo ali glasnost kar neposredno s stikali radijskega sprejemnika na armaturni plošči. Podobno nesmiselno in odročno nameščeno se med uporabo izkaže tudi v spodnjem delu sredinskega dela vgrajeno stikalo troblje, ki bi ga voznik lažje našel na sredini nepremičnega srednjega dela.

                Podobno dober, a žal (še) ne odličen je tudi pogonski sklop avtomobila. Ta se po sodobnosti gradnje motorja in založenosti s prestavami v menjalniku spogleduje z vrhom ponudbe med konkurenco, a vendar nekateri konkurenti ponujajo še boljši paket. Že res, da motor na papirju prepriča s podatki o največji moči in navoru, a kot že tolikokrat poprej, tudi tokrat teorija ni vse. Motor razvija moč nežno in razmeroma umirjeno, kar sicer ne pristaja 'športnemu' kupeju, a mu tega vendarle ne štejemo v prevelik minus. Zmotila pa nas je njegova odzivnost in zakasnitev na ukaze s stopalke za plin. Kljub umirjenemu značaju motorja pa meritve potrjujejo, da boste s C4 2.0 HDi lahko zelo hitri.

                Izmerjeni pospešek od nič do hitrosti sto kilometrov na uro je bil sicer dve sekundni desetinki počasnejši, kot obljublja tovarna, a s slabimi desetimi sekundami še vedno poskočno hiter, da boste brez težav sledili ritmu vožnje. Tudi največja hitrost prek dvesto kilometrov na uro je več kot dovolj za nabiranje kazenskih pik, prožnost pa tolikšna, da bo prehitevanje v vsaki vozni okoliščini mačji kašelj.

                Na žalost se z zmogljivim, a rahlo umirjenim značajem motorja ujema tudi šeststopenjski ročni menjalnik, ki je še vedno značilno PSA-jevski oziroma citroënovski. S tem ponovno grajamo predvsem ohlapno in razmeroma nenatančno prestavno ročico. Tudi nad sicer učinkovitimi zavorami bodo dinamični vozniki vihali nosove, saj je servoojačitev premočna, s tem pa trpi predvsem dozirljivost in povratni občutek na stopalki zavor.

                Na drugi strani bodo dinamike željni vozniki navdušeni nad podvozjem. V primerjavi s petvratno različico je vzmetenje pri kupeju bolj čvrsto, kar še dodatno omeji bočno nagibanje karoserije med ovinki. Tudi meja zdrsa vozila je postavljena zelo visoko, volanski mehanizem pa postreže z dobro odzivnostjo (deloma tudi po zaslugi nizkopresečne 17-palčne obutve) in neposrednostjo (2,8 zavrtljaja od ene do druge skrajne točke), a na žalost tudi z razmeroma slabo povratno povednostjo o dogajanju pod prednjimi kolesi. Povečana togost vzmetenja pa vpliva tudi na udobje vožnje, saj predvsem na hitrih, a ne ravno idealno gladkih slovenskih cestah avtomobil že skoraj živčno poskakuje.

                Ne moremo mimo misli, da Citroënovi inženirji niso povsem prepričani v kakovost svojega dela oziroma v vozniške sposobnosti lastnikov njihovih vozil. Varnostni sistem ESP, ki je del serijske opreme vseh boljše opremljenih C4, je seveda izklopljiv, a na žalost le do hitrosti 50 kilometrov na uro. Nad to mejo se sistem brezpogojno ponovno vklopi in bdi nad stabilnostjo vožnje in s tem tudi vašo varnostjo.

                Takšno ravnanje še razumemo in deloma celo podpiramo, ko teče beseda o družinskih modelih. Se nam pa to ravnanje zdi nesmiselno pri avtih, ki želijo biti športni, dinamični in ki želijo nuditi vozniku užitek v vožnji. Če hočejo inženirji dodatno varovalko, lahko vgradijo dvostopenjsko izklapljanje sistema. V prvi stopnji bi se sistem lahko ponovno vklopil nad določeno hitrostjo, v drugi stopnji pa bi ostal izklopljen, vse dokler ga voznik ne bi ponovno sam vklopil. Verjemite nam, zamisel ni neizvedljiva, saj morajo računalničarji le vpisati dodaten del računalniškega programa, ki bi dovoljeval obe voznikovi želji. O izvedljivosti zamisli pričajo tudi nekateri avtomobili, ki podobne sisteme že uporabljajo.

                Ocena štiri dokazuje, da je avtomobil sicer zelo dober, ne pa tudi odličen. Do odlične ocene mu namreč manjkajo malenkosti, kot so bolj dodelan mehanizem prestavne ročice, odzivnejši motor, bolj uravnotežen sistem servoojačitve zavor, večji zadnji brisalnik in še kakšna stvar bi se našla. Skratka, malenkosti, ki morda ne bodo zmotile vseh uporabnikov in bodočih ali že obstoječih lastnikov Citroënovega C4 Coupeja, a vendar slednjega ločijo od osvojene petice.

                Peter Humar
                Foto: Aleš Pavletič



                Citroën C4 Coupe 2.0 HDi VTR Pack

                Citroën Slovenija
                Osnovni model: 21.031,55 EUR
                Testno vozilo: 21.970,46 EUR

                Moč: 100 kW (136 KM)
                Pospešek: 9,9 s
                Največja hitrost: 207,0 km/h
                Povpr. poraba: 7,9 l/100 km

                Cene avtomobilov pred letom 2007 smo preračunali v evre po centralnem tečaju 239,64 tolarja za evro.



                TEHNIČNI PODATKI
                Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1997 cm3 - največja moč 100 kW (136 KM) pri 4000/min - največji navor 320 Nm pri 2000/min. Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 6-stopenjski ročni menjalnik - gume 205/50 R 17 H (Michelin Pilot Alpin 2 M+S). Voz in obese: kombilimuzina - 3 vrata, 5 sedežev - samonosna karoserija - spredaj posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni prečni vodili, stabilizator - zadaj poltoga prema, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnika, stabilizator - zavore spredaj kolutni (prisilno hlajeni), zadaj kolutni - rajdni krog 12,0 m. Mase: prazno vozilo 1381 kg - dovoljena skupna masa 1849 kg. Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 207 km/h - pospešek 0-100 km/h 9,7 s - poraba goriva (ECE) 7,1/4,5/5,4 l/100 km.

                MERE
                Notranje mere: posoda za gorivo 60 l.

                PRTLJAŽNIK
                Prostornina prtljažnika izmerjena z AM standardnim kompletom 5 kovčkov Samsonite (skupno 278,5 l): 1× nahrbtnik (20 l); 2 × kovček (68,5 l); 1 × kovček (85,5 l).



                NAŠE MERITVE
                T=-2 °C / p= 1020 mbar / rel. vl.: 37 % / Gume: 205/50 R 17 H (Michelin Pilot Alpin 2 M+S) / Stanje km števca: 4192 km

                Vozne lastnosti
                Pospeški (s)
                0-100 km/h: 9,9
                402m z mesta: 17,1 (132 km/h)
                1000m z mesta: 31,2
                (167 km/h)

                Prožnost (s)
                50-90 km/h (IV./V.): 7,8/11,9
                80-120 km/h (V./VI.): 9,2/12,1

                Največja hitrost: 207 km/h (V. in VI. prestava)

                Poraba goriva (l/100 km)
                najmanjše povprečje: 6,3
                največje povprečje: 9,6
                skupno testno povprečje: 7,9

                Trušč v notranjosti (dB)
                PrestavaIIIIVVVI50 km/h5554535390 km/h64616059130 km/h-666564Prosti tek---38
                Zavorna pot m
                od 100 km/h: 43,4
                (AM meja 40,0)

                Napake med testom
                občasno nedelovanje sistema za pomoč pri parkiranju

                DIAGRAM MOTORJA
                DIAGRAM MENJALNIKA


                OCENA
                Zunanjost (14/15)
                Črn C4 Coupe je lep. Glede kakovosti izdelave nimamo večjih pripomb.

                Notranjost (109/140)
                Bogata opremljenost, slaba dostopnost do zadnje klopi in majhen prtljažnik nižajo oceno notranjosti.

                Motor, menjalnik (33/40)
                Motor se izkaže z zmogljivostmi in kultiviranostjo, a se kupejevskemu C4 ne poda povsem.

                Vozne lastnosti (72/95)
                Lega in vodljivost sta dobri. Pogrešamo pa komunikativnejša volanski mehanizem.

                Zmogljivost (32/35)
                C4 2.0 HDi je lahko zelo hiter avtomobil, s katerim bodo številni bencinski težko držali tempo.

                Varnost (36/45)
                Je popolno varnostno opremljen, a moti slaba preglednost nazaj. Zavore so učinkovite.

                Gospodarnost (34/50)
                Nakup C4 Coupe 2.0 HDi VTR Pack ni poceni. Boljše se izkaže z


                gospodarnostjo z gorivom.






                SKUPAJ (333)
                Ocena štiri zgovorno priča, da je osnova sicer pomembna, a še zdaleč ni vse. C4 Coupe 2.0 HDi bo zaslužil oceno pet šele, ko bodo inženirji pri snovanju premislili in dodelali do potankosti prav vse malenkosti v avtomobilu.

                UŽITEK V VOŽNJI:

                Ocena AM: 4
                Kriterij ocenjevanja (Št. točk=ocena) 0-180=1; 181-240=2; 241-300=3; 301-360=4; 361-420=5
                Attached Files
                Citroen Bilten Forum
                https://www.citroenbilten.com/
                Gostovanje Domene Internet
                https://www.bilten.net/
                Mobing v Sloveniji
                https://www.mobbing.si/
                Družinski portal
                https://www.drobnic.com/
                https://www.drobnic.info/

                Comment


                • #87
                  Re: Testi C4 - različne revije

                  Citroën C4 VTS (2005)



                  Saj bi napisali, da je C4 VTS športnik od glave do pet, a bi lagali. Njegova športnost sega le od ramen do narta.

                  Če se postavite pred najšportnejšo različico izmed vseh C4, potem boste opazili, da mu športnih potez nikakor ne primanjkuje. Če stopite pred avtomobil (a si sploh upate?), se vam bo prednji spojler grozeče v opozorilo naslonil na nart vaših stopal, če pa pristopite k zadku, vam bo zadnji spojler velikosti tistega iz svetovnega prvenstva v rallyju segal točno do ramen. Da, C4 VTS nedvomno ponosno kaže svoje športne gene in če je v vas vsaj kanček dinamičnosti, vam bo všeč.

                  Podobna zgodba je v notranjosti, ki pa je lepša kot uporabnejša. Vrata - kot se za klasičnega kupeja spodobi - se odprejo zelo na široko, kar godi našim starim kostem pri vstopanju, a je moteče pri prenapolnjenih parkiriščih. Sedeži so školjkasto športni, odeti v usnje, kar pri dinamičnejši vožnji povzroči, da boste imeli zaradi drseče zadnjice skoraj več dela obstati na sedežu kot na cesti. Sploh pri zaviranju!



                  Položaj za volanom je tipično francoski (naj mi bo oproščeno to posploševanje, a kaj hudiča, če je pa res!): od vas še vedno pričakujejo, da imate dolge roke in kratke noge. A ker Slovenci nismo takšni, si je tudi C4 VTS zaslužil minus glede voznikovega delovnega prostora. Nad nenavadno notranjostjo smo bili vsi v uredništvu navdušeni (končno eden izmed avtomobilov, v katerem zagotovo veš, da ni v sivem povprečju!), pa vendar sčasoma začne motiti kar nekaj stvari.

                  Recimo volanski obroč: odlična ideja, da se sredinski del sploh ne premika in da okrog njega vrtimo volanski obroč, v športnejši različici pa nekako ni ustrezen, saj je preveč neroden za dinamičnejše upravljanje. Volan je prevelik, pretanek in premalo komunikativen, da bi zadovoljil povprečnega mladeniča, ki kdaj pa kdaj rad malce pritisne na plin. Mi bi ga že zamenjali za kakšnega bolj klasičnega, recimo za enega iz rubrike Tuning, čeprav upravljanje z radiem, tempomatom in drugimi informacijskimi funkcijami prek volana pri vsakodnevni prometni gneči kar sede!

                  Drugi živčni zlom smo doživljali vsako jutro, ko smo z desnico prijeli aluminijasto prestavno ročico: če je bilo zunaj -5 stopinj C, je imela prestavna ročica -20, po izkušnjah pa vemo, da se poleti segreje na temperaturo prižgane kuhinjske pečice. Kdo si je zamislil aluminij na ročici in zakaj pri tem vztrajajo, je največja uganka. Ali res vsi Citroënovi testni vozniki vozijo le z (dirkaškimi) rokavicami? Načrtovalca bi morali takoj za ušesa!!

                  Vožnja s podobnimi avtomobili, kot je C4 VTS, se začne nekako po ustaljenem postopku. Zagon motorja, da se čim prej ogreje na delovno temperaturo, prižiganje luči, imobiliziranje z varnostnim pasom, uravnavanje klime na kakšno stopinjo manj (ker vemo, da ti pri dinamičnejši vožnji postane kmalu precej vroče), nato pa še obvezno izklapljanje sistema ESP, kratka molitvica (šala) in ... gaaaas! Citroën C4 VTS je mogoče na prvi pogled videti malce okoren avtomobil, a verjemite, ko ga zapodite skozi hitre ovinke z dobrim cestiščem, vam bo kmalu na obrazu sijal velik in prešeren nasmeh.

                  Skozi menjalniške zobnike, ki so (pol)dirkašemu pospeševanju v prid kratki, se sprehodite v nekaj sekundah, medtem ko motor rohni pri skoraj 7.000 vrtljajih. No, če smo natančnejši, prestavna ročica ima kljub športni naravi vseeno predolge hode, da bi dobila šolsko petico, pa tudi motor ni treba priganjati do oznake sedem tisoč na merilniku motornih vrtljajev, saj se takrat motor le dere in počasi že peša. Veliko bolje je izkoristiti navor od 6.000 do 6.500 vrtljajev in s kratkimi prestavnimi razmerji loviti polna pljuča dvolitrskega atmosferskega bencinskega motorja, sicer starega znanca.

                  Zavore zahtevajo malce več pazljivosti, saj zavorni servo zagrabi hitro in za športni avtomobil precej grobo (zato pri tem avtomobilu kar pozabite na tehniko prsti-peta ali na zaviranje z levo nogo, če nočete pristati z nosom na vetrobranskem steklu), vendar pa kljub dolgotrajnemu ’mrcvarjenju’ vseeno ne opešajo. No, vsaj ne pozimi in na zimskih gumah, ki (smrk, smrk) odvzamejo nekaj užitkov pri vožnji skozi ovinke.

                  Lega na dobrem asfaltu je izredno dobra, veliko časa povsem nevtralna, ob pretiravanju pa zadek zelo nadzorovano zdrsne. Na slabši podlagi pa se C4 VTS ne počuti tako zelo domače, saj je podvozje precej trdo naravnano, zato je treba kar pošteno prijeti za volanski obroč, da avtomobil ne vzame poti v svoje roke. No, da mu neravnine res ne prijajo, priča tudi (neupravičen) zvočni signal za odprt motorni pokrov, ki se je oglasil vsakič, ko je podvozje moralo malce garati na cestnih luknjah. Kot bi pri Citroënu to nalašč naredili, da voznik malce varčuje z materialom ...

                  Najšportnejši C4 nikakor ne razočara. Izredno lep kupe na cesti zbudi veliko pozornosti, nenavadna oblika notranjosti navdušuje tako staro kot mlado, všite opreme je ogromno, vozniku pa ponuja tudi precej športnih užitkov. Le v ekstremnih razmerah je treba upoštevati, da se veliko bolje znajde z zmerno hitrim voznikom, ki ga posrednejši - električno krmiljeni - volanski obroč, prestavna ročica z daljšimi hodi ali odsotnost zapore diferenciala (ko izklopiš sistem ESP, se notranje pogonsko kolo rado zavrti v prazno) ne motijo preveč. Torej ni športnik od glave do pete, pač pa le od rame do narta.

                  Aljoša Mrak
                  Foto: Aleš Pavletič



                  Citroën C4 VTS

                  Citroën Slovenija
                  Osnovni model: 22.241,70 EUR
                  Testno vozilo: 24.974,96 EUR

                  Moč: 130 kW (177 KM)
                  Pospešek: 8,0 s
                  Največja hitrost: 227,0 km/h
                  Povpr. poraba: 11,5 l/100 km

                  Cene avtomobilov pred letom 2007 smo preračunali v evre po centralnem tečaju 239,64 tolarja za evro.



                  TEHNIČNI PODATKI
                  Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - gibna prostornina 1997 cm3 - največja moč 130 kW (177 KM) pri 7000/min - največji navor 202 Nm pri 4750/min. Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 205/50 R 17 V (Michelin Pilot Alpin M+S). Voz in obese: kombilimuzina - 3 vrata, 5 sedežev - samonosna karoserija - spredaj posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni prečni vodili, stabilizator - zadaj poltoga prema, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnika, stabilizator - zavori spredaj kolutni (prisilno hlajeni), zadaj kolutni - rajdni krog 12,0 m. Mase: prazno vozilo 1337 kg - dovoljena skupna masa 1768 kg. Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 227 km/h - pospešek 0-100 km/h 8,3 s - poraba goriva (ECE) 11,7/6,5/8,4 l/100 km.

                  MERE
                  Zunanje mere: dolžina 4273 mm - širina 1769 mm - višina 1458 mm. Notranje mere: posoda za gorivo 60 l.

                  PRTLJAŽNIK
                  314 l



                  NAŠE MERITVE
                  T=5 °C / p= 1021 mbar / rel. vl.: 67 % / Gume: 205/50 R 17 V (Michelin Pilot Alpin M+S) / Stanje km števca: 1481 km

                  Vozne lastnosti
                  Pospeški (s)
                  0-100 km/h: 8,0
                  402m z mesta: 15,9 (145 km/h)
                  1000m z mesta: 28,8
                  (184 km/h)

                  Prožnost (s)
                  50-90 km/h (IV./V.): 9,1
                  80-120 km/h (V./VI.): 12,2

                  Največja hitrost: 227 km/h (V. prestava)

                  Poraba goriva (l/100 km)
                  najmanjše povprečje: 9,8
                  največje povprečje: 14,1
                  skupno testno povprečje: 11,5

                  Trušč v notranjosti (dB)
                  PrestavaIIIIVVVI50 km/h535251-90 km/h636260-130 km/h-6765-Prosti tek--36-
                  Zavorna pot m
                  od 100 km/h: 44,8
                  (AM meja 40,0)

                  Napake med testom
                  neupravičeno opozarjanje na odprt motorni pokrov

                  DIAGRAM MOTORJA
                  DIAGRAM MENJALNIKA


                  OCENA
                  SKUPAJ (-)
                  Citroën C4 VTS se dobro počuti tako na ovinkasti (stari) cesti do slovenskega morja kot tudi na promenadi v Portorožu. Kljub 180 KM ne pričakujte ekstremnih športnih zmogljivosti, a če smo odkriti, kdo od lastnikov jih sploh potrebuje?!?

                  UŽITEK V VOŽNJI:
                  Attached Files
                  Citroen Bilten Forum
                  https://www.citroenbilten.com/
                  Gostovanje Domene Internet
                  https://www.bilten.net/
                  Mobing v Sloveniji
                  https://www.mobbing.si/
                  Družinski portal
                  https://www.drobnic.com/
                  https://www.drobnic.info/

                  Comment


                  • #88
                    Re: Testi C4 - različne revije

                    Citroën C4 1.6 16V VTR Pack + Garmin StreetPilot c320 (2006)



                    Če niste ljubitelj naprednih tehnologij, modernih oblik in avantgardnih pristopov, na ta avto raje pozabite. Pa ne zaradi oblike, avantgardnost v C4 se začne, ko sedete za volanski obroč.


                    Pojdimo po vrsti. Navadno voznik, potem ko sede, pred seboj zagleda tri- ali štirikrak volanski obroč, analogne merilnike okroglih oblik in kup opozorilnih lučk okoli njih. V C4 je zgodba drugačna. Namesto analognih so merilniki digitalni. Pred voznikom je le eden - tisti za vrtljaje - drugi so svoja mesta našli na sredini armaturne plošče in vzdolž sredinske konzole.

                    Za piko na i so Citroënovci na svojstven način razporedili še informacije. In to je že prvi preizkus vaše nagnjenosti k avantgardnosti. Če ste iz pravega testa, boste razpršenost podatkov zlahka sprejeli, če niste, se je zlepa ne boste navadili. Enako velja za večino gumbov. Tudi teh se je treba navaditi. Res pa je, da so v primerjavi s podatki večinoma zbrani na enem mestu, in sicer tam, kjer so voznikove roke najpogosteje - na volanskem obroču. Ta je spet svojevrsten posebnež. Prvič zato, ker je dvo- in ne tri-ali štirikrak, predvsem pa zato, ker je njegov osrednji del fiksen, kar pomeni, da se ne vrti.



                    Vožnja zaradi tega ni v ničemer drugačna od tiste v preostalih avtomobilih. Stopalke in prestavna ročica so še vedno tam, kjer smo jih vajeni. Volanski obroč zaradi svojega fiksnega osrednjega dela voznika ne ovira pri njegovem delu. Bolj kot to se zdita neposrečeni obe prečki, ki dlanem ne zagotavljata najboljšega položaja za počitek. Se pa na drugi strani že po nekaj dneh uporabe izkaže, kako izpopolnjena je rešitev z gumbi, nakopičenimi na osrednjem delu obroča.

                    Če niste strog pristaš dizlov, boste to lahko rekli tudi za motor. 1,6-litrski bencinski agregat je dovolj živahen, da 17-palčna platišča, v katera je bil obut testni C4, nanj niso nataknjena po nepotrebnem. Radijski sprejemnik s CD-predvajalnikom, potovalni računalnik, samodejna klimatska naprava, električni pomik prednjih stekel in zunanjih ogledal, ABS ter večina drugih dodatkov sodi v serijsko opremo. Če se za takšnega C4, kot je testni, odločite pri naših prodajalcih, pa vas v notranjosti pričaka še nekaj - satelitska navigacija.

                    Čedalje uporabnejša stvar. Pa tudi napredna, saj je Garmin v tem trenutku edini proizvajalec tovrstnih naprav na svetu, ki znajo voditi po Sloveniji, Hrvaški in BiH. In to v slovenskem jeziku. Slavisti in zagovorniki lepe slovenske besede se bodo sicer zgražali, še posebej ko bodo zaslišali izgovorjavo dvomestnih števil (število 25, na primer, glas iz naprave izgovori dvajsetpet), toda v tem trenutku je prav, da damo prednost uporabnosti tovrstnih naprav in ne zborni slovenski besedi. StreetPilot c320 je namreč lahko sila koristna stvar.

                    Njegove komande boste zlahka osvojili (tipke nadomešča na dotik občutljiv barvni zaslon), naprava poleg podrobnega vodenja ('turn-by-turn') v svojem spominu ohranja naslove številnih lokacij, ki vam pridejo prav na poti (hoteli, restavracije, bencinske postaje, nakupovalni centri), podrobne karte so shranjene na spominski kartici (SD), kar pomeni, da jih lahko poljubno nalagate neposredno s svojega osebnega računalnika ali pa jih, če je kratica spominsko dovolj zmogljiva, nanjo naložite v celoti.

                    Edina resna pomanjkljivost je netočnost nekaterih podatkov, saj se lahko zgodi, da naprava ne prepozna enosmerne ceste, v katero zavijate (jasno) iz neprave smeri. Toda to so programske napake, ki jih mogoče zlahka odpraviti. Za tiste, ki prisegate na svoje najljubše poti, na primer od doma do službe in nazaj, pa ne bo odveč še eno opozorilo. Pot, ki je vam najbolj pri srcu, ni nujno tudi v Garminovi napravi, zato se, preden odrinete, odločite za eno ali drugo možnost. Nikakor pa ne za vmesno, saj vam lahko od stalnega preračunavanja in iskanja novih poti, na katere vas opozarja glas iz naprave, popustijo živci. To pa seveda ni namen teh naprav.

                    Torej, zdaj je dokončno: navigacijske naprave so postale uporabne tudi pri nas. V danem trenutku med vsemi daleč največ ponuja Garmin oziroma njegov zastopnik na naših tleh, podjetje Geoset, ki je hkrati tudi eden od idejnih vodij podrobne karte AdriaRoute. Prav nič presenetljivo pa ni, da pri nas to novost prvi ponuja Citroën. Avantgardnost in napredek sta bila že v davnih časih moto tega avtomobilskega proizvajalca. In očitno se ta vrača.

                    Matevž Korošec
                    Foto: Aleš Pavletič



                    Citroën C4 1.6 16V VTR Pack + Garmin StreetPilot c320

                    Citroen Slovenija
                    Osnovni model: 18.527,79 EUR
                    Testno vozilo: 18.903,36 EUR

                    Moč: 80 kW (109 KM)
                    Pospešek: 11,9 s
                    Največja hitrost: 182,0 km/h
                    Povpr. poraba: 7,1 l/100 km

                    Cene avtomobilov pred letom 2007 smo preračunali v evre po centralnem tečaju 239,64 tolarja za evro.



                    TEHNIČNI PODATKI
                    Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - gibna prostornina 1587 cm3 - največja moč 80 kW (109 KM) pri 5800/min - največji navor 147 Nm pri 4000/min. Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 205/50 R 17 V (Michelin Pilot Alpin M+S). Mase: prazno vozilo 1275 kg - dovoljena skupna masa 1732 kg. Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 182 km/h - pospešek 0-100 km/h 11,9 s - poraba goriva (ECE) 8,7/5,2/7,1 l/100 km.

                    MERE
                    Zunanje mere: dolžina 4274 mm - širina 1769 mm - višina 1458 mm. Notranje mere: posoda za gorivo 60 l.

                    PRTLJAŽNIK
                    320 l



                    NAŠE MERITVE
                    T= -7 °C / p= 1030 mbar / rel. vl.: 93 % /Stanje km števca: 3360 km

                    Vozne lastnosti
                    Pospeški (s)
                    0-100 km/h: 11,3
                    402m z mesta: 17,8 (124 km/h)
                    1000m z mesta: 33,1
                    (154 km/h)

                    Prožnost (s)
                    50-90 km/h (IV./V.): 12,0
                    80-120 km/h (V./VI.): 19,5

                    Največja hitrost: 180 km/h (V. prestava)

                    Poraba goriva (l/100 km)
                    skupno testno povprečje: 8,6

                    Zavorna pot m
                    od 100 km/h: 45,7
                    (AM meja 40,0)



                    OCENA
                    SKUPAJ (-)
                    Če ste že kdaj sedeli v C4, vam verjetno ni treba razlagati, drugače pa verjemite, da je ob vsej naprednosti, o kateri pišemo, ta Citroën še vedno predvsem uporaben družinski avto. In to še posebej obvelja, ko se mora postaviti s prostornostjo. Če k temu prištejemo še zanimive rešitve, ki jih skriva v notranjosti, dokaj bogato opremo (VTR Pack) in satelitsko navigacijo Garmin, pa se izkaže za precej zanimiv nakup.
                    Attached Files
                    Citroen Bilten Forum
                    https://www.citroenbilten.com/
                    Gostovanje Domene Internet
                    https://www.bilten.net/
                    Mobing v Sloveniji
                    https://www.mobbing.si/
                    Družinski portal
                    https://www.drobnic.com/
                    https://www.drobnic.info/

                    Comment


                    • #89
                      Re: Testi C4 - različne revije

                      Citroën C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (2007)



                      Za dobro počutje je treba uskladiti čas in prostor, potem pride tudi dobra družba. Zato smo v turobnem zimskem dnevu izbrali Obalo in družinski avtomobil C4 Picasso. V slogu pomagaj si sam in bog ti bo pomagal!

                      Ni lepšega kot uiti vsakodnevni delovni rutini pod pretvezo, da je treba na slovenski Obali fotografirati najnovejši izdelek iz Citroënove avtomobilske konjušnice, limuzinski kombi C4 Picasso. In verjemite, s sedmimi sedeži, kolikor jih omenjeni avtomobil skriva v svojem drobovju, je zelo veliko možnosti, da boste na Dolgem mostu pobrali tudi kakšno prijetno študentko, ki se za konec tedna domov vrača. Ali ni to že dovolj dober razlog, da smo si tisti sicer žalostni dan v Ljubljani kar sami popestrili?!?

                      Kar zadeva sedeže, Picasso ne ponuja nič revolucionarnega. V sicer prikupno zaobljeni karoseriji se skriva kar sedem sedežev, ki se po potrebi in na lahek način skrijejo v dno avtomobila, zato tudi prevoz večjih predmetov ne bi smel biti težava. Morate pa upoštevati, da je vsaka vrsta sedežev manj udobna: prednja sta kraljevska, v sredini so nameščeni trije povprečni (enake velikosti!), zadnja dva pa sta le zasilna, za prevoz otrok. Ne predstavljam si, da bi nanju posedel babico, ki bi se z ostarelimi kostmi in revmatičnimi obolenji morala kobacati skozi sicer dostojno velik prehod, saj bi se zelo verjetno ustavilo že pri nameri.



                      A če trdimo, da Picasso ne ponuja nič novega, še ne pomeni, da smo bili razočarani! Prav nasprotno, sedežev je več kot dovolj za vso slovensko rodbino (hja, dokler naša država ne poskrbi za večjo rodnost, bo to še dolgo držalo!), obisk Ikee in prevoz delov pohištva ni bil še nikoli manj težaven, celo kužki se bodo v velikem prtljažniku počutili bolje kot v svojem kraljevsko zastavljenem pesjaku. A treba je le upoštevati, da za sedmimi sedeži ostane zelo prostora za prtljago.

                      Picasso hoče biti poseben predvsem pred voznikom. Volanski obroč je tako založen z gumbi (na testu smo imeli izvrstno opremljeno različico Exclusive!), da morate prelistati debelo knjigo za uporabo, če hočete vedeti, kaj vsi tisti pripomočki sploh omogočajo. Odlično za mladino, ki jim je upravljanje elektronike prej zabava kot mukotrpno opravilo, trideseta (kaj šele več!) pa so že tista leta, ko nam (večinoma) nezanesljiva elektronika prej para živce, kot nas razveseljuje v življenju. Zato bodo imeli morda pri Citroënu težave, saj so potencialni kupci takih avtomobilov prej starejši ljudje kot pa mladina, da o pogojni zanesljivosti teh elektronskih sistemov sploh ne govorimo.

                      A o tem več kasneje. Ko se enkrat navadite na drobne tipke, s katerimi upravljate potovalni računalnik, radio, omejevalnik hitrosti itd., je naslednja tehnična novost elektronsko krmiljen menjalnik. V osnovi je to šeststopenjski ročni menjalnik, ki omogoča samodejno prestavljanje ali upravljanje z dvema obvolanskima uhljema. Odlična ideja, malce slabša pa je izvedba. Mogoče smo res zahtevni, saj bi bila polovica ljudi povsem zadovoljna z delovanjem menjalnika, a Picasso ima to smolo, da smo se pri Avto magazinu pred kratkim vozili z odličnimi BMW-jevimi samodejnimi menjalniki in s še boljšim Volkswagnovim DSG-jem.

                      Okej, ti menjalniki so res še vedno dragi, a so tehnološko bistveno pred Citroënovim. V Picassu si menjalnik vzame svoj čas, počasi prestavi, ob tem pa še zamaje živo vsebino v avtomobilu. V samodejnem načinu se temu ne da izogniti, v ročnem pa lahko to (negativno) lastnost omejite tako, da se vozite bolj umirjeno, predvsem pa pred vsakim prestavljanjem spustite stopalko za plin in jo nato nežno zopet pritisnite.

                      S tem omilite tako imenovano ’cukanje’, pri katerem bi boljši vozniki zardevali ob zavijanju oči občutljivejših potnikov, vendar pa je konec koncev žalostno, da se mora voznik prilagajati tehniki. Ali ne bi teoretično moralo biti prav nasprotno, namreč da tehnika pomaga oziroma celo prekosi povprečnega voznika?!?

                      A čeprav sem se zabaval, ko sem posnemal svetovnega prvaka v reliju Sebastiena Loeba, ki se s podobnimi obvolanskimi uhlji igra v tehnološko veliko naprednejšem dirkalniku WRC, sem raje z umirjeno vožnjo izkoriščal varčnost motorja. Dvolitrski turbodizel je pravi motor za ta avtomobil: s tehnologijo skupnega voda, vbrizgalnim sistemom druge generacije in s turbopuhalom s spremenljivo geometrijo lopatja pač poskrbi za spodobnih 136 ’konjev’, ki povsem zadostujejo za družinski avtomobil.

                      Dovolj suveren za avtocesto ali prehitevanje, primerno tih med delovanjem, oplemeniten s serijskim filtrom trdih delcev, predvsem pa vas bo ob redkih postankih na bencinskih črpalkah vselej razveselil (upoštevajoč zimsko obutev, požrešnejši menjalnik in našo težjo desno nogo). Omenjeni HDi je drugi najmočnejši motor v ponudbi, saj je le dvolitrski bencinski agregat s 143 ’konji’ zmogljivejši, vendar pa se lahko pri dizlu vselej zanesete na navor, ki ga je v izobilju (glej graf na koncu testa). In to je v dobi, ko človeku v službi izpijejo še zadnje atome moči, nato pa se le privleče do domačega fotelja po najkrajši in najlažji poti, predvsem pa z najmanjšim naporom, veliko vredno, kajne?

                      Potem pa pridemo do stvari, zaradi katerih lahko Picassa zlahka ožigosamo za posebneža, nenavadneža. Vetrobransko steklo je razpotegnjeno visoko proti strehi (kar 30 centimetrov več kot pri klasičnem MPV-ju!), zato imata prednja potnika še večji (in zelo prijeten) občutek prostornosti. Skupaj s strešnih oknom ima Picassso kar 6,4 kvadratnega metra steklenih površin, kar z drugimi besedami pomeni, da je bliže izložbi kot bunkerju.

                      Ker smo ga imeli v hladnih dneh, moramo verjeti načrtovalcem na besedo, da sonce ne segreje pretirano notranjosti, v vsakem primeru pa ga učinkovito ohladi klimatska naprava, ki ima ločeno upravljanje tudi za zadnje potnike. Družinsko poslanstvo opazimo v drugi vrsti, kjer imajo potniki (otroci?) priročne mizice, starši pa možnost pritrditve stolčkov v sidrišča Isofix, namestitve senčnikov in zabavanja otrok z risankami. Da, prav ste prebrali, med prednja sedeža vtaknete DVD, iz naslona prednjih sedežev pa izvijete zaslona, ki bosta vaše malčke vsaj za nekaj časa ukrotila.

                      Prtljažnik (od 576 do 1.951 litrov) je dosegljiv na dva načina: skozi prtljažna vrata ali le skozi odprto zadnje steklo, ob polno naloženem avtomobilu pa se lahko zanesemo na zračno vzmetenje zadaj, ki onemogoča sesedanje zadka. Odlična ideja je lučka v prtljažniku, ki z le eno potezo postane ročna baterija. Ta naj bi zdržala kar 45 minut, nato pa se začne znova polniti, čim je nameščena v svojo odprtino in se avtomobil premika. Ni kaj, dobra zamisel! Žal pa smo bili zopet razočarani nad kakovostjo izdelave.

                      To, da je opozorilnik za prenizek tlak v gumi nenehno motil voznikovo zbranost, čeprav smo tlak trikrat preverili in je bil v mejah normale, še nekako požremo, tega, da nas je pustil na cedilu na parkirišču ob piceriji, pa ne! Seveda se je iz neznanega razloga elektroniki zmešalo, zato se je na glavnem zaslonu izpisalo vse od napake na motorju do napake na podvozju, zraven pa še nujen obisk servisa.

                      Če ne bi bili vajeni vsega hudega, bi poklicali vlečno službo (saj avtomobil ni hotel slišati o tem, da bi zagnal motor!), zapravili ves dan na servisu in za to odšteli kar nekaj denarja, tako pa smo le odklopili akumulator in ga zopet priklopili. Petnajst sekund dela in avtomobil je delal, kot da nikoli nič ni bilo! A verjamem, da bi v tistem trenutku vsak lastnik tega avtomobila najraje lastnoročno zadavil Španca (ali Maročana, saj je vseeno), ki je sestavljal ta avtomobil v španski tovarni Vigo.

                      Pa čeprav mogoče revež sploh ni kriv ...

                      S pravim prostorom bo tudi vaš čas prijetnejši, zabavnejši. Zato nam lahko verjamete na besedo – v Picassu nam nikoli ni bilo dolgčas!

                      Koliko stane EUR

                      Dodatna oprema
                      Kovinska barva 414
                      Dodatni sistem gretja 418
                      Navigacijski sistem 2.291
                      Video paket (DVD-predvajalnik in dva 7-palčna zaslona) 2.087
                      Panoramsko strešno okno 831
                      Paket tipal 789


                      Aljoša Mrak
                      Foto: Saša Kapetanovič



                      Citroën C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive

                      Citroën Slovenija
                      Osnovni model: 0 EUR
                      Testno vozilo: 38.950,00 EUR

                      Moč: 100 kW (136 KM)
                      Pospešek: 12,5 s
                      Največja hitrost: 195,0 km/h
                      Povpr. poraba: 6,1 l/100 km

                      Cene avtomobilov pred letom 2007 smo preračunali v evre po centralnem tečaju 239,64 tolarja za evro.

                      Garancija:
                      (2 leti brez omejitev prevoženih kilometrov splošne garancije, 12 let garancije za prerjavenje, 3 let garancije za lak, 2 leti mobilne garancije Citroën Assistence)

                      Predvideni redni servisi:
                      menjava olja na 30.000 km
                      sistematični pregled na 30.000 km

                      STROŠKI VOZILA DO PREVOŽENIH 100km (v EUR)
                      redni servisi,delo: 266,00
                      material: 368,00
                      gorivo: 9.292,00
                      gume(1): 2.035,00
                      obvezno zavarovanje (2): 2.812,00
                      kasko zavarovanje (2): 5.612,00

                      Skupaj: 34.941,00
                      Strošek za prevoženi km: 0,35


                      TEHNIČNI PODATKI
                      Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski - nameščen spredaj prečno - vrtina in gib 85,0 × 88,0 mm - gibna prostornina 1997 cm3 - kompresija 17,6 : 1 - največja moč 100 kW (136 KM) pri 4000/min - srednja hitrost bata pri največji moči 11,7 m/s - specifična moč 50,0 kW/l (68,1 KM/l) - največji navor 270 Nm pri 2000/min - 2 odmični gredi v glavi (zobati jermen, veriga) - po 4 ventili na valj - neposredni vbrizg goriva po sistemu skupnega voda - turbinski polnilnik na izpušne pline in z variabilno geometrijo, nadtlak polnjenja 1.6 bara - filter trdih delcev - hladilnik polnilnega zraka. Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 6-stopenjski robotizirani menjalnik - prestavna razmerja I. 3,538; II. 1,920; III. 1,323; IV. 0,975; V. 0,761; VI. 0,596; vzvratna 3,308 - diferencial 4,176 - platišča 6,5J × 17 - gume 215/50 R 17 H, kotalni obseg 1,95 m - hitrost v VI. prestavi pri 1000/min 47,0 km/h. Voz in obese: limuzinski kombi - 5 vrat, 7 sedežev - samonosna karoserija - spredaj posamični obesi, vzmetni nogi, trikraka prečna vodila, stabilizator - zadaj poltoga prema, pnevmatsko vzmetenje, stabilizator - zavore spredaj kolutne (prisilno hlajene), zadaj kolutne, ABS, elektronsko krmiljena mehanska zavora na zadnji kolesi (stikalo na armaturni plošči) - volan z zobato letvijo, električno hidravlični servo, 2,75 zasuka med skrajnima točkama. Mase: prazno vozilo 1620 kg - dovoljena skupna masa 2320 kg - dovoljena masa prikolice z zavoro 1500 kg, brez zavore 750 kg - dovoljena obremenitev strehe 80 kg . Zmogljivosti (tovarna): Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 195 km/h - pospešek 0-100 km/h 12,5 s - poraba goriva (ECE) 7,9/5,1/6,1 l/100 km

                      MERE
                      Zunanje mere: širina vozila 1830 mm - kolotek spredaj 1505 mm - zadaj 1539 mm - rajdni krog 11,3 m Notranje mere: širina spredaj 1500 mm, v sredini, 1480, zadaj 1340 - dolžina sedalnega dela prednji sedež 490 mm, v sredini 450 mm, zadnji sedež 370 - premer volanskega obroča 380 mm - posoda za gorivo 60 l.

                      PRTLJAŽNIK
                      Prostornina prtljažnika izmerjena z AM standardnim kompletom 5 kovčkov Samsonite (skupno 278,5 l): 5 sedežev: 1 × nahrbtnik (20 l); 1 × letalski kovček (36 l) ; 2 × kovček (68,5 l); 1 × kovček (85,5 l) 7 sedežev: 1 x nahrbtnik (20 l)

                      POMEMBNEJŠA SERIJSKA OPREMA
                      šest varnostnih blazin - varnostna blazina za zaščito voznikovih kolen -štiri pritrdišča Isofix - ABS - ESP - sistem za zaznavanje prenizkega tlaka v gumah - sistem za pomoč pri parkiranju zadaj - pomoč pri speljevanju navkreber - električen servo volan - štiripodročna samodejna klimatska naprava - električni pomik šip spredaj in v sredini - električno nastavljivi in ogrevani vzvratni ogledali - potovalni računalnik - tempomat - radio CD in MP3 z obvolanskim upravljanjem - prenosna svetilka - daljinsko upravljanje osrednje ključavnice - prednje meglenke - po višini in globini nastavljiv volanski obroč s fiksnim srednjim delom - zložljiva sedeža v tretji vrsti - paket osvetlitev.



                      NAŠE MERITVE
                      (T=1 °C / p= 1021 mbar / rel. vl.: 57 % / Gume: Dunlop SP Winter Sport M3 M+S / Stanje km števca: 4697 km)

                      Vozne lastnosti
                      Pospeški (s)
                      0-100 km/h: 12,6
                      402m z mesta: 18,6 (123 km/h)
                      1000m z mesta: 33,9
                      (156 km/h)

                      Prožnost (s)
                      50-90 km/h (IV./V.): 11,3 (V.)
                      80-120 km/h (V./VI.): 12,4/19,9

                      Največja hitrost: 195 km/h (VI. prestava)

                      Poraba goriva (l/100 km)
                      najmanjše povprečje: 8,8
                      največje povprečje: 13,6
                      skupno testno povprečje: 9,9

                      Trušč v notranjosti (dB)
                      PrestavaIIIIVVVI50 km/h555453-90 km/h62605958130 km/h-656463Prosti tek---37
                      Zavorna pot m
                      od 100 km/h: 45,1
                      (AM meja 42,0)

                      Napake med testom
                      Napake med testom- opozarjanje, da je v desni zadnji gumi prenizek tlak- odpoved avtomobila

                      DIAGRAM MOTORJA
                      DIAGRAM MENJALNIKA


                      OCENA
                      Zunanjost (14/15)
                      Ni kaj, eden lepših Citroënov zadnjih nekaj let!

                      Notranjost (108/140)
                      Ogromno steklenih površin prostornost še poveča, na samosvoje upravljanje se je treba navaditi.

                      Motor, menjalnik (33/40)
                      Motor je dobra izbira, pri menjalniku pa ne smete biti preveč zahtevni.

                      Vozne lastnosti (73/95)
                      Po športnosti ga S-MAX prehiti, vendar je Picasso dober kompromis.

                      Zmogljivost (26/35)
                      Ah, spet je menjalnik kriv za dodatno sekundo ali kakšen kilometer manj!

                      Varnost (39/45)
                      Kar sedem varnostnih blazin, ABS, ESP … Kaj bi si še želeli?

                      Gospodarnost (33/50)
                      Dobra cena novega, pričakovana večja izguba vrednosti pri rabljenem, dobra garancija.

                      SKUPAJ (326)
                      Citroën C4 Picasso je dovolj lep, da pritegne, dovolj samosvoj, da se od njega ne moremo ločiti, predvsem pa prostoren, varen, udoben in dobro opremljen. Le še kakovost izdelave morajo izboljšati!

                      UŽITEK V VOŽNJI:

                      Ocena AM: 4
                      Kriterij ocenjevanja (Št. točk=ocena) 0-180=1; 181-240=2; 241-300=3; 301-360=4; 361-420=5
                      Attached Files
                      Citroen Bilten Forum
                      https://www.citroenbilten.com/
                      Gostovanje Domene Internet
                      https://www.bilten.net/
                      Mobing v Sloveniji
                      https://www.mobbing.si/
                      Družinski portal
                      https://www.drobnic.com/
                      https://www.drobnic.info/

                      Comment


                      • #90
                        Re: Testi C4 - različne revije

                        ponedeljek 22.11.2004, 12:37
                        Citroen C4 coupe 2_0 HDi VTR

                        Potem ko je Renault z meganom treščil med različne oblikovalske okuse, je zdaj še Citroen malce dregnil na to področje.




                        Izgleda sicer, da mu ne bo uspelo tako diametralno razpoloviti množice avtomobilsko ocenjevalnih žirij, prav gotovo pa je s kupejem ponudil nekaj novega.




                        Zunanjost, notranjost


                        Kar se zadnjega dela tiče, je bilo dvojno steklo vrat prtljažnika že videno pri audiju A2 ali pri nekdanji hondi CRX, a pregled nazaj je pri citroenu najboljši. Sicer pa zadeva pri kupeju deluje "strupeno", nasprotno pa petvratnik umirja žogo. Prednji del nakazuje na agresivno tekmovalnost, kakšni žarometi! Morda pa so nas k takšnemu videnju samo zapeljali z neko napovedjo od prej, da bo C4 namenjen preobrazbi v WRC. Pa ne bo! Notranjost navdušuje z novostmi: nepomičen osrednji del volana z dvema prečkama in štirje ločeni zasloni. Tudi prevleke z večplastnim luknjičastim blagom niso kar tako. Nasploh je C4 strup, ki se mu celo črna barva lepo poda, ampak kaj, ko je treba po malce slabšem vremenu nemudoma na kopanje.



                        Vozne lastnosti


                        Citroen se s C4 (po spačku) spet vrača k volanu z dvema prečkama. Po žabi, z eno samo prečko na volanu, pa sedaj spet ponuja nekaj samosvojega: volan z nepomičnim osrednjim delom. Tako so stikala za tempomat, radio, za notranjo cirkulacijo zraka in še za nekaj nastavitev vedno na istem mestu, ne glede na zasuk volanskega obroča. Ideja sicer ni nujno tudi izboljšava, a zaradi nje ne boli glava. Odlični legi na cesti so prilagojeni sedeži, ki nudijo res odlično oporo. Med testom je imel ESP veliko dela, saj so bile temperature nizke, okoli ničle, tako da je gumam na 17-palčnih platiščih rado spodrsavalo. Rumena kontrolna lučka je tako precej utripala, med samim zavijanjem in nato med pospeševanjem iz ovinka. Ampak ne za vsako figo, pač pa v primerih, ko je bila vožnja več kot samo športna. In lega na cesti v ekstremnih hitrostnih pogojih? Nevtralna, z enakomernim zdrsavanjem spredaj in zadaj ter z učinkovito ESP podporo.



                        Zmogljivosti, poraba


                        Šest prestav pomeni možnost za optimalno izkoriščanje lastnosti motorja v različnih področjih vrtenja. Tako glede navora, kot glede največje moči. Navor dovoljuje tudi nekaj lenarjenja s prestavno ročico, prestavno razmerje končnega prenosa pa omogoča tiho potovanje po avtocestah. Pri 2500 vrtljajih v šesti je C4 s 137 km/h pravzaprav že prehiter. Že malo bolj dinamično navdahnjeni vozniki pa imajo v tem avtu kar precej dela z menjalnikom. Prestavljanje naprimer na tri jurje deluje že kar športno, divjaki pa mimogrede lahko zaidejo v rdeče polje. In kako izgleda rdeče polje? Kar celotni zaslon, ki je namenjen vrtljajem, se kričeče rdeče obarva.



                        Cena, tekmeci


                        C4 je udaril na področje, kjer so si pomembni proizvajalci že lepo uredili svoje fevde. S športnostjo je udaril proti alfi 147, audiju A3, fiatu stilu, hondi civic, mazdi 3, golfu, pa tudi po kakšnem avtu, ki je uradno razvrščen višje. Kot trivratna kombilimuzina, ponuja povsem normalno zadnjo klop tistim, ki si sicer želijo kupejevsko oblikovan avto. Slednji bi si morda res bolj želeli stekla v vratih brez okvirjev, ampak pri tej varianti bi se pojavilo vprašanje oblikovanja petvratnega modela. Citroen C4 gotovo išče klientelo med pristaši svoje znamke in teh je ogromno. Z novostmi, z zanimivo obliko in s športnostjo pa v svojem razredu ustvarja nekaj panike med proizvajalci tako trivratnih kombilimuzin kakor tudi kupejev.



                        Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR packcena: 5.040.000 SIT, spodnji srednji razred, kombilimuzina, troje vrat, pet sedeževMotordizelski, štirivaljni, vrstni, tekočinsko hlajeni, direktno vbrizgavanje preko skupnega voda, turbo polnilnik s hladilnikom polnilnega zraka, štiriventilska tehnika; prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 18:1; največja moč: 100 kW (138 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 320 Nm pri 2000 vrt/minPrenos močiročni šeststopenjski menjalnik, pogon na prednji kolesi, sistem proti spodrsavanju pogonskih koles ASR; hitrosti v posameznih prestavah pri 1000 vrt/min: I. 8,57 km/h; II. 16,43 km/h; III. 26,13 km/h; IV. 36,83km/h; V. 45,28; VI. 54,81 km/hPodvozjepseudo MacPhersonov tip prednje preme s trikotnimi vodili in stabilizacijskim drogom, zadaj gibljivi prečni drog povezan s stabilizatorjem, teleskopski blažilniki, elektronski program stabilnosti ESPKrmilni sistemvariabilni servo volan z zobato letvijo; število zavrtljajev: 2,69; premer kroga obračanja: 11,4 m med robniki, 12 m med stenamaZavorni sistem, kolesazavorni koluti, prednja dva hlajena, ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile s pomočjo pri zaviranju v sili in sočasnim vklopom vseh utripalk; dimenzija pnevmatik: 205/50 R17 (doplačilo); platišča iz lahke litine (doplačilo)Mere, mase, prostorninedolžina: 4273 mm, širina: 1769 mm, višina: 1458 mm, medosna razdalja: 2608 mm; prostornina prtljažnika: 342 l; prostornina posode za gorivo: 60 l; masa praznega vozila: 1381 kg; največja dovoljena masa: 1848 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 207 km/h; pospešek 0-100 km/h: 9,7 s; povprečna poraba goriva pri mestni vožnji: 7,1 l/100 km; izven naselja: 4,5 l/100 km; kombinirana vožnja: 5,4 l/100 km; povprečna poraba goriva na testu: 7,7 l/100 km; akcijski radij pri kombinirani vožnji: 1111 km; emisija CO2: 142 g/km; koeficient zračnega upora Cx: 0,28Varnostčelni zračni blazini s programiranim polnjenjem spredaj, možnost izklopa sovoznikove blazine, stranski varnostni blazini spredaj, varnostne zavese za zaščito glave spredaj in zadaj, tritočkovni varnostni pasovi na vseh sedežih opremljeni z omejevalnikom zatezne sile in z opozorilom za nepripet pas, prednja dva pasova opremljena s pirotehničnim zategovalnikom, vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini, prednja dva tudi po naklonu, isofix pritrdišča na zadnji klopiNotranjostNotranjost - voznik: volan z usnjenim obročem nastavljiv po višini, fiksni srednji del s štirimi bloki stikal (radio, tempomat, omejevalec hitrosti, notranja cirkulacija zraka, osvetlitev in izklop merilnikov), prestavna ročica 6-stopenjskega menjalnika (usnje) in ročica ročne zavore med sedežema, sedež nastavljiv po višini, v ledvenem delu in v osnovnih smereh, opora za levo nogo, naslon za desno roko, luči z dvojno optiko nastavljive po višini, luči za meglo, senzorski brisalci, avtomatska zatemnitev notranjega ogledala, električna nastavitev zunanjih ogledal, parkirni senzorji zadaj (doplačilo), zaslon za vrtljaje pred voznikom, sredinski zaslon na zgornjem delu armaturne plošče s prilagodljivo osvetlitvijo za prikaz hitrosti, količine goriva, temperautre hladilne tekočine, prevoženih kilometrov, prevožene delne razdalje in predvidene razdalje glede na zalogo goriva, zaslon na sredini armaturne plošče za prikaz datuma, ure, zunanje temperature in za podatke potovalnega računalnika, spodnji zaslon za prikaz delovanja klimatske naprave, ogrevanja in prezračevanja, pisni opozorilniki z izbiro jezika, opozorilne lučke za nepripete pasove za vse sedeže, za odprta vrata in za ročno zavoro, zvočni opozorilniki za pasove, pozabljene prižgane luči, za ključ v kontaktni ključavniciNotranjost - potniki: radio s CD predvajalnikom in upravljanjem ob volanu, pet sedežev deljivih v razmerju 60 / 40, naslon za roke spredaj in zadaj, trije ročaji pod stropom, osvetlitev kabine, bralni lučki, ogledalci v senčnikihKlima: avtomatska dvopodročna klimatska naprava, integriran osvežilec zraka, protiprašni filter, filter za cvetni prah in izpušne pline, atermično vetrobransko steklo, električno, impulzno in varnostno pomični prednji stekliPrtljažnik: osvetljena notranjost, trdna polica, predal na levi bočni strani, rezervno kolo standardne dimenzije na jeklenem platišču pod tapetoOdložišča: osvetljen klimatiziran predal pred sovoznikom, pokrov dodatno oblikovan s predalčki, predal pod sovoznikovim sedežem, trije zaprti predalčki na armaturni plošči, predal pod naslonom za roke spredaj, dva ločena predala v vratih, bočna predala ob zadnjih sedežih, mreži za naslonjaloma prednjih sedežev, odprto odložišče ob sovoznikovem sedežu, levo pod volanom, pred in za prestavno ročico, predal z utoroma za pijačo pod naslonom zadaj, utor za pijačo za prestavno ročico, izvlečni kavelj za obešanje na sovoznikovi strani, predalček za očalaOstala opremadaljinsko centralno zaklepanje, vklop žarometov z daljinskim upravljalcem, elektronska blokada zagona motorja, 12-voltni priključek med prednjima sedežemaDodatna oprema preizkušenega vozilakovinska barva (85.000 SIT), paket protivlomne opreme (140.000 SIT), 17-palčna aluminijasta platišča (70.000 SIT), parkirni senzorji zadaj (70.000 SIT)Garancija, servisdve leti splošnega jamstva ne glede na kilometre, dve leti mobilne garancije, tri leta garancije na barvo in 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, servisni interval na 30.000 km oziroma na dve leti

                        Aleš Črnivec
                        Foto: Aleš Črnivec in Miha Merljak
                        Citroen Bilten Forum
                        https://www.citroenbilten.com/
                        Gostovanje Domene Internet
                        https://www.bilten.net/
                        Mobing v Sloveniji
                        https://www.mobbing.si/
                        Družinski portal
                        https://www.drobnic.com/
                        https://www.drobnic.info/

                        Comment

                        Working...
                        X