Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C4 Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, Citroen je na zadnjem testu povozil ostale proizvajalce, ki so vedno sloveli po trdnem plehu. Tako se dela!

    Sicer pa, v testih, ki jih pišejo 'profesionalci', se vedno da prebrati glih toliko neumnosti, kot če bi jih pisla kdo od nas. Subjektivna stvar pač.

    Ko smo že pri gumbih, ne spomnem se pa, da bi recimo prebral, da so v Meganu II neuporabni, kar res so, ker jih je treba z mikroskopom iskat po armaturki in pritiskat z zobotrebcem, pa še večina je itak skrita nekje za volanom. Ali če že govorimo u uporabnosti, nikje recimo nisem zasledil pripombo o uporabnosti Golfovega (IV) vgrajenega radija Alfa, kjer lahko greš po frekvencah samo v eno smer. Zelo praktično. Ali pa o tem, da se zic premika v korakih od pol metra. itd
    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

    Comment


    • #17
      Ko gre že toliko besed o primerjavi proti Xsari.

      Kakega bolj podrobnega testa Xsare 2.0 HDI 110KM ni nihče v SLO naredil. Obstaja en "test" AM (Marec 2002), kjer so napravili cca. 1000 km po Sloveniji in niso bili niti toliko, da bi Xsaro zmerili - podali so le tovarniške podatke. Besedilo in fotografije je prispeval Klemen Petrovčič.

      So jo tile štirje, ki so v AM napisali test C4 sploh vozili?

      Lp Čojko
      sigpic

      Comment


      • #18
        Tale Bruno v Delu je že velikokrat kakšen idiotizem napisal, ko ni testiral kakšnega švabskega "überauta". Sicer pa je to vsesplošen sindrom "strokovnih" avto novinarjev. Če ne najdejo kakšne konkretne napake, imajo vedno v rokavu primerjavo z nemškim avtom in kar ni podobno narejeno je zanič. :vuur

        Kar spomnite se Peugeota 307 HDI , ki so ga testirali v Avtobildu. Kakor se spomnim je imel dve okvari: vztrajnik in kompresor turbopolnilnika. Iz tega so sklepali kako slabo je avto narejen...pa kako so šlampasti francozi ipd. medtem ko so pri Avtomagazinu testiral enga Audija z nekim superduper menjalnikom, ki jim je med testom škripnil, pa tipke na avtoradiju so se začele gult in za konec je crknu še turbo.AMPAK AUDI JE BIL ŠE VEDNO SUPER AVTO!!!

        Mislm da je njihova objektivnost hudo subjektivna!!!:vuur

        [Edited on 29-11-2004 by gargamel]

        Comment


        • #19
          No, vseeno, po ponovnem prebiranju Kuzminovega članka o C4 se mi tekst zdi v veliki meri korektno napisan. Izjema je v bistvu edino biser:

          (armaturka) ... materiali so boljši, sicer ne tako dragoceni kot pri razredno verjetno najboljšem VW Golfu, ampak dobri ...

          Iz tega bralec mimogrede sklepa, da so na Golfovi armaturki tudi deli iz dragocenih kovin, ki jih na drugorazrednih avtih, torej tistih ki niso izdelani v Nemčiji, ne najdemo

          Pa recimo še tisto okrog gumbov na volanu, kar je sicer delno res, enako kot tudi to, da majo vsi avti z ročnim menjalnikom slabo nameščen šalthebl, ker pač moraš umaknit roko z volana da lahko šaltaš itd...

          [Edited on 28-11-2004 by alex]
          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

          Comment


          • #20
            C4 je res fantasticen avto, je pravilno trd, kot naslednika xsare pa ga ne bi dal saj ima kar nekaj stvari ki me motijo:
            - odlicen avto s nabito elektroniko spredaj, zadaj pa kot da bi bil drug avto saj nima niti elektricnih pomikov šip (govorim o SX opremi)
            - guma je v prtljažniku --- neumnost na kvadrat
            - nima aktivne zadnje preme - zato je ESP pogoj (še zlasti ce si imel prej tri avtomobile z aktivno zadnjo premo)
            - bocna letvica je prenizko - sicer zadostuje pri odpiranju vrat na kakšno steno ne pa proti drugemu avtomobilu.

            Odlico pa je :
            - racunalnik ki dejansko deluje s tocnimi podatki,
            - oprema in kultiviranost motorja
            - veliko prostora med pedali (s stevilko cevljev 45 zlahka brez težav pritiskaš na prave pedale) octno - glede na teste pa je 44 vecja številka ;)
            - bocne linije in stekla kar omogoci skoraj popolno neslišnost piša vetra.

            Pa še kaj bi se našlo
            ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            prodam Visa MP, naredil AX-emobil, uzivam v C5 III

            Comment


            • #21
              Bo kdo repliciral na V. Kernca, kateri je napisal, da je Xsara dva avtomobilska razreda nižje, kakor C4?
              PS: Čojko: Običajno imaš na vseh digitalcih AWB in še kompenzacijo osvetlitve. Uporabi!
              Nulla tenaci invia est via!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Milan 48
                Bo kdo repliciral na V. Kernca, kateri je napisal, da je Xsara dva avtomobilska razreda nižje, kakor C4?
                PS: Čojko: Običajno imaš na vseh digitalcih AWB in še kompenzacijo osvetlitve. Uporabi!
                Kakor jaz poznam Kerenca se do zdaj ni dosti prevažal v Citroenih. Lahko bi rekli, da je strokovnjak za nemce, in C4 je res bolj nemško naravnan (predvsem s ceno in 5 zvezdicami pri trku) - morda je zato napisal 2 razreda. Se ne strinjam z njim (en razred je verjetno res) in upam, da bom lahko ob priliki tudi dokazal.

                Prosil bi nekoga, ki ima članek iz Dela naj ga skenira in v primernih velikostih objavi na forumu. Članki o C4 iz drugih revij so tudi dobrodošli tu gor.

                Digitalc? :whisy Nije žvaka za seljaka :wwa:
                Hvala za nasvet. Naslednjič. ;)

                LP Čojko


                Tisto drugo debato, ki ste jo začeli tu gor sem prestavil na http://www.citroenbilten.com/forum/viewthread.php?tid=3272 )
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Evo, vozim avte že ogromno let in odkar sem imel edinega Francoza XMa pogrešam trobljo v obvolanski ročici. Tudi fiksen srednji del volana je OK, ker ko vrtim volan in se mi lih takrat prfukne kej regulirat radjo, al telefon, al trempomat, je zelo težko pri klasičnem volanu. Pri nesreči je tudi v redu, da te meh u ubraz fukne kot je treba in ne v nepravilni poziciji. Moj poklon Citroenovim razvijalcem. Fiksni srednji del: Viva. Viva tudi za opcijo tresenja pri prevozu srednje črte: To bi jest uzakonu u Sluveniji.
                  C5 pa sploh največ točk dosedaj v kreš testih.
                  PS: Ti testerji so res mahnjeni na nemške avte (pusebej BMW) in če bi jim katerikrat kešen Citoen tako sral na testu, kot se je zgodilo že parkrat z BMW, bi ga raztrgali, BMW so pa rahlo okrcali in napisali (Česenj), de je še na začetku proizvodnje.
                  Last edited by Milan48; 16th February 2006, 11:05.
                  Nulla tenaci invia est via!

                  Comment


                  • #24
                    Evo, še test Financ

                    Test: Citroen C4 SX 1,6 HDI 16V 110
                    Miloš Milač
                    milos.milac@finance-on.net


                    objavljeno 1.12.04 22:30



                    Sožitje oblike in tehnike





                    Citroen C4 tudi v petvratni različici deluje zelo dinamično, tudi elegantno.


                    Navdušenje, ki ga novi C4 povzroči s privlačno in opazno obliko, ostane tudi po prvem preizkusu petvratnega C4 z 1,6-litrski motorjem. Novincu je pravzaprav težko kaj pošteno zameriti, morda le ceno, ki je tako kot marsikatera tehnična podrobnost povsem na ravni nemških tekmecev.

                    O obliki ne gre izgubljati besed, saj v vseh pogledih predstavlja kvantni skok v primerjavi z ostarelo xsaro. Petvratni C4 je preprosto privlačen, skladen in zelo opazen. V potniški kabini se pohvale nadaljujejo zaradi kakovostne plastike, dobrih sedežev in ergonomije, zadostnega števila uporabnih predalov in solidne izdelave. Posebnost je osrednji del volana, ki je fiksen, na njem pa so pregledna stikala. Med slabše lastnosti pa sodijo še vedno zatikljiv ročni menjalnik, prenizka streha na zadnji klopi, ki pa ponuja dovolj prostora za kolena, in le povprečen 320-litrski prtljažnik.

                    V vožnji C4 navduši. Xsarina mehkoba je izginila, je pa podvozje vseeno dovolj udobno in hkrati ponuja dovolj čvrstosti ob hitrejši vožnji. Tudi lega je dolgo nevtralna, vožnja pa lahkotna in zaradi dobrega volanskega mehanizma tudi natančna.

                    Odličen motor, visoka cena




                    Potniška kabina z osrednjim merilnikom hitrosti in veliko kakovostne plastike.


                    Koncernski 1,6-litrski turbodizel z 80 kilovati oziroma 109 konjskimi močmi ter 240 newtonmetri (260 ob nadtlaku) navora je eden najboljših ta hip, saj se zadovolji z manj kot šestimi litri plinskega olja na 100 kilometrov. Ob tem je zelo prožen, dovolj zmogljiv (192 kilometrov na uro največje hitrosti in 11,2-sekunden pospešek do 100 kilometrov na uro) in tudi zelo tih, če ga ne vrtimo previsoko. Citroenu C4 vsekakor zelo dobro pristaja, vprašljiva je le cena 4,51 milijona tolarjev, ki je kljub dobri opremi (klimatska naprava, elektrika, polna varnostnaoprema) že kar visoka.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      finance so / morajo biti naklonjene citroenu saj bi drugače že dobil od direktorja po nosu (nepreverjeno ima službeno Xsaro).

                      Zanimivo je le to da bolj ali manj prepisujejo eden od drugega, saj bi v drugačnem primeru kaj hitro opazili da so bočne letvice skorajda neuporabne.
                      Last edited by _janez_; 7th March 2006, 23:01.
                      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      prodam Visa MP, naredil AX-emobil, uzivam v C5 III

                      Comment


                      • #26
                        V 8 številki AM so izvedli velik primerjalni test enajstih avtomobilov kompaktnega razreda. Med testiranimi avtomobili so bili (od najslabšega k najboljšem):
                        -Fiat Stilo 1,9 JTD Dynamic (116KM)
                        -Renault Megane 1,5 dci Authentique (101KM)
                        -Citroen C4 1.6 HDI SX (110KM)
                        -Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra (116KM)
                        -Peugeot 307 1.6 HDI XT (110KM)
                        -Ford Focus 1.6 TDCI Trend (110KM)
                        -Alfa 147 1.9 JTD Lusso (116KM)
                        -Opel Astra 1.9 CDTI Sport (120KM)
                        -Mazda3 CD110 TX Sport (110KM)
                        -A3 Sportback 1.9 TDI Attraction
                        -VW Golf V 1.9TDI Confortline

                        Prilagam še slikovno gradivo ocene Citroena.

                        Lp Čojko
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          mene zanima razlika citro1 vs focus, ker imata identičen motor! Kako je z menjalnikom? in kdo od niju se je bolje odrezal.

                          Comment


                          • #28
                            Zanimiv članek o uporabnosti riti Coupe-ja.
                            http://avtomoto.siol.net/default.asp...10508101831420
                            Last edited by _janez_; 7th March 2006, 23:04.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              C4 VTS je novodobni, mehki GTI



                              Citroen C4 v kupejevski izvedbi je zelo svež in v vseh pogledih zelo dober avto, ki ponuja zelo dobre vozne lastnosti, veliko prostora in privlačno obliko. Če dodamo še visoko moč in dostopno ceno 5, 4 milijona tolarjev, se avto zdi odličen predstavnik razreda GTI, a časi so se v tem razredu močno spremenili.


                              Edinstvena oblika C4 coupe omogoča tudi dobro izrabo potniške kabine, saj se na zadnji klopi dobro sedi. Tudi prtljažnik je s 314 litri solidno velik, a manjši od tekmecev.
                              Še pred desetletjem je bilo 150 konjskih moči dovolj za brco v hrbet in puljenje volana iz rok ob močnem pospeševanju. Danes pa ob povečani teži avtomobilov, vse bolj dodelanih mehanskih sklopov, ob motorjih, zadušenih zaradi emisijskih norm, in še čem omenjena moč ni več dovolj za adrenalinske užitke za volanom tovrstnega avtomobila. Citroenov dvolitrski stroj je kljub 130 kilovatom oziroma 177 konjskim močem zelo uglajen stroj, ki ne povzroča poplav adrenalina, ampak poskrbi le za zelo dobre, a ne ravno brutalne zmogljivosti. Stroj je uglajen v celotnem območju vrtljajev, prožen je že spodaj, določen v srednjem območju in veseljaško vrteč v višjih vrtljajih. Pospešek 8, 4 sekunde do hitrosti 100 kilometrov na uro je prepričljiv, a izza volana ga ni tako zelo močno čutiti. Hitrosti, ki jih prikazuje digitalni merilnik, prikazujejo, da je C4 VTS zelo hiter avto, ki tudi zaradi dobro nastavljenega podvozja lahko dosega zelo visoka hitrostna povprečja na avtocestah in v zavojih.
                              Urejena potniška kabina je bogato opremljena, saj vsebuje tudi usnje na udobnih in solidno oprijemljivih sedežih. Petstopenjski ročni menjalnik je nekoliko zatikljiv, predvsem pa bi potreboval dodatno prestavo.

                              Dobra stran C4 je udobje

                              Dobra stran vseh dušilcev občutka moči je udobje, ki ga takšen C4 v primerjavi s predstavniki GTI v preteklosti ponuja v izobilju. Takšen C4 je povsem nezahteven za vožnjo, ne trga volana iz rok, ne razgraja, ko ga priganjate, in porabi zmernih 11 litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov. Strošek na kilometer je Z 90, 9 tolarja precej visok, mesečni obrok najema z vsemi vključenimi storitvami (tudi z gorivom) pa je z 227.408 tolarji prav tako visok. A tudi C4 coupe 2, 0i VTS za omenjene stroške ponuja veliko dobrih lastnosti, še posebej če so vam všeč novodobni uglajeni GTI.

                              Vir: Finance
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                V hrvaškem auto motor i sport (podružnica nemškega) je izšel tale primerjalni test (prirejen iz nemške izdaje, kot sicer večina člankov hrvaške izdaje). Dokaj opisen in objektiven, lahko pa poiščete test še kakšnega drugega citroena.

                                http://www.auto-motor-i-sport.com/default.aspx?id=93


                                Traži se novi kralj


                                Bez obzira na sve više novih, različitih vrsta automobila i poplavu iznimno praktičnih monovolumena i mondenih SUV-ova svih veličina, automobili kompaktne klase i dalje su najprodavaniji i najtraženiji. U posljednjih godinu dana došlo je do velike smjene generacija, a auto motor i sport okupio je na veliki usporedni test četiri najnovija modela čiji su prethodnici žarili i palili tržištima širom Europe i od kojih njihovi proizvođači očekuju da i dalje budu glavni nosioci prodaje.
                                Za test smo odabrali četiri najnovija konkurenta - citroën C4 1,6 HDi, ford focus 1,6 TDCi, opel astru 1,7 CDTI i VW golf 1,9 TDI - opremljene „manjim“ kućnim dizel-motorima snage 100 do 110 KS, koji bi trebali ponuditi pravi omjer cijene i modernih dizelskih odlika - štedljivosti i okretnog momenta. Od ove „fantastične četvorke“ golf i astra već su se dokazali u tržišnoj utakmici, jer su u prodaji više od šest mjeseci. S druge strane, C4 i focus najnoviji su predstavnici te klase, s tim da se citroën počeo prodavati, a focus će se na tržištu naći za otprilike mjesec i pol.
                                Četiri automobila, četiri različita pristupa istoj temi. U golfu i astri može se prepoznati najviše iz prethodnih generacija. Kod golfa se to odnosi ponajprije na dizajn, a s mehaničke se strane najviše odmaknuo od prethodnika. Astra je suprotan slučaj, pa je tako najveći odmak napravljen upravo u dizajnu, i to vanjskom, dok se za mehaniku prije može reći da je evolucija, a ne revolucija (osim kada je opremljena ovjesom IDS plus, što nije bio slučaj s testnim automobilom). Citroën C4 je najosebujniji među testiranim automobilima, i po dizajnu i po nekim tehničkim rješenjima, dok je Ford u novom focusu uspio zadržati i poboljšati odlike prethodnika, dodati neke nove, ali i učiniti upitni korak u dizajnu. No, budući da se oblik doživljava subjektivno, njime se nećemo puno baviti.
                                Što se ležanja na cesti tiče, focus je uvjerljivi pobjednik našeg testa. Pravi „vozački“ automobil vrlo je precizan u reakcijama, lako ga je kontrolirati, dobro se odaziva na sve vozačke komande, a ukupni dojam nisu pokvarile ni loše zimske Goodyearove gume. Jedna je od focusovih prednosti bila i mogućnost podešavanja rada volana - vozač može birati „komfor“ i „sport“.
                                U ležanju, ali na ravnoj, jednoličnoj podlozi astra se pokazala vrlo agilnom, lako ju je kontrolirati, ali na neravnoj podlozi njena polukruta stražnja osovina ima više problema s upijanjem neravnina, što može prouzročiti poskakivanje i nešto nervoznije reakcije stražnjeg kraja.
                                Golf samo neznatno zaostaje, ali kad odlučuju nijanse, masa velikog dizela u nosu zbog koje golf više od svih proklizava preko prednje osovine i zbog čega je nešto je osjetljiviji na oduzimanje gasa u zavoju (jer tada „krene“ stražnji kraj), umanjuju se mogućnosti za njegov bolji plasman.
                                Ni C4 nije daleko, ali njegov električnim servom opremljeni upravljač daje najmanje osjećaja za ono što se događa pod kotačima. Testni automobil bio je opremljen ESP-om koji se nije mogao potpuno isključiti, pa se nisu mogle provjeriti čiste dinamičke odlike podvozja. Ipak, moramo pohvaliti vrlo krutu karoseriju koja se ni u najzahtjevnijim situacijama nije uvijala te rad ESP-a, koji je dopuštao lagana proklizavanja i nije brutalno, izazivajući pomutnju, kao sustavi nekih drugih proizvođača, pokušavao vratiti automobil na zamišljenu idealnu putanju.
                                Golfov volan sličan je focusovom u modu „komfor“, što je dobro za, recimo, parkiranje u gradu, ali u zahtjevnijim uvjetima vožnje focus se pokazao klasom za sebe. Glede komfora putovanja i količine vibracija koje se s ceste prenose u vozilo, C4 i golf korak su ispred focusa, dok astra za njim jednako toliko zaostaje. Valja napomenuti da sva četiri ostavljaju vrlo solidan kompaktan dojam i na najgorim podlogama, ali je tu golf ipak malo ispred ostalih.
                                Što se tiče buke u unutrašnjosti, od motora s jedne strane, odnosno ovjesa i aerodinamike s druge, rezultati variraju. Golfov je motor najbučniji pri ubrzavanju ili u bržoj vožnji na autocesti, ali je auto iznimno tih i ne prenosi buku s ovjesa i kotača, a malo se čuje i huk vjetra. Upravo obratno je u focusu, čiji motor najmanje buči (u unutrašnjosti), ali se zato preko ovjesa prenosi dosta buke s ceste.
                                Focus i C4 imaju identičan motor, njihov 1,6-litreni agregat općenito je najbolji u ovoj konkurenciji. Osim što je sa 109 KS najsnažniji, ima i vrlo velik okretni moment od 240, odnosno 260 Nm pod „overboostom“, koji se uključuje u trećoj, četvrtoj i petoj brzini. Dobar je u odzivu na gas, elastičnosti i štedljivosti. No, karakteristika okretnog momenta njegova je najveća prednost pred konkurentima. Ipak, iako je isti, motor se u citroënu i fordu ne ponaša jednako. Francuzi su mu dodali mjenjač s nešto kraćim konačnim prijenosnim omjerima i elektroniku podesili tako da postupnije prihvaća gas, dok je u focusu odziv nešto brži.
                                Golf ima obujmom najveći motor i, u skladu s tim, nominalno najveći okretni moment od 250 Nm. Međutim, njegov odziv na gas, buka i nešto veća potrošnja pokazuju da se u osnovi radi o jednu generaciju starijem motoru. Astrin je motor sa 100 KS najslabiji, premda je po obujmu nešto veći od onog u focusu i C4, a odlikuje ga vrlo uglađen i miran rad. No, nakon što „dolje“ odlučno krene, u višem radnom režimu ponestane mu snage. Maksimalnih 240 Nm na razini je ostalih, ali krivulja okretnog momenta nije tako povoljna, što se može vidjeti po međuubrzanjima i najvišoj brzini (sa 181 km/h astra je najsporija).
                                Po pitanju mjenjača focus je ponovno nadmašio konkurente, astra mu je najbliža, a golf stepenicu niže. Citroënov mjenjač ima najbolje raspoređene prijenosne omjere, ali rad s njim i preciznost zaostaju za ostalom trojicom.
                                Jedna od kategorija u kojoj C4 prednjači je sigurnost, koja osim klasičnih sigurnosnih elemenata uključuje i preglednost te efikasnost kočnica. Sva su četiri automobila na strogim EuroNCAP testiranjima osvojila maksimalan broj bodova, ali je Citroën ukupno napravio najbolji posao na tom polju.
                                Već je stari focus bio vrlo prostran i kvalitetno izrađen, a s novim modelom Ford je otišao još korak dalje, tako da u funkcionalnosti, u što spadaju komfor, ergonomija, prostranost i prtljažnik, focus uvjerljivo pobjeđuje. Mala zamjerka ide samo prostoru na stražnjim sjedalima, koji je očigledno žrtvovan nauštrb prtljažnika.
                                Upravo suprotan smjer odabrao je VW, čiji golf pruža najviše prostora na stražnjim sjedalima, ali ga je zato manje u prtljažniku. Focus se u završnoj obradi pokazao boljim čak i od tradicionalnog mjerila kvalitete, golfa, koji je dobar dio bodova izgubio pri ocjenjivanju komfora. Upravo u toj kategoriji C4 je na samom vrhu, ali mu raspored prekidača i displeja, kojih ima na sve strane, odnosi bodove za bazično odličnu ergonomiju. U C4 se najbolje sjedi na prednjim sjedalima, koja su uz to i vrlo kvalitetno oblikovana i izrađena. Astra najviše zaostaje u tom segmentu, jer u odnosu na prethodnu generaciju nije napravila jednako velik korak naprijed kao konkurenti.
                                Uzmemo li u obzir mehaničke odlike, performanse, kvalitetu izrade i korištenih materijala, tzv. golf-klasa odsad bi se mogla zvati focus-klasom. Cijenu i razinu opremu ovaj put nismo uzimali u obzir zbog činjenice da se još ne zna točno koliko će focus stajati u Hrvatskoj, a u ovako ozbiljnom testu ipak ne možemo zdravo za gotovo uzeti neslužbenu najavu da će mu cijena biti „vrlo konkurentna“. Od ostalih, po tome se ističe astra, a zanimljivo je da ni uvijek nešto skuplji golf ovaj put ne iskače puno.
                                Citroën u Hrvatskoj tradicionalno ima vrlo povoljne cijene, i to najviše zbog akcijskih popusta. Na tom polju sad je nadmašio sam sebe i povukao dosad neviđen potez - za prije nepuna dva mjeseca predstavljeni C4, ovisno o paketu opreme i karoseriji, daje čak 10.000 kuna popusta. Službeno, riječ je o prigodnom popustu kojim je Citroën odlučio proslaviti titulu hrvatskog auta godine prema izboru automobilskih novinara.
                                Rezultati našeg testa pokazali su da je focus ili pobjednik ili u samom vrhu u većini ocjenjivanih kategorija, a u stopu ga prati dosadašnji vladar golf, čiji vremešni TDI bez obzira na najveći obujam ipak lagano gubi korak s modernijim dizelašima u ostala tri konkurenta. Treće mjesto osvojio je ekstravagantni francuz. Citroën se vratio tradiciji i napravio auto koji ne trpi kompromise. C4 je citroën od glave do pete, inovativan i poseban, ali i s nekim rješenjima koja su sama sebi svrha. Astrino četvrto mjesto zvuči gore nego što zapravo jest. Vrlo je solidan automobil koji se u odnosu na konkurenciju ničim ne ističe, dok u nekim elementima zaostaje. No, zlatna sredina više nije dovoljna da bi se izbilo na vrh klase.

                                Comment

                                Working...
                                X