Announcement

Collapse
No announcement yet.

c4 picasso 2.0 hdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • c4 picasso 2.0 hdi

    Oktobra tudi mi dobimo novega C4 picasso 2.0 HDI. Ženi je bila najbolj všeč bela barva. Stare mačke bi prosil če mi napišejo kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, mnenja, poraba... To bo naš prvi citroen in prvi disel, prej smo imeli le bencinarje (opel atsra, clio). Kako je potrebno vozit avto prvih par tisoč kilometorv (obrati, hitrost, pospeški,...) ? Neki sem že našel ko sem brskal po forumu, pa bi želel še kakšne informacije.

    Hvala

  • #2
    Re: c4 picasso 2.0 hdi

    Žal nimam izkušenj s tem motorjem, jih pa imam z 90 konjskim 1.6 HDI, s 110 HDI, ter s starimi 2.0 HDI v obeh različicah (90 in 110). Stari 2.0 so bili zelo dobri - vzdržljivi in varčni, ter s skromno porabo olja. Novi 1.6 pa so druga pesem: varčni če voziš kot po jajcih, pri večjih hitrostih pa pijejo že skoraj kot bencinci. Vzdržljivost mi je neznanka (največ kar sem slišal je bilo 150.000 prevoženih) - baje znajo počit glave in občasno gre kaka turbina, pušča olje....
    Novi (nevpeljani) pijejo dosti olja (do prvega servisa ne prideš brez dolivanja), in so zelo občutljivi na vpeljevanje. Če ga na začetku zamoriš, ne bo dal od sebe polnih zmogljivosti. Popolnoma vpeljani so šele nekje okrog 30.000, absolutno pa svetujem nežno nogo vsaj do 5.000. Karakter motorja je bolj bencinski (npr. čisto nasprotje starih vw Tdijev). Povprečna poraba je navadno nekje na vrednosti najvišje tovarniško navedene - t.j mestne porabe, včasih še pol litra več.
    Predvidevam, da pri 2.0 ne more biti dosti drugače.
    Srečno vožnjo (in kar je najpomembnejše:) srečno roko pri izbiri serviserja.
    Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

    Comment


    • #3
      Re: c4 picasso 2.0 hdi

      HM, jaz imam ta motorj v mojem pic-u res pa da v kombinaciji z avtomatskim 6 stopenjskim menjalnikom. Pri meni se je poraba v 10.000 km spustila najnižje na 9,2 vožnja pa je 50:50 (mesto relacija). Tako da ni ravno šparavček, res pa da verjetno tudi malo več porabi zaradi avtomatskega menjalnika.
      NAsplošno pa nimam pripomb. Avto se pelje odlično, v primerjavi s starim picom se mi zdi pri tem da prav uživa če se vozim 140 - 160 (stari je bil ful glasen pri taki hitrosti), udobje odlično, sedeži tudi. Moti me edino da šobe za prezračevanje/klimo še zmeraj niso optimalno nastavljene. Mi vedno piha po glavi ko imam nastavljeno na avtomatiko. Res pa da sedim na najvišji poziciji stola.
      Če te še kaj zanima pa napiši.

      Comment


      • #4
        Re: c4 picasso 2.0 hdi

        Originally posted by Ribicija New post replay
        HM, jaz imam ta motorj v mojem pic-u res pa da v kombinaciji z avtomatskim 6 stopenjskim menjalnikom. Pri meni se je poraba v 10.000 km spustila najnižje na 9,2 vožnja pa je 50:50 (mesto relacija). Tako da ni ravno šparavček, res pa da verjetno tudi malo več porabi zaradi avtomatskega menjalnika.
        NAsplošno pa nimam pripomb. Avto se pelje odlično, v primerjavi s starim picom se mi zdi pri tem da prav uživa če se vozim 140 - 160 (stari je bil ful glasen pri taki hitrosti), udobje odlično, sedeži tudi. Moti me edino da šobe za prezračevanje/klimo še zmeraj niso optimalno nastavljene. Mi vedno piha po glavi ko imam nastavljeno na avtomatiko. Res pa da sedim na najvišji poziciji stola.
        Če te še kaj zanima pa napiši.
        Hvala za podatke. Koliko km pa narediš z enim tankom?

        Comment


        • #5
          Re: c4 picasso 2.0 hdi

          Pritrjujem glede klime! Očitno to ni težava samo navadnih štiric ampak tudi pikasov. Tako slabe klime še nisem imel v nobenem avtu (prej sem imel tako mnenje o Xantii, pa sem ugotovil, da je bila v primerjavi s to pravi balzam)! Problem je v zračnikih, ki se ne dajo nastavit dovolj visoko, da ne bi pihali v glavo. Poleg tega očitno vsi senzorji skupaj ne znajo zaznat ustrezne temperature. Edina rešitev je ročna nastavitev (v šipo + noge) , ventilator na samodejno, ter nenehno popravljanje temperature med 22 in 24 stopinj. Moj avto je črn, in je vožnja pri letošnjih temperaturah komaj znosna. Predvidevam da so nekaj hudo zajeb... pri logiki klime v povezavi s senzorjem sonca.

          PS: avtomatik pije kvečjemu manj kot ročni menjalnik.
          Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

          Comment


          • #6
            Re: c4 picasso 2.0 hdi

            Če bi meni diesel pil 9,2 ga takoj odforam. Zdaj redno vozim 50:50, pa imam vedno pod 10l na 3.0 motorju.

            Comment


            • #7
              Re: c4 picasso 2.0 hdi

              Najprej odgovor Nani-ju. Z enim tankom naredim tam med 650 in 750 km.
              Drugače pa klima je res čudna. Pihanje oz. moč še ni taki problem, zračniki pa so totalno mimo. NA sredinski konzoli so skoraj vedno zaprti, ker pihajo v glavo. Oni ob strani pa so tudi tako čudni, da jih moram imeti na 1/4 ali včasih 1/2 ker drugače tudi piha v glavo.
              Drugače pa lahko hvalim res dobre sedeže, ki so v kombinaciji z elektriko mega zadeva (se splača doplačat za elektriko in alcantaro) enako mi je ful dobro da je v exlusive opremi že po defaultu zatemnitev zzadnjih strankih in sprednjih stranskih stekel. PA seveda pnevmatsko vzmetenje zadaj tudi mega odlično. V.D. žena pravi da je sedaj vožnja zadaj bistveno lepša in boljša kot v starem picu, ki se mi zdi je zadaj kar plaval.
              Poraba pa je po mojem dokaj normalna. Čeprav tovarniške še nikoli nisem dosegel (9,9/5,9/7,4) res pa je da tudi na avtocesti vozim tam okrog 150 kar pa verjetno ni optimalno. Evo, to je to. Če boš pa rabil kake veze pri prodajalcih pa povej. Tule v MB-ju imam kar dobro vezo in ti morda lahko kaj zrihtam pri ceni.Res pa da v kombinaciji s financiranjem preko banke....

              Comment


              • #8
                Re: c4 picasso 2.0 hdi

                Če zračnike zapiraš se klimi še bolj zmeša, saj morajo v položaju auto biti vsi zračniki odprti. Zadnje dni sem se še malo igral in ugotovil, da se pri zunanjih +33 stopinjah nekako da preživeti s klimo na 24, ali celo na 25stopinj. Takrat pihanje ni sunkovito, poleg tega pa je ohljajen zrak pomešan s toplim in ni tako moteč za počutje. Na 22 (kot si vedno nastavim v vseh avtih) pa enostavno ne zdržiš.
                Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                Comment

                Working...
                X