Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nov kos v voznem parku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nov kos v voznem parku

    V družinsko garažo sem poleg dveh Xantij zapeljal še enga C4 (1.6 HDI 92). Glede na visoke popuste in dejstvo, da imata obe Xantiji po 300.000 prevoženih, se mi je 14.200eur zdel korekten izdatek (dvopodročna klima, tempomat, MP3).
    No zdaj pa k prvim vtisom:

    Dobiš občutno manj avta kot je Xantia! Kljub 15-letni razliki v zasnovi vozila, je Xantia veliko bolj resen avto (res da sodi en razred višje, vseeno pa je žalostno, da se v škatli, ki stane 500eur, voziš opazno bolje kot v novem avtu). Problem štirice je najprej utesnjena notranjost (zračnost v predelu ramen in glave, zelo malo prostora pred sovoznikom; zadnja klop ni namenjena odraslim, prtljažnik bi lahko tudi bil večji). Sedeži si ne zaslužijo imena, saj gre bolj za stole (nekaterim je ta tip trdote všeč, meni pač ne, saj je za razliko od folksvagnovih tu prisoten občutek, da sediš na leseni deski, prevlečeni z trocentimetrsko peno dvomljive kvalitete.) Za po mestu bo kar ok, ne znam pa si predstavljati kakšne osemurne vožnje. Vzmetenje je zanimivo - čvrsto, ampak kljub temu udobno, vendar vseeno rahlo gumijasto (verjetno so krive slabe mišelinke v 16 colah). Je pa pohvalno tiho in brez kakršnih koli čričkov, ropota, ruženja (vprašanje pa je kako dolgo bo tako). Zavore so dobre, a za odtenek preživčne. Menjalnik začuda teče gladko in tiho. Motor je solidno tih, je pa bolj anemičen (mogoče se bo unesel, vem pa da je 90 konjev bolj žalost). Ergonomija je bolj v qurcu (po mojih standardih) - motijo me 4 ločeni displeji, ki so poleg vsega kaotično, nelogično in nepregledno nametani, polovica oznak pa je premajhna. Klima je zelo zmogljiva, zaenkrat pa še nisem našel ustrezne temperature, pri kateri bi bilo čimmanj nenadnih sprememb temperature in hitrosti vpihanega zraka. Ventilacija je preglasna. Volan s fiksnim delom je sicer simpatičen, vendar so gumbi na volanu težko dostopni (pa imam dolge prste), neodzivni in ceneni. Ozvočenje je solidno, upravljanje radia pa bolj povprečno. Pri uporabljenih materialih je opazen velik kontrast:
    armatura deluje zelo dobro, plastika okrog sedežev je solidna, vratne obloge so katastrofa (robovi so vijugasti in ostri - slabše kot v Yugu, mogoče bi bilo potrebno malo pobrusit ali obrezat z olfo). Prtljažnik je obdelan katastrofalno - tepih se mečka, je nagrbančen in neraven. Zadnja polica je odrezana ostro - pošteno te vreže v prst!
    toliko zaenkrat, več opišem ko bo avto utečen. Upam da bo poraba kaj padla, saj je povprečje 6,2 (vožnja KP-LJ + 2 dni po mestu) - max. do 3000 obratov.
    Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

  • #2
    Re: Nov kos v voznem parku

    Jolbe, najprej čestitam. Naj ti dobro sluiži - navkljub vsem napakam, ki te ob spoznavanju že (z)motijo.

    14k2 se tudi meni zdi dobra cena glede na "uradno" - to je model Elegance, jelda?

    Ja vsekakor je C4 proti Xantii utesnjen - jaz sem dobil podoben občutek v njem, kot je v BX - sta tudi dimenzijsko nekako tam tam. Xantia je jasno večja in prostornejša.

    Ja sedeži pri SX in Elegance so res srednja žalost - VTR Pack je šele zaznavno boljša situacija.

    Hja mislim, da si od tega 92KM dizla preveč vseeno ne smeš obetat - 110KM različica je le bistveno bolj poskočna.

    Se popolnoma strinjam glede materialov - jaz sem tudi gledal za C4 (ker mi je bil predvsem cenovno bolj povšeči od C5) - pa me je ravno notranjost odvrnila od nakupa - predvsem cenene vratne obloge z zelo grdim in ostrim robom ...

    Poraba pa ni nizka za uvod - meni je prva dva tanka (do onega "nultega" servisa) C5 2.0 spil (po BC, v realnosti 4dcl več) prav tako okrog 6,1l - s tgem da je bistveno težji in močnejši ... Pa sem rpav tako kombiniral malo mesta, malo relacije, nekaj AC, vendar pa nikoli prek 3k rpm ...


    No kakorkoli že - še enkrat SREČNO vožnjo in naj ti dobro služi!!
    OK

    LP

    Citroënovc

    Comment


    • #3
      Re: Nov kos v voznem parku

      Ali nisi dobil ZS, ali pa si ga in mi je jasno, zakaj nisi odpisal.

      Srečno vožnjo in naj ti dobro služi!

      Comment


      • #4
        Re: Nov kos v voznem parku

        ???
        ne razumem! odpisal sem ti takoj naslednji dan, in to dvakrat isto, ker očitno forum nekaj jebe. Preveri še enkrat; poslal sem ti tudi gsm in me lahko pokličeš, vendar jutri odhajam za en teden v Grčijo, tako da...
        Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

        Comment


        • #5
          Re: Nov kos v voznem parku

          Ne razumem zakaj si potem kupil C4, ce ti najeda? Jaz ga ne bi, ker pac ni tipicna limuzina in ne maram vec majhnih avtomobilov.
          Upam, da se bos oz. si se lepo imel v Grciji!
          C5 I 2.2 HDi - najbolj (h)udoben Citroen do sedaj !

          Comment


          • #6
            Re: Nov kos v voznem parku

            Lepo sem napisal da sem ga zapeljal v DRUŽINSKO garažo, kar pomeni, da ga ne bom vozil jaz. To je za babe.
            Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

            Comment


            • #7
              Re: Nov kos v voznem parku

              Originally posted by jolbe New post replay
              Lepo sem napisal da sem ga zapeljal v DRUŽINSKO garažo, kar pomeni, da ga ne bom vozil jaz. To je za babe.
              Mam občutek, da si pod kožo en volkswagnovec in delaš kažin tu pri nas resnih citroenarjih...
              Tri četrt vseh napak, oz. pomanjklivosti , ki jih navajaš se da videt že v salonu in na testni vožnji. Si mar kupoval brez testiranj?
              Meni c4 služi že 4 leta, brez problemov 80k km, za male pomanjklivosti, pa sem vedel (in se sprijaznil) že takrat, ko sem "zavestno" vplačal avto.
              ce štiri...

              Comment


              • #8
                Re: Nov kos v voznem parku

                Ja, ja... pod kožo sem folksvagnovec!
                V bistvu se sploh ne spomnim kdaj sem se nazadnje vozil kaj drugega kot citroena.
                C4 je sicer soliden avto...vendar s Citroenom (razen fore z volanom in značke) nima prav nobene posebne povezave. Zamenjaj mu značko, pa dobiš hjundaja, kijo, opla. Duše nima nobene, udobja tudi ne. Je pa res da dela, in da je bil poceni!
                Nič ne more biti tako zjebano, da se ne bi dalo popravit. Razen Citroena!

                Comment

                Working...
                X