Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C4 Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Testi C4 - različne revije

    revija članov AMZS/portal

    Da je novi C4 povsem drugačen avto od xsare, verjetno ni treba posebej poudarjati; že njegova oblika očitno in odločno potrjuje nove Citroenove oblikovne smernice, med katerimi v oči bode zaobljenost oziroma uporaba krožnih in polkrožnih oblik. To še zlasti velja za petvratno različico, ki ima zelo posrečeno zaokrožen zadnji del avtomobila. Polkrožno zarisana bočna podoba novega C4 tudi uspešno skriva dejstvo, da je avto v primerjavi s predhodnikom daljši in širši, da ima daljšo medosno razdaljo in tudi prostornejšo notranjost.



    Če oblika zunanjosti C4 pomirja, bo notranjost zagotovo razburjala – predvsem zaradi nenavadno oblikovane armaturne plošče in nekaterih drugih “citroenovskih” podrobnosti. Namesto klasičnih okroglih merilnikov ima C4 elektronska prikazovalnika; večji – na njem prebiramo hitrost avtomobila, količino goriva, temperaturo hladilne tekočine in večino ostalih podatkov - je pod vetrobranskim steklom na sredini armaturne plošče, manjši z digitalnim števcem motornih vrtljajev pa je postavljen na vrh sredinskega dela volanskega obroča. Druga v oči bodeča posebnost je oblika volanskega obroča; vrti se namreč le zunanji obroč, sredinski del pa je čvrsto pritrjen in tudi med vrtenjem ostane v enakem položaju.



    Vse opisane posebnosti voznik obvlada v nekaj daljših kilometrih vožnje in se kmalu počuti domače. K udobnem občutku veliko prispevata dobra prednja sedeža in izdatno nastavljiv položaj za volanom (po višini in globini nastavljiva volanski obroč in sedež), oblika armaturne plošče in položno, rahlo mehurjasto zaobljeno vetrobranski steklo pa dodata občutek prostornosti in zračnosti. Tudi s preglednostjo je manj težav, kot bi lahko sklepali po zaobljenih skrajnih delih karoserije. Žal zaobljena oblika kabinskega dela karoserije pobere tudi svoj davek; na zadnji klopi padajoča streha odžira prostor za glave, zaradi strmo odsekanega zadnjega dela pa je prostora v prtljažniku manj, kot smo vajeni v tem avtomobilskem razredu. Tolažita oglata oblika prtljažnika in enostavno, lahkotno in asimetrično povečevanje prtljažnika z osnovnih 320 na 1023 litrov.



    Precej manj presenečenj ponuja mehanika novega C4, saj si zasnovo podvozja in motorje avto deli s sestrskim peugeotom 307. V testnem C4 je bil vgrajen 1,6-litrski HDi s 110 KM, ki si tudi pod Citroenovo znamko (poznamo ga še iz peugeotov, mazd in fordov) zasluži vse pohvale. Kljub skromni prostornini je motor dovolj močan in prožen (240 Nm navora pri 1750 vrt./min.) za večino voznih razmer in trenutkov (avto zmore 192 km/h, do 100 km/h pa pospeši v okroglih 11 sekundah). K tem vrlinam pa je treba vsekakor prišteti še uporabno odzivnost, miren in zelo tih tek ter seveda gospodarnost; med preskusom smo porabili v povprečju 6,5 l/100 km, kar je sicer daleč od tovarniško obljubljenega dosežka, a v zakup velja vzeti zimske vozne razmere in športnejši način vožnje.



    Nekaj manj spodbudni so vtisi glede voznih lastnosti in voznega udobja, pri katerih lahko Citroenu očitamo premalo očiten napredek v primerjavi s predhodnikom ali sestrskim (po tržnem življenju starejšim) peugeotom 307. Ročica menjalnika je še vedno nenatančna, zavorni pedal in pedal za plin preslabo odmerljiva, vzmetne noge pri prevoženih grbinah preglasne. Opazno boljša sta vodljivost in lega na cesti, čeprav bodo športnejši vozniki v hitro voženih ovinkih grajali prezgodnji zdrs prek prednjih koles.



    Paket opreme SX pomeni srednjo možnost v paleti petvratnih C4; avto ima serijsko vgrajena prednja in bočna varnostna meha ter varnostni zavesi, v paketu so tudi ABS in ESP ter mehanska klimatska naprava, električni dvig prednjih stekel, avtoradio s CD predvajalnikom, daljinsko centralno zaklepanje in še nekateri drugi dodatki. Tako opremljen C4 stane nekaj več kot 4,5 milijona tolarjev – precej več kot je prej stala podobno opremljena in zmogljiva xsara, pa tudi več kot stane tehnično skoraj enak peugeot 307. Tudi tako se merijo koraki naprej ...



    MOTOR: dizelski, turbinski polnilnik, prostornina: 1560 cm3, največja moč: 80 kW (110 KM) pri 4000 vrt./min., največji navor: 240 Nm pri 1750 vrt./min.

    PRENOS MOčI: pogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnik.

    MERE IN MASA: dolžina: 426 cm, širina: 177,3 cm, višina: 145,8 cm, medosna razdalja: 260,8 cm, masa praznega vozila: 1280 kg, dovoljena skupna masa: 1800 kg, prtljažnik: 320/1023, posoda za gorivo: 50 l.

    ZMOGLJIVOSTI: največja hitrost: 192 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,2 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,0/6,8/ 4,7 l/100 km, poraba na testu: 6,5 l/100 km.

    CENA: Citroen Slovenija: 4.510.000 SIT

    Comment


    • #62
      Re: Testi C4 - različne revije

      ja reklame pa morajo bit vmes ane
      Attached Files

      Comment


      • #63
        Re: Testi C4 - različne revije

        zapis s supertesta revije Auto Express
        Zelo hvalijo porabo in udobje na daljših vožnjah. Grajajo zamegljevanje sprednje šipe, ki se brez klime vedno pojavlja, tudi kakšna (elektronska) napaka je vmes.

        Citroen C4
        Citroen C4 1.6 HDi SX
        Steamed up! That's how I am feeling about Auto Express's long-term C4

        By Graham Hope

        January 2007
        Citroen C4
        Now, don't get me wrong... there's nothing seriously amiss with our garish gold Citroen. But recent months have highlighted an irritating trait of RV06 EEX which I, quite literally, cannot see past when asked to give my verdict on the car.

        The problem? Misting. Simply put, unless the air-conditioning system is constantly switched on, the French hatchback's windscreen and windows quickly become irritatingly cloudy.

        And that in itself throws up two further issues. Firstly, driving around with the air-con turned on obviously adversely affects the fuel economy. As I've mentioned in previous reports, I'm extremely impressed with the 44.2mpg the Citroen has returned over the past nine months. However, our road testers estimate that with the set-up off, I might have topped the magic 50mpg mark.

        Secondly, it's prompted no end of arguments between myself and Mrs Hope. If the air-con goes on, the temperature has to be pretty high to keep her happy, while I prefer things a little cooler.

        This small issue aside, the C4 has continued to impress. A 1,000-mile round trip to Scotland showed the Citroen to be a decent motorway cruiser, with the excellent driving position and comfortable seat a real boon for a six-footer such as myself. Normally, the eight-hour journey to visit family just south of Aberdeen leaves me feeling shattered. But as the C4 is such an easy, relaxing car to pilot, that wasn't the case this time.

        And practicality-wise, the Citroen has excelled, too. More recently, the folding rear seats ensured that taking a coat stand home from the furniture store was a cinch. I just wish it was as easy to put the 'self-assembly' stand together! Niggles? Well, apart from the misting mystery, there are a couple of other gripes. On three occasions in recent weeks, an alert has sounded and dash light illuminated to warn me that my front-seat passenger is not wearing a belt... even though no one is sitting there. Spooky! Opening and shutting the passenger door seems to sort this - until the next time.

        I've also complained about the central digital speedo in the past, as it can be a little distracting for the driver. It's since been pointed out to me that from the outside the read-out is pretty similar to the orange sign you see on vacant taxis. It's not a look that any car should aspire to in my book. Still, at least if the screen is steamed up, no one will be able to see in and mistake me for a cabbie...

        Second opinion
        I'm much more of a fan of the C4 coupé than the five-door - our model doesn't quite have the 'je ne sais quoi' that the French firm put into the styling of its three-door version. However, as with Graham, I do appreciate this car's brilliant economy and practicality. A trip to the Forest of Dean, Glos, from London hardly affected the fuel gauge, and the boot - while not big by class standards - was big enough for my needs. Gary Lord, production editor

        REPORT

        [+]
        Good driving position, superb high-speed refinement, attractive styling, adequate practicality, excellent economy

        [-]
        Cheap feel, jamming glovebox, chunky central digital speedo, awkward fixed-hub steering wheel

        Comment


        • #64
          Re: Testi C4 - različne revije

          Le kaj je pacek delu v testnem autu...da je tkole zarošen

          Comment


          • #65
            Re: Testi C4 - različne revije

            AVTO+ŠPORT
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Re: Testi C4 - različne revije

              Test C4 dizel z robotiziranim menjalnikom. Gre hujše in žre manj: za Čojka. :hhh:

              Že peti test C4. Ostali so zraven! Klik!
              Nulla tenaci invia est via!

              Comment


              • #67
                Re: Testi C4 - različne revije

                Test C4 dizel z robotiziranim menjalnikom. Gre hujše in žre manj: za Čojka. :hhh:

                Že peti test C4.Ostali so zraven! Klik!!!
                Last edited by Milan48; 28th January 2007, 19:54.
                Nulla tenaci invia est via!

                Comment


                • #68
                  Re: Testi C4 - različne revije

                  Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR pack

                  Kliknite za povečavo


                  Potem ko je Renault z meganom treščil med različne oblikovalske okuse, je zdaj še Citroen malce dregnil na to področje. Izgleda sicer, da mu ne bo uspelo tako diametralno razpoloviti množice avtomobilsko ocenjevalnih žirij, prav gotovo pa je s kupejem ponudil nekaj novega.


                  Več fotografij ...Test: citroen C4 1,6 HDi SXO integriranem osvežilcu zraka ...


                  Zunanjost, notranjost
                  Kar se zadnjega dela tiče, je bilo dvojno steklo vrat prtljažnika že videno pri audiju A2 ali pri nekdanji hondi CRX, a pregled nazaj je pri citroenu najboljši. Sicer pa zadeva pri kupeju deluje "strupeno", nasprotno pa petvratnik umirja žogo. Prednji del nakazuje na agresivno tekmovalnost, kakšni žarometi! Morda pa so nas k takšnemu videnju samo zapeljali z neko napovedjo od prej, da bo C4 namenjen preobrazbi v WRC. Pa ne bo! Notranjost navdušuje z novostmi: nepomičen osrednji del volana z dvema prečkama in štirje ločeni zasloni. Tudi prevleke z večplastnim luknjičastim blagom niso kar tako. Nasploh je C4 strup, ki se mu celo črna barva lepo poda, ampak kaj, ko je treba po malce slabšem vremenu nemudoma na kopanje.

                  Kliknite za povečavo


                  Vozne lastnosti
                  Citroen se s C4 (po spačku) spet vrača k volanu z dvema prečkama. Po žabi, z eno samo prečko na volanu, pa sedaj spet ponuja nekaj samosvojega: volan z nepomičnim osrednjim delom. Tako so stikala za tempomat, radio, za notranjo cirkulacijo zraka in še za nekaj nastavitev vedno na istem mestu, ne glede na zasuk volanskega obroča. Ideja sicer ni nujno tudi izboljšava, a zaradi nje ne boli glava. Odlični legi na cesti so prilagojeni sedeži, ki nudijo res odlično oporo. Med testom je imel ESP veliko dela, saj so bile temperature nizke, okoli ničle, tako da je gumam na 17-palčnih platiščih rado spodrsavalo. Rumena kontrolna lučka je tako precej utripala, med samim zavijanjem in nato med pospeševanjem iz ovinka. Ampak ne za vsako figo, pač pa v primerih, ko je bila vožnja več kot samo športna. In lega na cesti v ekstremnih hitrostnih pogojih? Nevtralna, z enakomernim zdrsavanjem spredaj in zadaj ter z učinkovito ESP podporo.

                  Kliknite za povečavo


                  Zmogljivosti, poraba
                  Šest prestav pomeni možnost za optimalno izkoriščanje lastnosti motorja v različnih področjih vrtenja. Tako glede navora, kot glede največje moči. Navor dovoljuje tudi nekaj lenarjenja s prestavno ročico, prestavno razmerje končnega prenosa pa omogoča tiho potovanje po avtocestah. Pri 2500 vrtljajih v šesti je C4 s 137 km/h pravzaprav že prehiter. Že malo bolj dinamično navdahnjeni vozniki pa imajo v tem avtu kar precej dela z menjalnikom. Prestavljanje naprimer na tri jurje deluje že kar športno, divjaki pa mimogrede lahko zaidejo v rdeče polje. In kako izgleda rdeče polje? Kar celotni zaslon, ki je namenjen vrtljajem, se kričeče rdeče obarva.

                  Kliknite za povečavo


                  Cena, tekmeci
                  C4 je udaril na področje, kjer so si pomembni proizvajalci že lepo uredili svoje fevde. S športnostjo je udaril proti alfi 147, audiju A3, fiatu stilu, hondi civic, mazdi 3, golfu, pa tudi po kakšnem avtu, ki je uradno razvrščen višje. Kot trivratna kombilimuzina, ponuja povsem normalno zadnjo klop tistim, ki si sicer želijo kupejevsko oblikovan avto. Slednji bi si morda res bolj želeli stekla v vratih brez okvirjev, ampak pri tej varianti bi se pojavilo vprašanje oblikovanja petvratnega modela. Citroen C4 gotovo išče klientelo med pristaši svoje znamke in teh je ogromno. Z novostmi, z zanimivo obliko in s športnostjo pa v svojem razredu ustvarja nekaj panike med proizvajalci tako trivratnih kombilimuzin kakor tudi kupejev.

                  Besedilo: Aleš Črnivec
                  Fotografije: Aleš Črnivec in Miha Merljak

                  Kliknite za povečavo




                  Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR packcena: 5.040.000 SIT, spodnji srednji razred, kombilimuzina, troje vrat, pet sedeževMotordizelski, štirivaljni, vrstni, tekočinsko hlajeni, direktno vbrizgavanje preko skupnega voda, turbo polnilnik s hladilnikom polnilnega zraka, štiriventilska tehnika; prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 18:1; največja moč: 100 kW (138 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 320 Nm pri 2000 vrt/minPrenos močiročni šeststopenjski menjalnik, pogon na prednji kolesi, sistem proti spodrsavanju pogonskih koles ASR; hitrosti v posameznih prestavah pri 1000 vrt/min: I. 8,57 km/h; II. 16,43 km/h; III. 26,13 km/h; IV. 36,83km/h; V. 45,28; VI. 54,81 km/hPodvozjepseudo MacPhersonov tip prednje preme s trikotnimi vodili in stabilizacijskim drogom, zadaj gibljivi prečni drog povezan s stabilizatorjem, teleskopski blažilniki, elektronski program stabilnosti ESPKrmilni sistemvariabilni servo volan z zobato letvijo; število zavrtljajev: 2,69; premer kroga obračanja: 11,4 m med robniki, 12 m med stenamaZavorni sistem, kolesazavorni koluti, prednja dva hlajena, ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile s pomočjo pri zaviranju v sili in sočasnim vklopom vseh utripalk; dimenzija pnevmatik: 205/50 R17 (doplačilo); platišča iz lahke litine (doplačilo)Mere, mase, prostorninedolžina: 4273 mm, širina: 1769 mm, višina: 1458 mm, medosna razdalja: 2608 mm; prostornina prtljažnika: 342 l; prostornina posode za gorivo: 60 l; masa praznega vozila: 1381 kg; največja dovoljena masa: 1848 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 207 km/h; pospešek 0-100 km/h: 9,7 s; povprečna poraba goriva pri mestni vožnji: 7,1 l/100 km; izven naselja: 4,5 l/100 km; kombinirana vožnja: 5,4 l/100 km; povprečna poraba goriva na testu: 7,7 l/100 km; akcijski radij pri kombinirani vožnji: 1111 km; emisija CO2: 142 g/km; koeficient zračnega upora Cx: 0,28Varnostčelni zračni blazini s programiranim polnjenjem spredaj, možnost izklopa sovoznikove blazine, stranski varnostni blazini spredaj, varnostne zavese za zaščito glave spredaj in zadaj, tritočkovni varnostni pasovi na vseh sedežih opremljeni z omejevalnikom zatezne sile in z opozorilom za nepripet pas, prednja dva pasova opremljena s pirotehničnim zategovalnikom, vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini, prednja dva tudi po naklonu, isofix pritrdišča na zadnji klopiNotranjostNotranjost - voznik: volan z usnjenim obročem nastavljiv po višini, fiksni srednji del s štirimi bloki stikal (radio, tempomat, omejevalec hitrosti, notranja cirkulacija zraka, osvetlitev in izklop merilnikov), prestavna ročica 6-stopenjskega menjalnika (usnje) in ročica ročne zavore med sedežema, sedež nastavljiv po višini, v ledvenem delu in v osnovnih smereh, opora za levo nogo, naslon za desno roko, luči z dvojno optiko nastavljive po višini, luči za meglo, senzorski brisalci, avtomatska zatemnitev notranjega ogledala, električna nastavitev zunanjih ogledal, parkirni senzorji zadaj (doplačilo), zaslon za vrtljaje pred voznikom, sredinski zaslon na zgornjem delu armaturne plošče s prilagodljivo osvetlitvijo za prikaz hitrosti, količine goriva, temperautre hladilne tekočine, prevoženih kilometrov, prevožene delne razdalje in predvidene razdalje glede na zalogo goriva, zaslon na sredini armaturne plošče za prikaz datuma, ure, zunanje temperature in za podatke potovalnega računalnika, spodnji zaslon za prikaz delovanja klimatske naprave, ogrevanja in prezračevanja, pisni opozorilniki z izbiro jezika, opozorilne lučke za nepripete pasove za vse sedeže, za odprta vrata in za ročno zavoro, zvočni opozorilniki za pasove, pozabljene prižgane luči, za ključ v kontaktni ključavniciNotranjost - potniki: radio s CD predvajalnikom in upravljanjem ob volanu, pet sedežev deljivih v razmerju 60 / 40, naslon za roke spredaj in zadaj, trije ročaji pod stropom, osvetlitev kabine, bralni lučki, ogledalci v senčnikihKlima: avtomatska dvopodročna klimatska naprava, integriran osvežilec zraka, protiprašni filter, filter za cvetni prah in izpušne pline, atermično vetrobransko steklo, električno, impulzno in varnostno pomični prednji stekliPrtljažnik: osvetljena notranjost, trdna polica, predal na levi bočni strani, rezervno kolo standardne dimenzije na jeklenem platišču pod tapetoOdložišča: osvetljen klimatiziran predal pred sovoznikom, pokrov dodatno oblikovan s predalčki, predal pod sovoznikovim sedežem, trije zaprti predalčki na armaturni plošči, predal pod naslonom za roke spredaj, dva ločena predala v vratih, bočna predala ob zadnjih sedežih, mreži za naslonjaloma prednjih sedežev, odprto odložišče ob sovoznikovem sedežu, levo pod volanom, pred in za prestavno ročico, predal z utoroma za pijačo pod naslonom zadaj, utor za pijačo za prestavno ročico, izvlečni kavelj za obešanje na sovoznikovi strani, predalček za očalaOstala opremadaljinsko centralno zaklepanje, vklop žarometov z daljinskim upravljalcem, elektronska blokada zagona motorja, 12-voltni priključek med prednjima sedežemaDodatna oprema preizkušenega vozilakovinska barva (85.000 SIT), paket protivlomne opreme (140.000 SIT), 17-palčna aluminijasta platišča (70.000 SIT), parkirni senzorji zadaj (70.000 SIT)Garancija, servisdve leti splošnega jamstva ne glede na kilometre, dve leti mobilne garancije, tri leta garancije na barvo in 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, servisni interval na 30.000 km oziroma na dve leti

                  vir siol
                  Last edited by 2cv; 4th March 2007, 01:17.
                  Citroen Bilten Forum
                  https://www.citroenbilten.com/
                  Gostovanje Domene Internet
                  https://www.bilten.net/
                  Mobing v Sloveniji
                  https://www.mobbing.si/
                  Družinski portal
                  https://www.drobnic.com/
                  https://www.drobnic.info/

                  Comment


                  • #69
                    Re: Testi C4 - različne revije

                    825.1.2007, 11:49
                    Citroen C4 1,6 HDi FAP BVMP

                    Kliknite za povečavo


                    Čeprav smo preizkusili že petega testnega citroena C4, nas je znova presenetil, lahko rečemo navdušil. 1,6-litrski HDi, opremljen s filtrom trdnih delcev (FAP), nosi tudi oznako BVMP. To pomeni robotizirani menjalnik, ki ga v model C4 vgrajujejo od sredine leta 2006. Pri Citroenu ga označujejo kot resno alternativo klasičnemu menjalniku.

                    Več fotografij ...Test: Citroen C4 1,6i 16V VTR pack (2006)Test: Citroen C4 coupe 2,0i 16V VTS (2005)Test: Citroen C4 1,6 HDi SX (2004)Test: Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR pack (2004)

                    Kliknite za povečavo


                    Zunanjost, notranjost

                    Za razliko od dosedanjih testnih "ceštiric" kabino zadnje v celoti pokriva stekleno ostrešje. Kadar svetloba preveč "pribija", se jo seveda zastre, vendar priznamo, da tega nismo počeli. Obsijani, kolikor je pač vreme dopuščalo, smo lažje prenašali turobne zimske dni v času testa. In kadar se voznik v avtu dobro počuti, vemo, da je to eden od pogojev za varno vožnjo. To je torej novo, glede ostalega velja, kar je zapisano v naših prejšnjih štirih poizkusih, je pa res, da zaradi svetlečega kroma okoli volana in prestav izgleda notranjost precej bolj "nobel".

                    Kliknite za povečavo


                    Vozne lastnosti

                    Na vozne lastnosti v določeni meri vplivata motor in menjalnik, predvsem s svojo odzivnostjo. Za doseganje zmogljivosti podvozja, ki so modelom C4 dane in so že opisane, je treba pri različici "BVMP", torej pri robotiziranem menjalniku, preklopiti na "sport mode". To pomeni skrajšanje časa prestavljanja iz 1,2 sekunde na 0,5 sekunde pri samodejnem oziroma iz 0,8 na 0,4 sekunde pri sekvenčnem, ročnem prestavljanju. Pri klasičnih menjalnikih sicer lahko prestavljamo še hitreje, vendar je vprašanje, kako dolgo bo to delovalo brez obiska servisne delavnice. Menjalnike za rally vozila na primer je treba odpreti po vsaki dirki, če je čas, pa tudi vmes. Pri dinamični vožnji skozi ovinke mora torej voznik "prehiteti" avtomatiko in sam pripraviti ustrezno prestavo. To mu v optimalnem času omogoča ročno izbiranje s prestavno ročico ali vzvodoma za volanom, še hitreje pa z aktiviranjem gumba "S" poleg prestavne ročice.

                    Kliknite za povečavo


                    Zmogljivosti, poraba

                    Testni C4 je bil že drugič opremljen s 1,6-litrskim HDi-jem, prvič je bilo to s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Z robotiziranim 6-stopenjskim menjalnikom je 1,6 HDi enako zmogljiv, je pa bolj varčen. Celotna testna poraba je ostala pod sedmimi litri in to že ni kar tako. Na našem standardiziranem testnem krogu, na katerem preizkušamo vozila po enakih, vnaprej določenih kriterijih, je porabil natančno 7,0 l/100 km. Pri tem je bila to dejanska poraba in obenem tudi tista, ki jo je izkazoval potovalni računalnik. Sicer pa je C4 povprečno porabil največ 8,9 med priganjanjem, najmanj pa 3,5 l/100 km na povsem umirjenem odseku. Aja, če nas enak menjalnik v picassoju ni povsem prepričal, je to pot drugače. Testni C4 je speljeval mehko in natančno ter tako tudi omogočal milimetrsko približevanje med parkiranjem.

                    Kliknite za povečavo


                    Cena, tekmeci

                    Med razrednimi tekmeci ponujajo "drugačne" menjalnike ford focus, honda civic (CVT), volkswagen golf (DSG) ... 1,6-litrskega HDi-ja z robotiziranim menjalnikom si je (vsaj po ceniku) mogoče omisliti samo z opremo VTR pack, ki velja dobrih dvaindvajsettisoč evrov. Dodatna oprema (kovinska barva, električnopomični stekli zadaj in parkirni senzorji, predvsem pa steklena panoramska streha) nanese 380 bivših jurjev, kar skupaj pomeni skoraj štiriindvajsettisoč evrov (5,74 milijona SIT). Avto je v tretjem letu proizvodnje v najboljših letih, tudi otroške bolezni bi že moral preboleti. Teh pa C4 morda sploh ne pozna, če tekmovalne izkušnje kaj veljajo. Oba nova Citroenova dirkalnika C4 WRC sta letos brez napak obvladovala sloviti Rally Monte-Carlo ...

                    Kliknite za povečavo



                    Citroen C4 1,6 HDi 110 KM FAP BVMP VTRcena: 22.371,06 EUR (5.361.000 SIT); spodnji srednji razred; limuzina, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, dizelski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj, 2 zgoraj ležeči odmični gredi; turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik komprimiranega zraka; polnjenje preko skupnega voda; delovna prostornina: 1560 cm3; premer x gib batov: 75 x 88,3 mm; kompresijsko razmerje: 18 : 1; največja moč: 80 kW (110 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 240 Nm (260 kratkotrajno - overboost) pri 1750 vrt/minPrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; 6-stopenjski robotizirani menjalnikPrestavna razmerja: hitrost pri 1000 vrt/min v posameznih prestavah: I. 8,81 km/h; II. 16,23 km/h; III. 23,67 km/h; IV. 31,97 km/h; V. 40,96 km/h; VI. 52,28 km/h; R 9,42 km/h; število vrtljajev pri hitrosti 50 km/h: 3081 (II. prestava) / 2121 (III. prestava) / 1564 (IV. prestava); število vrtljajev pri 90 km/h: 3818 (III. prestava) / 2815 (IV. prestava) / 2197 (V. prestava); 1721 (VI. prestava); število vrtljajev pri 130 km/h: 4066 (IV. prestava) / 3174 (V. prestava); 2487 (VI. prestava)Kolesa: kotalni obseg: 1941 mm; platišča iz lahke litine; pnevmatike: michelin pilot alpin 205/50 R17Podvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, MacPherson s trikotnima vodiloma, vijačni vzmeti, teleskopski blažilniki in stabilizacijski drog; zadnja prema: posamične obese, iztegnjeni vodili z gibljivim prečnim drogom, vijačni vzmeti, teleskopski blažilniki in stabilizacijski drogKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; hidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 2,88; premer kroga obračanja: 10,7 m med robniki, 11,3 m med zidoviZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 283 mm in debeline 26 mm, zadaj polna koluta premera 249 mm in debeline 9 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par kolesMere, maseMere: dolžina: 4260 mm, širina: 1773 mm, višina: 1458 mm; medosna razdalja: 2608 mm; previs spredaj: 935 mm, previs zadaj: 717 mm; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1510 mm; količnik zračnega upora: 031Mase: masa praznega vozila: 1293 kg, največja dovoljena masa: 1800 kg; osna porazdelitev: 813 kg (spredaj) / 480 kg (zadaj); največja masa priklopnega vozila: 1300 kg (z zavoro) / 675 kg (brez zavore)Zmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 192 km/h (pri 3673 vrt/min v VI. prestavi); čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 11,2 s; čas pospeševanja od 0 do 400 m: 17,8 s; čas pospeševanja od 0 do 1000 m: 32,6 sPoraba: mestna vožnja: 5,8 l/100 km, odprte ceste: 3,8 l/100 km, kombinirano: 4,5 l/100 km; povprečna avtonomija: 1333 km; povprečna poraba na testu: 6,9 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l; dolivanje goriva na desni strani; odpiranje pokrova s ključem; emisije: 120 g CO2 / km; emisijski razred: Euro IVVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini, zategovalnik na prednjih sedežih, omejevalnik zatezne sile na vseh sedežih; isofix priključka na stranskih zadnjih sedežihVzglavniki: vzglavnika na prednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu, vzglavniki na zadnjih sedežih nastavljivi po višini, aktivna prednja vzglavnika (zaščita v trkih od zadaj)Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika (dvostopenjsko napihljivi), možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu pred sovoznikom), stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, varnostni zavesiV primeru trka: prekinitev dovoda goriva, prekinitev dovoda elektrike, umik volanskega obroča, umik stopalk; ocena Euro NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD), ABS z elektronsko ojačitvijo zavorne sile in vklopom varnostnih utripalk pri zaviranju v sili (BA), sistem proti zdrsavanju pogonskih koles (ASR), sistem za uravnavanje stabilnosti vozila (ESP)Voznikov prostorVolanski obroč, vzvodi 2-kraki usnjen volanski obroč premera 380 mm, dodatno oblikovan v položaju "deset do dveh", nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik; stikala v notranjosti volanskega obroča za tempomat, omejevalec hitrosti, notranje kroženje zraka, osvetlitev instrumentov, avdio sistem in nastavitve; prestavna ročica z usnjenim ter kromiranim držalom med sedežema; vzvod ročne zavore med sedežema; opora za levo nogoVoznikov sedež: nastavljiv vzdolžno, po višini, po naklonu in usločenosti naslonjalaOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali, pod ogledala vgrajeni smerokazi; zatemnitev notranjega ogledala; ogledalci v senčnikihInstrumentna plošča: zaslon za prikaz vrtljajev motorja pred voznikom; zaslon za prikaz hitrosti, zaloge goriva, temperature hladilne tekočine, za avtonomijo, zunanjo temperaturo, za opozorila, nivo olja in servisne intervale; zaslon za uro, datum, potovalni računalnik, audio sistem in opozorila; zaslon za klimatsko napravo; stopenjsko nastavljanje osvetlitve merilnikovOpozorilniki: za nepripete varnostne pasove vseh potnikov (svetlobni, zvočni); za odprta vrata (pisni), za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni), za nizek nivo goriva (svetlobni), za vključeno ročno zavoro (svetlobni)Luči: žarometa z dvojno optiko in 3-stopenjskim električnim nastavljanjem po višini, dnevne luči; prednji meglenki, zadnja meglenka; dodatna smernika ob zunanjih ogledalih; luč za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: sovoznikov sedež nastavljiv vzdolžno in po naklonu naslonjala; trosedežna klop zadaj deljiva v razmerju 60/40; naslona za roke spredaj in zadaj; stropni ročaji za sovoznika in zadnja stranska potnika; ogledalci v senčnikihPrtljažnik: osvetljen, prekrit s trdo polico; odpiranje od zunaj; osnovna prostornina: 320 l; povečana prostornina: 1023; 6 zank za pritrditev prtljage, zaščitna mreža; odprta bočna predala; zložljiva trodelna pregrada; rezervno kolo standardne velikosti na jeklenem platišču z orodjem v dvojnem dnuOdložišča: zaprt, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom (velikost mape A4 formata) z nosilcem za dokumente, z držalom za kartice in pisalo ter z dvema utoroma v pokrovu; predalčka na levi in desni strani armature, predalček nad radiem in levo pod volanom; zaprt predal v naslonu za roko spredaj; zaprt predal v naslonu za roko zadaj z utoroma za pijačo in držalom pisala; predal za očala na stropu; dva odprta predala in utor v prednjih vratih, odprt predal in utor v zadnjih vratih; utor za pijačo na konzoli med sedežema; žepa za naslonjali prednjih sedežev; predal pod sovozniškim sedežem; pepelnik z vžigalnikom na sredinski konzoli; utora ob sedalih prednjih sedežev; kaveljček ob sredinski konzoli in 2 pod stropom zadajOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj z zakasnitvijo ugašanja; bralne lučke spredaj; osvetlitev pepelnika in vžigalnikaOpremaKlima: atermično vetrobransko steklo z ločeno površino za elektronske kartice; električno pomična stekla v prednjih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju), zadnji bočni stekli električno pomični (doplačilo), samodejna dvopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; vgrajen osvežilec zraka; prednja senčnikaStreha: panoramska streha s senčilom (doplačilo)Odklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija z daljinskim prižiganjem žarometov ali s pritiskom stikala za zaklepanje (vklop smerokazov); zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorja; VIN številka na vetrobranuPripomočki za vožnjo: prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov, potovalni računalnik z dvojnim ločenim merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije, povprečne hitrosti in prevožene poti; samodejni brisalci, zadnji brisalec; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja), omejevalnik hitrosti, parkirni senzorji zadaj (doplačilo), pomoč pri speljevanju v klanecOstala oprema: električna vtičnica 12V na konzoli med sedežema, datum, ura, zanke za držanje tepihovMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik; obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj)Dodatna oprema testnega vozila: kovinska barva, paket VTR pack 1, panoramsko strešno okno; cena testnega vozila: 23.956,77 EUR (5.741.000 SIT)Garancija2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, 3-letno jamstvo za lak, 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


                    Besedilo: Aleš Črnivec
                    Fotografije: Ciril Komotar
                    Last edited by 2cv; 4th March 2007, 01:19.
                    Citroen Bilten Forum
                    https://www.citroenbilten.com/
                    Gostovanje Domene Internet
                    https://www.bilten.net/
                    Mobing v Sloveniji
                    https://www.mobbing.si/
                    Družinski portal
                    https://www.drobnic.com/
                    https://www.drobnic.info/

                    Comment


                    • #70
                      Re: Testi C4 - različne revije

                      2.8.2006, 07:01
                      Citroen C4 1,6i 16V VTR pack
                      Kliknite za povečavo

                      Preizkusili smo že četrtega citroena C4 in drugega v obliki petvratne kombilimuzine. Med pazljivim izbiranjem testnih vozil nam je uvoznik vsakič namenil drugačen motor in to pot je bil na vrsti bencinar 1,6i 16V. Sicer pa lahko mirno zatrdimo, da ta "ceštirica" sploh ne bi bila več v testni floti, če ne bi imela vgrajene garminove navigacijske naprave, ki pokriva slovensko področje.

                      Več fotografij ...Test: Citroen C4 coupe 2,0i 16V VTS (2005)Test: Citroen C4 1,6 HDi SX (2004)Test: Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR pack (2004)Članek: Garmin navigacijske napraveVideo: Uporaba navigacijske naprave
                      Kliknite za povečavo

                      Zunanjost, notranjost

                      Glede zunanje oblike in notranje urejenosti ne bomo k napisanemu dodali prav nič novega, o garminovi napravi pa na tem mestu le nekaj besed. Podrobnejšemu opisu delovanja smo namenili poseben članek in videoprispevek. Kot prvo navajamo, da je barvni zaslon(ček) nameščen poleg notranjega vzvratnega ogledala, kar morda ni najbolj primerno mesto, na vsak način pa se ga je treba privadit. Drugo je uporaba naprave, ki je dovolj enostavna za enostavne oblike pomoči. Na primer, vpisovanje cilja in nato sledenje po glasovnih navodilih. Za celo množico možnih operacij in posebnih nastavitev pa je le treba vnaprej kaj prebrati.
                      Kliknite za povečavo

                      Vozne lastnosti

                      Vozne lastnosti citroena C4 kot tri in petvratnika smo že popisali, pa dodajmo še kratko mnenje o garminovem pomočniku za vožnjo. Zaenkrat in na tem mestu trdimo, da je zadeva uporabna za nekoga, ki nima nikakršne predstave o tem, kako se mora usmerit proti željenemu cilju. Kadar pa voznik med vožnjo ugotovi: "Aha, zdaj pa že vem" in jo ubere po svoje, tedaj je bolje zadevo kar ugasniti, saj se "satelitski pameti" lahko povsem "skeglja". Prav monotono in potrpežljivo prične lajnati: Obrnite, ko bo mogoče, pa čeprav je končna destinacijska točka že skoraj pred nosom!
                      Kliknite za povečavo

                      Zmogljivosti, poraba

                      Bencinski motorji z delovno prostornino 1,6 litra brez turbinskih polnilnikov so ponavadi naravnani tako, da jih je treba stalno nekam priganjat. Velja za takrat, ko bi se nekam radi pripeljali malo hitreje in ko bi po avtocestah radi vozili vsaj stotrideset oziroma po števcu tudi malce čez. Tako je testna poraba "ušla" na devet, pri čemer je več kot petsto kilometrov odpadlo na avtoceste.
                      Kliknite za povečavo

                      Cena, tekmeci

                      Citroen C4 je zanimiva petvratna limuzina, ki za štiri milijone in pol ponuja kup opreme, tudi takšne bolj vpadljive. Na primer navigacijski sistem, dvopodročno klimatsko napravo, radio s CD-predvajalnikom ... Pri tem igra C4 na znane Citroenove karte, saj ponuja vozniku svojevrsten delovni prostor. Volanski obroč (nepomičen osrednji del, zanimivo razporejena stikala) je ena od posebnosti, po katerih je ta znamka vedno slovela (spomnimo se dveh prečk pri volanu spačka ali pa ene same pri amiju in žabi). C4 je glede udobja in notranje urejenosti všeč tudi potnikom, izbira pa je tako ali tako voznikova (razen v primerih, kadar ona nosi hlače). Pri citroenih je še nekaj zelo pomembno: če gra za pripadnike določene znamke, so citroenovci mnogo bolj zagrizeni, kot bi to lahko trdili za "fane" konkurenčnih znamk oziroma modelov. Med slednje sodijo častilci velike množice evropskih in japonskih vozil spodnjega srednjega razreda.
                      Kliknite za povečavo


                      Citroen C4 5v 1,6i 16V 5v VTR packcena: 4.490.000 SIT; spodnji srednji razred; limuzina, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, bencinski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj, 2 zgoraj ležeči odmični gredi; delovna prostornina: 1587 cm3; premer x gib batov: 78,5 x 82 mm; kompresijsko razmerje: 11 : 1; največja moč: 80 kW (110 KM) pri 5800 vrt/min; največji navor: 147 Nm pri 4000 vrt/minPrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; enokolutna sklopka; 5-stopenjski ročni menjalnikPrestavna razmerja: hitrost pri 1000 vrt/min v posameznih prestavah: I. 7,27 km/h; II. 13,72 km/h; III. 19,37 km/h; IV. 25,46 km/h; V. 32,34 km/h; R 6,93 km/h; število vrtljajev pri hitrosti 50 km/h: 3644 (II. prestava) / 2581 (III. prestava) / 1964 (IV. prestava); število vrtljajev pri 90 km/h: 4646 (III. prestava) / 2399 (IV. prestava) / 2783 (V. prestava); število vrtljajev pri 130 km/h: 5106 (IV. prestava) / 4020 (V. prestava)Kolesa: platišča iz lahke litine; pnevmatike: michelin pilot exalto 205/50 R17Podvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, prema MacPherson s trikotnimi spodnjimi vodili, vijačni vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog; zadnja prema: posamične obese, prema z iztegnjenimi vodili in gibljivim prečnim drogom, vijačni vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drogKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; hidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 2,88; premer kroga obračanja: 10,7 m med robniki, 11,3 m med zidoviZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 266 mm in debeline 22 mm, zadaj polna koluta premera 249 mm in debeline 9 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par kolesMere, maseMere: dolžina: 4260 mm, širina: 1773 mm, višina: 1458 mm; medosna razdalja: 2608 mm; previs spredaj: 935 mm, previs zadaj: 717 mm; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1510 mm; količnik zračnega upora: 031Mase: masa praznega vozila: 1200 kg, največja dovoljena masa: 1732 kg; osna porazdelitev: 733 kg (spredaj) / 467 kg (zadaj); največja masa priklopnega vozila: 1200 kg (z zavoro) / 637 kg (brez zavore)Zmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 194 km/h (pri 5999 vrt/min v V. prestavi); čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 10,6 s; čas pospeševanja od 0 do 400 m: 17,6 s; čas pospeševanja od 0 do 1000 m: 32,1 sPoraba: mestna vožnja: 9,5 l/100 km, odprte ceste: 5,7 l/100 km, kombinirano: 7,1 l/100 km; povprečna avtonomija: 845 km; povprečna poraba na testu: 9,0 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l; dolivanje goriva na desni strani; odpiranje pokrova s ključem; emisije: 169 g CO2 / km; emisijski razred: Euro IVVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini, (dvostranski) zategovalniki na prednjih sedežih, omejevalnik zatezne sile na vseh sedežih; isofix priključka na stranskih zadnjih sedežihVzglavniki: vzglavnika na prednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu, vzglavniki na zadnjih sedežih nastavljivi po višini, aktivna prednja vzglavnika (zaščita v trkih od zadaj)Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika (dvostopenjsko napihljivi), možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu pred sovoznikom), stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, varnostni zavesiV primeru trka: prekinitev dovoda goriva, prekinitev dovoda elektrike, umik volanskega obroča, umik stopalk; ocena Euro NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD), elektronska ojačitev zavorne sile in vklop vseh utripalk pri zaviranju v sili (BA)Voznikov prostorVolanski obroč, vzvodi 2-kraki usnjen volanski obroč premera 375 mm, dodatno oblikovan v položaju "deset do dveh", nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik; stikala v notranjosti volanskega obroča za tempomat, omejevalec hitrosti, notranje kroženje zraka, osvetlitev instrumentov, avdio sistem in nastavitve; prestavna ročica z usnjenim držalom in usnjeno manšeto med sedežema; vzvod ročne zavore med sedežema; opora za levo nogoVoznikov sedež: nastavljiv vzdolžno, po višini, po naklonu in usločenosti naslonjalaOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali, pod ogledala vgrajeni smerokazi; zatemnitev notranjega ogledala; ogledalci v senčnikihInstrumentna plošča: zaslon za prikaz vrtljajev motorja pred voznikom; zaslon za prikaz hitrosti, zaloge goriva, temperature hladilne tekočine, za avtonomijo, zunanjo temperaturo, za opozorila, nivo olja in servisne intervale; zaslon za uro, datum, potovalni računalnik, audio sistem in opozorila; zaslon za klimatsko napravo; stopenjsko nastavljanje osvetlitve merilnikov; zaslon za garmin navigacijo na vetrobranskem steklu poleg vzvratnega ogledalaOpozorilniki: za nepripete varnostne pasove vseh potnikov (svetlobni, zvočni); za odprta vrata (pisni), za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni), za nizek nivo goriva (svetlobni), za vključeno ročno zavoro (svetlobni)Luči: žarometa z dvojno optiko in 3-stopenjskim električnim nastavljanjem po višini, dnevne luči; prednji meglenki, zadnja meglenka; dodatna smernika ob zunanjih ogledalih; luč za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: sovoznikov sedež nastavljiv vzdolžno in po naklonu naslonjala; trosedežna klop zadaj deljiva v razmerju 60/40; naslona za roke spredaj in zadaj; stropni ročaji za sovoznika in zadnja stranska potnika; ogledalci v senčnikihPrtljažnik: osvetljen, prekrit s trdo polico; odpiranje od zunaj; osnovna prostornina: 352 l; povečana prostornina: 1023; 6 zank za pritrditev prtljage, zaščitna mreža; odprta bočna predala; zložljiva trodelna pregrada; rezervno kolo standardne velikosti na jeklenem platišču z orodjem v dvojnem dnuOdložišča: zaprt, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom (velikost mape A4 formata) z nosilcem za dokumente, z držalom za kartice in pisalo ter z dvema utoroma v pokrovu; predalčka na levi in desni strani armature, predalček levo pod volanom; zaprt predal v naslonu za roko spredaj; zaprt predal v naslonu za roko zadaj z utoroma za pijačo in držalom pisala; predal za očala na stropu; dva odprta predala in utor v prednjih vratih, odprt predal in utor v zadnjih vratih; utor za pijačo na konzoli med sedežema; žepa za naslonjali prednjih sedežev; predal pod sovozniškim sedežem; pepelnik z vžigalnikom na sredinski konzoli; utora ob sedalih prednjih sedežev; 3 kaveljčki pod stropom (spredaj desno in 2 zadaj)Osvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj z zakasnitvijo ugašanja; bralne lučke spredaj; osvetlitev pepelnika in vžigalnikaOpremaKlima: atermično vetrobransko steklo z ločeno površino za elektronske kartice; električno pomična stekla v prednjih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju), zadnji bočni stekli pomični ročno, samodejna dvopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; vgrajen osvežilec zraka; prednja senčnikaOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija z daljinskim prižiganjem žarometov ali s pritiskom stikala za zaklepanje (vklop smerokazov); zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorja; VIN številka na vetrobranuPripomočki za vožnjo: prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov, potovalni računalnik z dvojnim ločenim merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije, povprečne hitrosti in prevožene poti; samodejni brisalci, zadnji brisalec; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja), omejevalnik hitrostiOstala oprema: električna vtičnica 12V na konzoli med sedežema, datum, ura, zanke za držanje tepihovMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik; obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj); satelitska navigacijaDodatna oprema testnega vozila: kovinska barva: (90.000 SIT); cena testnega vozila: 4.580.000 SITGarancija2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, 3-letno jamstvo za lak, 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


                      Besedilo in fotografije: Aleš Črnivec
                      Citroen Bilten Forum
                      https://www.citroenbilten.com/
                      Gostovanje Domene Internet
                      https://www.bilten.net/
                      Mobing v Sloveniji
                      https://www.mobbing.si/
                      Družinski portal
                      https://www.drobnic.com/
                      https://www.drobnic.info/

                      Comment


                      • #71
                        Re: Testi C4 - različne revije

                        2.9.2005, 07:00
                        Citroen C4 coupe 2,0i 16V VTS
                        Kliknite za povečavo

                        Citroen C4 je v kupejevski izvedbi eden izmed tistih avtomobilov, ki ne pelje mimo neopažen. Še posebej, če je odet v lepo rdečo barvo, posajen na 17-palčna kolesa in okrašen s spojlerjem na zadku. A to ni le zunanja lepotna maska, pač pa odraz vročekrvnosti, ki se skriva pod pločevino.

                        Več fotografij ...Test: Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR packTest: Citroen C4 1,6 HDi SXFotogalerija: Citroen C4 - prva vožnja (Biaritzz, Francija) ...Dvojno zastekljena: C4 coupe in lamborghini espada ...O integriranem osvežilcu zraka ...
                        Kliknite za povečavo

                        Zunanjost, notranjost

                        Končno pravi citroen! To bi lahko zapisali v vseh pogledih. Zunanjost je nadvse prepoznavna, zanimiva, skladna in navsezadnje tudi privlačna. Spojler na zadnjih vratih klinasti obliki prav lepo pristaja, kakor tudi porschejevsko oblikovana vzvratna ogledala. Prav tako pritegnejo lepa platišča in barva, ki je nekje na pol poti med strupeno in elegantno rdečo. Takšna je tudi črna notranjost. Samosvoja do zadnjega detajla, še vedno uporabna in udobno-športna. Prostora za štiri potnike je proti pričakovanju veliko - prav tako za njihovo prtljago v zadku vozila, kakor tudi po celotni notranjosti.
                        Kliknite za povečavo

                        Čeprav bi lahko v prvem trenutku negodovali nad kar štirimi ločenimi prikazovalniki, s časom uporabe logika delitve njihovih informacij pride v kri. Podobno se zgodi s fiksnim osrednjim delom volana, ki priročno gosti kopico stikal za najpomembnejše funkcije - od tempomata, klime, radia pa do nastavitev prikazovalnikov. Vozniku se vsekakor ne godi slabo, sedežni položaj je dober, pomembne funkcije so pri roki, JBL-ova "glasba" dobra, iz zračnih rež veje vonj po francoskih parfumih. K bolj dirkaškemu vzdušju bi priomogel še kak napis VTS ...
                        Kliknite za povečavo

                        Vozne lastnosti

                        C4 s tovrstno motorizacijo je namenjen predvsem razvajanju voznika, ostali pa morajo biti ali odporni proti morski bolezni ali pač ljubitelji hitre vožnje. Mislite, da ni tako? Potem si kupite raje dizelsko izvedbo! Vožnja med ovinki z najzmogljivejšim C4 je namreč lahko prav športna. Volan in podvozje omogočata precej dobro obvladovanje vozila tudi v kritičnih razmerah. Pred ovinki zavore strupeno zagrizejo, karoserija se minimalno nagne in oddrsi skozi ovinek. Do drugega ovinka iz velike izpušne cevi zarohni zvok motorja, ki ni podoben mjavkanju krotkega mucka. Tja proti 7000 vrtljajev, ko se vam merilnik vrtljajev v celoti obarva rdeče in prosi za menjavo prestave, se za vami sliši glasen, rezek zvok, ki proti koncu preide v sikanje. Ta zvok zna zasvojiti ... Menjalnik je sicer hiter, a bi lahko bil za dlako natančnejši. Pravite, da ne boste vozili hitro? Preberite začetek tega odstavka! Če pa še vedno vztrajate, lahko potrdimo, da se C4 v športni izvedbi lepo pelje tudi pri vsakodnevni uporabi. Podvozje kljub čvrstosti ne deluje neudobno, kljub samosvoji karoseriji pa niti parkiranja niso zahtevna, saj vam pomagajo prednji in zadnji parkirni senzorji z zvočnim in shematskim prikazom. Ponoči pa boste znali ceniti še odlične smerno-aktivne žaromete!
                        Kliknite za povečavo

                        Zmogljivosti in poraba

                        Verjetno si že lahko mislite, kako je z zmogljivostmi? Dvolitrski bencinski štirivaljnik se veselo vrti preko celega območja vrtljajev. Vedno deluje suvereno in se hitro odziva na ukaze pedala. Najbolje se motor počuti v drugi polovici delovnega območja, a tudi nad 1000 vrtljaji že lepo povleče. Za ugodnejšo zvočno kuliso pri višjih avtocestnih hitrostih bi si zaželeli še varčevalno (in tišjo) šesto prestavo, a tudi sedanjih pet se lepo prileže k motorju. Blizu 230 km/h končne hitrosti in malenkost nad osem sekund za pospeševanje do prve trimestne številke, sta podatka, ki pričata o tem, kakšni vozniki se bodo v tem kupeju počutili najbolje. Z njim se je namreč precej težko voziti počasi - ko okusiš radosti visokih vrtljajev, te kar naprej vleče tja. Posledice pa so vidne ob pogostih postankih na bencinskih servisih, kjer boste lahko natočili tudi preko 13 litrov na vsakih 100 kilometrov. Bolj umirjeni pa se lahko vozijo tudi s porabo okoli desetih litrov.
                        Kliknite za povečavo

                        Cena, tekmeci

                        C4 coupe VTS je avtomobil, ki mu manjka le še kanček do odličnosti. Lep videz in samosvojo filozofijo znamke dopolnijo živahne in varne vozne lastnosti. Potnike razvaja obilje opreme, prijeten ambient ter dobra prostornost. Kakšna minuta pozornosti več ob sestavljanju avtomobila bi ne škodila, a potem bi bil že preveč hladno nemški. Tako pa na svojstven način izstopa med podobno konkurenco, ki jo sestavljajo trivratni predstavniki kompaktnega razreda, kot so: stilo, focus, civic, astra GTC, megane, corolla in golf. Z nekaj spoštovanja gleda proti alfi, audiju in BMW-ju, a s svojim individualnim značajem vabi kupce, ki jim je dobro jasno, v čem so čari citroenov.
                        Kliknite za povečavo


                        citroen C4 2,0i 16V VTScena: 5.400.000 tolarjev; spodnji srednji razred; kombi-kupe, 3 vrata, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno, bencinski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj; ena zgoraj ležeča odmična gred; delovna prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 11 : 1; največja moč: 130 kW (177 KM) pri 7000 vrt/min; največji navor: 202 Nm pri 4750 vrt/min; najvišje število vrtljajev: 7300 (rdeče polje in prekinjevalec); količina olja v motorju: 5,55 l; količina hladilne tekočine: 8 l; akumulator: 400 APrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; enokolutna sklopka; 5-stopenjski ročni menjalnikPrestavna razmerja: I. 2,92; II. 1,87; III. 1,36; IV. 1,05; V. 0,74; R: 3,33; končni prenos: 4,27; hitrost pri 1000 vrt/min v peti prestavi: 31,5 km/hKolesa: platišča iz lahke litine: 6,5J x 17; pnevmatike: michelin pilot exalto 205/50 R17Podvozjesamonosna karoserija s pomožnim okvirjem; prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, trikotna prečna vodila, stabilizator, vijačni vzmeti in teleskopski blažilci; zadnja prema: gibljivi prečni drog, vijačni vzmeti, stabilizator, plinska blažilnikaKrmilni sistemvolan z zobato letvijo in variablnim servo ojačanjem; število zavrtljajev: 2,9; premer kroga obračanja: 10,7 m med robniki, 11,46 m med zidoviZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 302 mm, zadaj polna koluta premera 249 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par kolesMere, maseMere: dolžina: 4273 mm, širina: 1769 mm, višina: 1456 mm; medosna razdalja: 2608 mm; previs spredaj: 935 mm, previs zadaj: 730 mm; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1502 mm; oddaljenost od tal: 120 mm; količnik zračnega upora: 0,28Mase: masa praznega vozila: 1337 kg, največja dovoljena masa: 1768 kg; največja osna obremenitev: 850 kg (zadaj); največja masa vlečene prikolice: 1401 kg (z zavoro) / 686 kg (brez zavore); največja vertikalna obremenitev kljuke: 57 kg; dovoljena obremenitev strehe: 75 kgZmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 227 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 8,3 s; čas pospeševanja od 0 do 400 m: 15,9 s; čas pospeševanja od 0 do 1000 m: 28,9 s; razmerje moči in teže: 10,3 kg/ kWPoraba: mestna vožnja: 11,7 l/100 km, odprte ceste: 6,5 l/100 km, kombinirano: 8,4 l/100 km; povprečna avtonomija: 714 km; povprečna poraba na testu: …… l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l - od tega 7 litrov rezerve (predvidoma zadošča za 83 km); emisije: 200 g CO2 / km; dolivanje goriva na desni strani; odpiranje pokrova s ključemVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini; pirotehnični zategovalniki na prednjih sedežih; omejevalnik zatezne sile na vseh sedežih; isofix priključka za otroški sedež na stranskih zadnjih sedežihVzglavniki: vzglavnika na prednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu; vzglavniki na zadnjih sedežih nastavljivi po višiniZračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika (dvostopenjsko napihljivi); možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu pred sovoznikom); stranske zračne blazine za zaščito trupov za voznika in sovoznika; okenski zračni blazini za zaščito glav vseh stranskih potnikovV primeru trka: prekinitev dovoda goriva, prekinitev dovoda elektrike; ocena NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD), elektronska ojačitev zavorne sile in vklop vseh štirih smerokazov pri zaviranju v sili (BA), elektronski nadzor zdrsa pogonskih koles ASR; elektronski nadzor stabilnosti vozila ESP; sistem za zaznavanje prenizkega tlaka v pnevmatikahVoznikov prostorVolanski obroč, vzvodi 2-kraki usnjen volanski obroč premera 380 mm in debeline 30/35 mm (dodatno odebeljen za držanje "15 do 3"); nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik, obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze, na osrednjem delu volana desno stikala avdio sistema in za nastavitve funkcij avtomobila; na levi stikala za tempomat, omejevalec hitrosti, izklop prikazovalnikov, nastavljanje osvetljitve merilnikov in vklop notranjega kroženja zraka; prestavna ročica z aluminijastim držalom in usnjeno manšeto med sedežema; vzvod ročne zavore med sedežema; opora za levo nogo; aluminijaste stopalkeVoznikov sedež: usnjen sedež pomičen po dolžini in po višini ter nastavljiv po naklonu naslonjala, ročno nastavljanje usločenosti naslonjala; 3-stopenjsko ogrevanjeOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali z možnostjo poklopa; v ogledala vgrajeni smerokazi; samodejna zatemnitev notranjega ogledala Instrumentna plošča: digitalni osrednji prikazovalnik za hitrost, zalogo goriva, temperaturo hladilne tekočine, indikator zaloge olja, indikator servisnih intervalov, indikator okvare motorja, prikaz nastavitve tempomata ali omejevalnika hitrosti ter dosega do praznega rezervoarja za gorivo; digitalni merilnik vrtljajev na volanskem obroču; možnost izklopa prikazovanikov vseh merilnikov razen hitrosti; zvezno nastavljanje osvetlitve merilnikovOpozorilniki: opozorilnik za nepripetost vseh petih pasov (svetlobni in zvočni); opozorilnik za odprta vrata (svetlobni in zvočni), opozorilnik za pozabljene prižgane luči (zvočni); opozorilnik za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni); opozorilnik za nizek nivo goriva (svetlobni); opozorilnik za vključeno ročno zavoro (zvočni, svetlobni)Luči: bi-ksenonska žarometa z dvojno optiko in samodejnim nastavljanjem po višini; avtomatske luči; zasuk luči glede na zasuk volana; naprava za čiščenje žarometov; prednji meglenki, zadnji meglenki; dodatna smernika na zunanjih ogledalih; dvoje luči za vzvratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: usnjen sovoznikov sedež pomičen po dolžini in nastavljiv po naklonu naslonjala; tristopenjsko ogrevan; dostop na zadnjo klop s pomikom prednjih sedežev in poklopom naslonjal (vozniški le poklop naslonjala, sovozniški s spominom za nastavljeni položaj); usnjena dvotretjinsko deljiva trosedežna klop zadaj; naslon za roke spredaj in zadaj; stropni ročaji za sovoznika in zadnja stranska potnika; samodejno osvetljeni ogledalci v senčnikihPrtljažnik: odpiranje na zadnjih vratih; osnovna prostornina: 314 litrov; povečana prostornina: 1083 litrov; možnost povečanja z dvotretjinskim zlaganjem naslonjala zadnje klopi; osvetljen; prekrit s trdo polico; 4 zanke na dnu in 2 obešali na bokih; zaprt predal v levi bočni steni; mreža za zadrževanje prtljage na dnu; rezervno kolo na jeklenem platišču z orodjem v dvojnem dnuOdložišča: zaprt, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom (sprejme mapo A4 formata) z vdolbinama za kartice in očala, z držalom pisala v pokrovu; predal na sredinski konzoli (sprejme ključe in mobilni telefon); predal levo pod volanom; zaprt predal v naslonu za roko spredaj (sprejme 7 CD-škatlic in mobilni telefon); zaprt predal v naslonu za roko zadaj z utoroma za pijačo in držaloma za pisala; predal za očala na stropu (nad levimi vrati); 4 odprta odložišča v stranskih vratih; žepa za naslonjali prednjih sedežev; predal pod sovozniškim sedežem; pepelnik z vžigalnikom na sredinski konzoli; utora ob vmesni konzoli, utor za pisalo na sredinski konzoli; utor za plastenko na vmesni konzoli; odprta predala ob zadnji klopi; zaprta predalčka pod prednjimi stranskimi zračnimi režami; kavlji pod stropom zadaj, obešalo na sovoznikovi strani sredinske konzoleOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora z zakasnitvijo ugašanja; bralne lučke spredaj in zadaj; lučke v vratih; osvetlitev vžigalnikaOpremaKlima: tonirana stekla; električno pomična stekla v stranskih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); samodejna dvopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; atermično prednje steklo; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; vgrajen osvežilec zrakaOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za odklepanje (prižiganje smerokazov, notranje osvetlitve); luči z zakasnitvijo ugašanja (follow me home) z možnostjo vklopa na daljincu; samodejno zaklepanje med vožnjo (možnost izklopa); blokada zagona motorja; alarmna napravaPripomočki za vožnjo: potovalni računalnik z dvojnim merilnikom povprečne hitrosti, porabe in prevoženih kilometrov, ter enojnim prikazom dosega, trenutne porabe in prevoženih kilometrov; skupni in dnevni števec kilometrov; samodejni brisalci; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja); omejevalnik hitrosti; pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj (piskač in shematski prikaz)Ostala oprema: električna vtičnica 12V na sredinski konzoli; datum; uraMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik, mp3 predvajalnik; obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj), JBL ozvočenje z dodatnim nizkotonskim zvočnikom v prtljažnikuDodatna oprema testnega vozila: pomoč pri parkiranju spredaj: 40.000 SIT; paket protivlomne opreme: 140.000 SIT; paket usnje: 390.000 SIT; gretje sedežev: 50.000 SIT; kovinska barva: 85.000 SIT; cena testnega vozila: 6.105.000 SITGarancijadve leti splošnega jamstva ne glede na kilometre, dve leti mobilne garancije, tri leta garancije na barvo in 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, obvezna menjava olja in redni servis na vsakih 30.000 km



                        Besedilo: Aleksander Praper
                        Fotografije: Aleksander Praper in Miha Merljak
                        Citroen Bilten Forum
                        https://www.citroenbilten.com/
                        Gostovanje Domene Internet
                        https://www.bilten.net/
                        Mobing v Sloveniji
                        https://www.mobbing.si/
                        Družinski portal
                        https://www.drobnic.com/
                        https://www.drobnic.info/

                        Comment


                        • #72
                          Re: Testi C4 - različne revije

                          22.11.2004, 14:46
                          Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR pack
                          Kliknite za povečavo

                          Potem ko je Renault z meganom treščil med različne oblikovalske okuse, je zdaj še Citroen malce dregnil na to področje. Izgleda sicer, da mu ne bo uspelo tako diametralno razpoloviti množice avtomobilsko ocenjevalnih žirij, prav gotovo pa je s kupejem ponudil nekaj novega.

                          Več fotografij ...Test: citroen C4 1,6 HDi SXO integriranem osvežilcu zraka ...

                          Zunanjost, notranjost
                          Kar se zadnjega dela tiče, je bilo dvojno steklo vrat prtljažnika že videno pri audiju A2 ali pri nekdanji hondi CRX, a pregled nazaj je pri citroenu najboljši. Sicer pa zadeva pri kupeju deluje "strupeno", nasprotno pa petvratnik umirja žogo. Prednji del nakazuje na agresivno tekmovalnost, kakšni žarometi! Morda pa so nas k takšnemu videnju samo zapeljali z neko napovedjo od prej, da bo C4 namenjen preobrazbi v WRC. Pa ne bo! Notranjost navdušuje z novostmi: nepomičen osrednji del volana z dvema prečkama in štirje ločeni zasloni. Tudi prevleke z večplastnim luknjičastim blagom niso kar tako. Nasploh je C4 strup, ki se mu celo črna barva lepo poda, ampak kaj, ko je treba po malce slabšem vremenu nemudoma na kopanje.
                          Kliknite za povečavo

                          Vozne lastnosti
                          Citroen se s C4 (po spačku) spet vrača k volanu z dvema prečkama. Po žabi, z eno samo prečko na volanu, pa sedaj spet ponuja nekaj samosvojega: volan z nepomičnim osrednjim delom. Tako so stikala za tempomat, radio, za notranjo cirkulacijo zraka in še za nekaj nastavitev vedno na istem mestu, ne glede na zasuk volanskega obroča. Ideja sicer ni nujno tudi izboljšava, a zaradi nje ne boli glava. Odlični legi na cesti so prilagojeni sedeži, ki nudijo res odlično oporo. Med testom je imel ESP veliko dela, saj so bile temperature nizke, okoli ničle, tako da je gumam na 17-palčnih platiščih rado spodrsavalo. Rumena kontrolna lučka je tako precej utripala, med samim zavijanjem in nato med pospeševanjem iz ovinka. Ampak ne za vsako figo, pač pa v primerih, ko je bila vožnja več kot samo športna. In lega na cesti v ekstremnih hitrostnih pogojih? Nevtralna, z enakomernim zdrsavanjem spredaj in zadaj ter z učinkovito ESP podporo.
                          Kliknite za povečavo

                          Zmogljivosti, poraba
                          Šest prestav pomeni možnost za optimalno izkoriščanje lastnosti motorja v različnih področjih vrtenja. Tako glede navora, kot glede največje moči. Navor dovoljuje tudi nekaj lenarjenja s prestavno ročico, prestavno razmerje končnega prenosa pa omogoča tiho potovanje po avtocestah. Pri 2500 vrtljajih v šesti je C4 s 137 km/h pravzaprav že prehiter. Že malo bolj dinamično navdahnjeni vozniki pa imajo v tem avtu kar precej dela z menjalnikom. Prestavljanje naprimer na tri jurje deluje že kar športno, divjaki pa mimogrede lahko zaidejo v rdeče polje. In kako izgleda rdeče polje? Kar celotni zaslon, ki je namenjen vrtljajem, se kričeče rdeče obarva.
                          Kliknite za povečavo

                          Cena, tekmeci
                          C4 je udaril na področje, kjer so si pomembni proizvajalci že lepo uredili svoje fevde. S športnostjo je udaril proti alfi 147, audiju A3, fiatu stilu, hondi civic, mazdi 3, golfu, pa tudi po kakšnem avtu, ki je uradno razvrščen višje. Kot trivratna kombilimuzina, ponuja povsem normalno zadnjo klop tistim, ki si sicer želijo kupejevsko oblikovan avto. Slednji bi si morda res bolj želeli stekla v vratih brez okvirjev, ampak pri tej varianti bi se pojavilo vprašanje oblikovanja petvratnega modela. Citroen C4 gotovo išče klientelo med pristaši svoje znamke in teh je ogromno. Z novostmi, z zanimivo obliko in s športnostjo pa v svojem razredu ustvarja nekaj panike med proizvajalci tako trivratnih kombilimuzin kakor tudi kupejev.

                          Besedilo: Aleš Črnivec
                          Fotografije: Aleš Črnivec in Miha Merljak
                          Kliknite za povečavo


                          Citroen C4 coupe 2,0 HDi VTR packcena: 5.040.000 SIT, spodnji srednji razred, kombilimuzina, troje vrat, pet sedeževMotordizelski, štirivaljni, vrstni, tekočinsko hlajeni, direktno vbrizgavanje preko skupnega voda, turbo polnilnik s hladilnikom polnilnega zraka, štiriventilska tehnika; prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 18:1; največja moč: 100 kW (138 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 320 Nm pri 2000 vrt/minPrenos močiročni šeststopenjski menjalnik, pogon na prednji kolesi, sistem proti spodrsavanju pogonskih koles ASR; hitrosti v posameznih prestavah pri 1000 vrt/min: I. 8,57 km/h; II. 16,43 km/h; III. 26,13 km/h; IV. 36,83km/h; V. 45,28; VI. 54,81 km/hPodvozjepseudo MacPhersonov tip prednje preme s trikotnimi vodili in stabilizacijskim drogom, zadaj gibljivi prečni drog povezan s stabilizatorjem, teleskopski blažilniki, elektronski program stabilnosti ESPKrmilni sistemvariabilni servo volan z zobato letvijo; število zavrtljajev: 2,69; premer kroga obračanja: 11,4 m med robniki, 12 m med stenamaZavorni sistem, kolesazavorni koluti, prednja dva hlajena, ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile s pomočjo pri zaviranju v sili in sočasnim vklopom vseh utripalk; dimenzija pnevmatik: 205/50 R17 (doplačilo); platišča iz lahke litine (doplačilo)Mere, mase, prostorninedolžina: 4273 mm, širina: 1769 mm, višina: 1458 mm, medosna razdalja: 2608 mm; prostornina prtljažnika: 342 l; prostornina posode za gorivo: 60 l; masa praznega vozila: 1381 kg; največja dovoljena masa: 1848 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 207 km/h; pospešek 0-100 km/h: 9,7 s; povprečna poraba goriva pri mestni vožnji: 7,1 l/100 km; izven naselja: 4,5 l/100 km; kombinirana vožnja: 5,4 l/100 km; povprečna poraba goriva na testu: 7,7 l/100 km; akcijski radij pri kombinirani vožnji: 1111 km; emisija CO2: 142 g/km; koeficient zračnega upora Cx: 0,28Varnostčelni zračni blazini s programiranim polnjenjem spredaj, možnost izklopa sovoznikove blazine, stranski varnostni blazini spredaj, varnostne zavese za zaščito glave spredaj in zadaj, tritočkovni varnostni pasovi na vseh sedežih opremljeni z omejevalnikom zatezne sile in z opozorilom za nepripet pas, prednja dva pasova opremljena s pirotehničnim zategovalnikom, vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini, prednja dva tudi po naklonu, isofix pritrdišča na zadnji klopiNotranjostNotranjost - voznik: volan z usnjenim obročem nastavljiv po višini, fiksni srednji del s štirimi bloki stikal (radio, tempomat, omejevalec hitrosti, notranja cirkulacija zraka, osvetlitev in izklop merilnikov), prestavna ročica 6-stopenjskega menjalnika (usnje) in ročica ročne zavore med sedežema, sedež nastavljiv po višini, v ledvenem delu in v osnovnih smereh, opora za levo nogo, naslon za desno roko, luči z dvojno optiko nastavljive po višini, luči za meglo, senzorski brisalci, avtomatska zatemnitev notranjega ogledala, električna nastavitev zunanjih ogledal, parkirni senzorji zadaj (doplačilo), zaslon za vrtljaje pred voznikom, sredinski zaslon na zgornjem delu armaturne plošče s prilagodljivo osvetlitvijo za prikaz hitrosti, količine goriva, temperautre hladilne tekočine, prevoženih kilometrov, prevožene delne razdalje in predvidene razdalje glede na zalogo goriva, zaslon na sredini armaturne plošče za prikaz datuma, ure, zunanje temperature in za podatke potovalnega računalnika, spodnji zaslon za prikaz delovanja klimatske naprave, ogrevanja in prezračevanja, pisni opozorilniki z izbiro jezika, opozorilne lučke za nepripete pasove za vse sedeže, za odprta vrata in za ročno zavoro, zvočni opozorilniki za pasove, pozabljene prižgane luči, za ključ v kontaktni ključavniciNotranjost - potniki: radio s CD predvajalnikom in upravljanjem ob volanu, pet sedežev deljivih v razmerju 60 / 40, naslon za roke spredaj in zadaj, trije ročaji pod stropom, osvetlitev kabine, bralni lučki, ogledalci v senčnikihKlima: avtomatska dvopodročna klimatska naprava, integriran osvežilec zraka, protiprašni filter, filter za cvetni prah in izpušne pline, atermično vetrobransko steklo, električno, impulzno in varnostno pomični prednji stekliPrtljažnik: osvetljena notranjost, trdna polica, predal na levi bočni strani, rezervno kolo standardne dimenzije na jeklenem platišču pod tapetoOdložišča: osvetljen klimatiziran predal pred sovoznikom, pokrov dodatno oblikovan s predalčki, predal pod sovoznikovim sedežem, trije zaprti predalčki na armaturni plošči, predal pod naslonom za roke spredaj, dva ločena predala v vratih, bočna predala ob zadnjih sedežih, mreži za naslonjaloma prednjih sedežev, odprto odložišče ob sovoznikovem sedežu, levo pod volanom, pred in za prestavno ročico, predal z utoroma za pijačo pod naslonom zadaj, utor za pijačo za prestavno ročico, izvlečni kavelj za obešanje na sovoznikovi strani, predalček za očalaOstala opremadaljinsko centralno zaklepanje, vklop žarometov z daljinskim upravljalcem, elektronska blokada zagona motorja, 12-voltni priključek med prednjima sedežemaDodatna oprema preizkušenega vozilakovinska barva (85.000 SIT), paket protivlomne opreme (140.000 SIT), 17-palčna aluminijasta platišča (70.000 SIT), parkirni senzorji zadaj (70.000 SIT)Garancija, servisdve leti splošnega jamstva ne glede na kilometre, dve leti mobilne garancije, tri leta garancije na barvo in 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, servisni interval na 30.000 km oziroma na dve leti
                          Citroen Bilten Forum
                          https://www.citroenbilten.com/
                          Gostovanje Domene Internet
                          https://www.bilten.net/
                          Mobing v Sloveniji
                          https://www.mobbing.si/
                          Družinski portal
                          https://www.drobnic.com/
                          https://www.drobnic.info/

                          Comment


                          • #73
                            Re: Testi C4 - različne revije

                            13.12.2004, 11:50 Citroen C4 1,6 HDi SX
                            Kliknite za povečavo

                            Citroen je vedno veljal za posebneža in do neke mere to drži tudi pri preizkušeni petvratni limuzini C4. Resda je večina novih tehničnih domislic na voljo šele, ko v ta avto vložiš še nekaj več denarja, a tudi ko iz spiska odstraniš dodatne kose opreme, še vedno dobiš zelo prepričljiv avto. "To je za kupit," so pametovali navdušenci, ki so me pocukali za rokav, ko sem izstopil iz te štirice.

                            Več fotografij ...Test: citroen C4 coupe 2,0 HDi SX packO integriranem osvežilcu zraka ...

                            Zunanjost, notranjost
                            Veliko je takih, ki jim je C4 coupe lepši od petvratne berline, a jim enostaven dostop na zadnjo klop šteje več kot lepota. Vsaj v tistih primerih, ko gre za družinsko rabo. In čeprav se na zadnji klopi tudi večina odraslih ne bi smela pritoževati, pa C4 žal upošteva nekaj trendov, ki trenutno veljajo pri snovanju kombilimuzin tega razreda. To se kaže v manjšem prtljažniku kot ga je imela xsara - komur ta ni dovolj, bo od Citroena kmalu dobil naslednjega picassoja. Sicer pa hvalimo počutje prednjih dveh potnikov. Posebnost, ki se ji reče volan s fiksnim osrednjim delom, tudi lahko pohvalimo. Zahteva kar nekaj privajanja, a v končni fazi stikala vendarle prej najdeš kot v marsikaterem tekmecu s stikali na volanu. Hvalimo tudi centralni zaslon z merilnikom hitrosti, ki je res viden v vseh svetlobnih pogojih, poseben sistem odišavljenja zraka v kabini pa nas je pustil hladne.
                            Kliknite za povečavo

                            Vozne lastnosti
                            Trdimo, da so v zadnjih desetih letih avtomobili še najbolj napredovali prav glede tehnike podvozja. C4 namreč pri svojih interesentih ne ustvarja upanja, da bi z nakupom dobili pravi športni avto. In prav zato zna štirica voznika kar presenetiti, kako zelo vodljiva je in kako lahko jo je nadzirati. V hitrih ovinkih dolgo drži smer, nagibanja ni preveč, tudi volanski mehanizem je bolj "nemški" kot "francoski". A dejstvo, da ni več tolikšne mehkobe, še ne pomeni, da avto ni udoben. Nasprotno. S štirico dobite udobje in športnost.
                            Kliknite za povečavo

                            Zmogljivosti, poraba
                            1,6-litrski dizel je kar prava izbira. Je izredno uglajen motor, pospešuje zvezno, še zdaleč ne brutalno, pa vendar dovolj spodobno. Glede moči in navora ima toliko zaloge kot večina za skoraj pol litra večjih turbodizlov. Pa vendar nižja prostornina še ne pomeni nižje porabe - ta je v skladu z zmogljivostmi: podatek 7,2 litra v povprečju namreč dosežejo tudi večji dizli.
                            Kliknite za povečavo

                            Cena, tekmeci
                            Tekmecev je na pretek: golf, megane, astra, 307, stilo, corolla, mazda3 ... prihajata nova focus in leon. Veliko od njih ponuja prav toliko solidne vozne lastnosti, podobno fino notranjost, a so manj oblikovno posebni. Glede izbire različice velja razmisliti o bogatejšem C4 SX pack, ki ima poleg samodejne klime, usnjenega volana in žameta na sedežeih tudi bolj pregleden in uporaben zaslon za prikaz avdia, klime, potovalnih informacij.

                            Besedilo in fotografije: Miha Merljak
                            Kliknite za povečavo


                            Citroen C4 1,6 HDi 110 KM SXcena: 4.510.000 tolarjev; spodnji srednji razred; kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedeževMotornameščen spredaj prečno; dizelski; 4-valjni; vrstni; 4-ventilska tehnika; neposredno vbrizgavanje preko skupnega voda; turbinski polnilnik z variabilno geometrijo; prostornina: 1560 cm3; premer x gib batov: 75 x 88,3 mm; kompresijsko razmerje: 18,1 : 1; največja moč: 80 kW (110 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 240 Nm pri 1750 vrt/min (kratkotrajno 260 Nm - overboost)Prenos močipogon na prednji kolesi; 5-stopenjski ročni menjalnikPodvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, prema MacPherson s trikotnimi spodnjimi vodili, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog; zadnja prema: posamične obese, prema z iztegnjenimi vodili in gibljivim prečnim drogom, vijačne vzmeti, teleskopski hidravlični blažilniki in stabilizacijski drog; elektronski nadzor zdrsa pogonskih koles; elektronski nadzor stabilnosti vozilaKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; servo ojačevalnik; število zavrtljajev: 2,9; premer kroga obračanja: 10,8 mZavorni sistem, kolesaspredaj hlajena zavorna koluta, zadaj polna koluta; pnevmatike: 205/55 R16 (prva vgradnja: michelin energy); protiblokirni zavorni sistem, elektronska porazdelitev zavorne sile, elektronska ojačitev zavorne sile pri zaviranju v sili; vklop vseh štirih utriplak pri zaviranju v siliMere, mase, prostorninedolžina: 4260 mm, širina: 1773 mm, višina: 1458 mm; medosna razdalja: 2608 mm; previs spredaj: 935 mm, previs zadaj: 717 mm; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1510 mm; prtljažnik: 320 - 1023 l; prostornina posode za gorivo: 60 l, masa praznega vozila: 1280 kg, dovoljena masa: 1800; dovoljena masa vlečene prikolice: 677 kg (brez zvaore) / 1630 kg (z zavoro); dovoljena strešna obremenitev: 75 kgZmogljivosti in porabanajvečja hitrost: 192 km/h; pospešek od 0 do 100 km/h: 11,2 s; pospešek od 0 do 1000 m: 32,6 s; pospešek od 0 do 400 m: 17,8 s; poraba goriva: 6,0 (mesto) / 4,0 (odprte ceste) / 4,7 (kombinirano) l/100 km; povprečna poraba na testu: 7,2 l/100 km; povprečna avtonomija glede na normno kombinirano porabo: 1276 km; emisije: 125 g CO2 / kmVarnosttritočkovni varnostni pasovi na sprednjih in zadnjih sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini; prednja pasova in stranska pasova zadaj opremljeni z zategovalniki in omejevalniki zatezne sile; vzglavniki na prednjih sedežih nastavljivi po višini in naklonu; vzglavniki na zadnjih sedežih nastavljivi po višini; opozorilnik za nepripet pas na vseh sedežih; čelni zračni blazini za voznika in sovoznika s prgoramiranim polnjenjem; stranski zračni blazini za zaščito trupov spredaj; okenski zračni blazini za zaščito glav spredaj in zadaj; isofix priključki za otroški sedež; meglenki spredaj in zadajNotranjostNotranjost - voznik: volanski obroč nastavljiv po višini, fiksni osrednji del s stikali za nadzor za avdio sistema (glasnost, izbira postaje, tipka "mute"), tempomata in omejevalnika hitrosti; sedež pomičen po dolžini in višini ter nastavljiv po naklonu in usločenosti naslonjala; opora za levo nogo; električna nastavitev zunanjih ogledal; zaslon za vrtljaje ter lučke za luči in smernike pred volanom; prikazovalnik hitrosti, zaloge goriva, temperature hladilne tekočine, števca kilometrov, nastavitve tempomata, omejevalnika in opozorilnih lučk na sredinskem delu armature (prosojna tehnologija s samodejno nastavitvijo kontrasta); zaslon na osrednji konzoli za prikaz datuma, ure, zunanje temperature in podatkov potovalnega računalnika; piskači za odprta vrata, ročno zavoro, neprivezane pasove, pozabljene prižgane luči in za pozabljen ključ v kontaktni ključavniciNotranjost - potniki: trosedežna klop zadaj; stropni ročaji za sovoznika in zadnje stranske potnike; bralne lučke spredaj in zadaj; ogledalca v senčnikih za voznika in sovoznikaPrtljažnik: osvetljen, trdna polica, odprta predala v obeh stenah; rezervno kolo standardne dimenzije na jeklenem platišču pod tapetoOdložišča: zaprt, zaklenljiv, osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom s predalčki za drobnarije v pokrovu; zaprt predalček na osrednji konzoli; zaprta predalčka na robovih armature; odprti predali v stranskih vratih; odprti odložišči ob sedalih prednjih sedežih; odložipče pred prestavno ročico; odložišče za kemilčnik na osrednji konzoli; izvlečni kavelj za obešanje na sovoznikovi straniKlima: tonirana stekla, električno pomična stekla v prednjih vratih (impulzno), ročno pomična stekla v zadnjih vratih, ročna klimatska naprava; možnost kroženja zrakaOstala oprema: luči z dvojno optiko nastavljive po višini, luči za meglo, daljinsko centralno zaklepanje s funkcijo kratkotrajnega prižiganja luči; blokada zagona motorja; avtoradio z RDS-om; CD predvajalnikom in obvolanskim nadzorom; tempomat; omejevalnik hitrosti; potovalni računalnikGarancija2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, 2-letno jamstvo pomoči na cesti, redni servis na vsakih 30.000 km (oziroma na vsaki 2 leti)
                            Citroen Bilten Forum
                            https://www.citroenbilten.com/
                            Gostovanje Domene Internet
                            https://www.bilten.net/
                            Mobing v Sloveniji
                            https://www.mobbing.si/
                            Družinski portal
                            https://www.drobnic.com/
                            https://www.drobnic.info/

                            Comment

                            Working...
                            X