Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C4 Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen C4 Testi in Razni članki

    Če slučajno danes niste kupili Dela, sem Vam skeniral članek o C4 :-)


    [Edited on 27-11-2004 by Cojko]
    Attached Files

  • #2
    Pa še drugi del.....(sicer sem malo preveliko skeniral, ma se boljše vidi ;-))

    Lep pozdrav

    [Edited on 27-11-2004 by Cojko]
    Attached Files

    Comment


    • #3
      No, da še jaz pristavim piskr


      [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • #4
        konec enega in začetek drugega

        [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • #5
          Se mešajo slike pa bom vsako posebej - vidi se bolj slabo

          [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #6
            2

            [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • #7
              3 :zaba:

              [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • #8
                4 :vuur

                [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #9
                  5 :wwa:

                  [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    6:thinker

                    [Edited on 28-11-2004 by Cojko]
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Najbolj me je presenetilo, ko je Viktor Kernc (katerega teste zelo cenim) napisal, da ima C4 vsako stvar (razen menjalnika) izvedeno za dve avtomobilski generaciji bolje kakor Xsara.
                      Bo res treba preiskusiti!
                      Nulla tenaci invia est via!

                      Comment


                      • #12
                        čojko... un kaco se da čitat...:wwa::whisy


                        sem pa danes bral test v današnji prilogi dela... sej verjamem, da so ljudje ki jim je Golf nadauto. pa, da znajo švabeki kej kvalitenejše naredit tudi... ampak, da gospodič napišejo, da ma noranjost Golfa kvalitetnejše materjale in da so knofi na volanu neuporabni, oz. uporabni samo ko voziš naravnost je pa ultra idiotizem! in taka neumnost me jezi! in ker je na svetu vsej tričetrt populacije še bolj bebave od konkretnega tepčka, ti napisani idiotizmi ratajo splošno ponarodelo "dejstvo",. to se čez čas ponavlja in pojavlja še v drugih cajtngih. zato, ker to kao itak že vsi vejo.

                        jezen!

                        Comment


                        • #13
                          Armaturka je na Golfu IV in V mehkejša, kot na C4 (zgornji del; spodaj je itak trdo na obeh). Zdej, a je to glih sinonim za kvaliteto, težko rečem, ker potem je Xantia boljša od Passata in Golfa skupej, to pa spet ne bodo priznali pisci tistih člankov.

                          Vglavnem, težko je definirat, kaj je sploh 'kvalitetna plastika'. Za me je kvalitetna predvsem, če ne začne bledet in pokat z leti, če ni čričkov, če ne zeha na stikih, če se ne zvija koje grdo pogledaš itd. A je trda ali mehka, je v bistvu manj pomembno.
                          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                          Comment


                          • #14
                            Ja, najbolj pomembno je, da je plastika armature mehka, ker na njej preživiš večino časa, ker se na njej sedi in počne marsikaj - pa ja da, sam sem občutil trdoto armaturke nazadnje pred kakima 2 mesecema, pa kake 5 krat od kar mam xsaro al pa C3. Ja najpomembnejša je zdaj mehkoba plastike, :bljak:
                            Gumbi so neuporabni, ko ne voziš naravnost. Ja, ja v največjem ovinku je najbolj pomembno zamenjat postajo na radiju in nastavit tempomat.
                            In takih izjav je še veliko.

                            Pomembno je, da plastika ne škripa, da deli ne odpadejo ali se majejo, da s časom ne zbledi in spoka zaradi sonca.

                            Res ne morem razumet, da so lahko nekateri tako omejeni (sploh, če to počno profesionalno) in avto ocenjujejo samo z vidika športnosti (če v osnovi temu ni namenjen) in trdote plastike.

                            Comment


                            • #15
                              Je pa dosegel zelo dober rezultat pri Crash testu - boljši od Golfa :coolA:

                              http://www.euroncap.com/content/safe...?id1=2&id2=203

                              Lp Čojko
                              Last edited by _janez_; 7th March 2006, 22:53.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X