Ali kdo ve kako je citroenu uspelo uničiti pregovorno odličen sklop njihovih vozil - zavore.??
Na C4 (vsaj pri dizelskih motorjih) ni servo ojačevalnika, ki bi se napajal z vakumom motorja ampak potreben pritisk baje proizvaja namenska črpalka. Vse lepo in prav, morda je tako na vseh dizelskih motorjih...ampak zadeva enostavno ne dela tako kot bi morala.
Večkratno zaporedno zaviranje pobere vso moč zavoram! To pomeni, da imaš pri višji hitrosti (nad 150km/h) v praksi samo en poizkus zaviranja na polno. Če zavoro popustiš že v drugem ali tretjem pritisku stopalke enostavno bremz ni več! Podobno kot da bi šlo za fading zaradi pregrevanja, ampak to ni to. Situacija je prisotna na obeh mojih HDI-jih, s tem da je pri 110konjskem (ki je že faceliftan in pri katerem so občutno zmanjšali agresivnost BAS sistema) zadeva občutno moteča, pri 90-ki pa še nekako gre (na račun močnejšega BAS je namreč že prvi pritisk na zavoro dovolj močan).
Servis pravi da je vse ok. Preverjali smo tesnost sistema in pritisk pumpe in vse naj bi bilo OK.
Podobno se obnaša tudi C2 HDI.
Ima kdo podobne izkušnje oz. tehnično razlago?
Na C4 (vsaj pri dizelskih motorjih) ni servo ojačevalnika, ki bi se napajal z vakumom motorja ampak potreben pritisk baje proizvaja namenska črpalka. Vse lepo in prav, morda je tako na vseh dizelskih motorjih...ampak zadeva enostavno ne dela tako kot bi morala.
Večkratno zaporedno zaviranje pobere vso moč zavoram! To pomeni, da imaš pri višji hitrosti (nad 150km/h) v praksi samo en poizkus zaviranja na polno. Če zavoro popustiš že v drugem ali tretjem pritisku stopalke enostavno bremz ni več! Podobno kot da bi šlo za fading zaradi pregrevanja, ampak to ni to. Situacija je prisotna na obeh mojih HDI-jih, s tem da je pri 110konjskem (ki je že faceliftan in pri katerem so občutno zmanjšali agresivnost BAS sistema) zadeva občutno moteča, pri 90-ki pa še nekako gre (na račun močnejšega BAS je namreč že prvi pritisk na zavoro dovolj močan).
Servis pravi da je vse ok. Preverjali smo tesnost sistema in pritisk pumpe in vse naj bi bilo OK.
Podobno se obnaša tudi C2 HDI.
Ima kdo podobne izkušnje oz. tehnično razlago?
Comment