Announcement

Collapse
No announcement yet.

C4 - še enkrat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dobek
    replied






    coupe bo pa res

    Leave a comment:


  • dobek
    replied
    notranjost je po moje dalec dalec od serijske.

    Leave a comment:


  • Čojko
    replied
    ..... in kaj še sploh ostane velikim? a, ne?

    Smrtnooooo nevarno!!!

    Lp Čojko

    Leave a comment:


  • Andrej
    replied
    Clio 3.0 V6 je dobl z novo obliko tudi novi motor in ima sedaj 255 konjev in 5.5 sekunde od 0-100 še kaka predelavica pa bi bilo kr hitro na 280 potem pa pohčiješ 25 milijonov vrednega M3...

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Mam ono sliko, ko so čelade obešene na sredini, sicer pa je bil avto zaklenjen, v notranjost se je videlo bolj malo, sicer je vil itak športen volan, roadbook in to, tako, da, o serijski armaturki težko kaj napišem, ali prilimam, mislim, pa , da je pipi pred časom limal tudi slike notrajnosti z neta. Airlounge, pa je bil odklenjen in tokrat v srebrno sivi in ne črni bravi, kot v Bollogni. Glede na to, da je prototipov več, morda to napoveduje picasso 2?

    Leave a comment:


  • Čojko
    replied
    Ej, Gaši! Kaj pa notranjost C4 Sport? Imaš kako fotko notranjosti oz. armaturke?

    Saj povsod gledamo samo zunanjost. V vseh možnih pogledih in kotih.

    Lp Čojko

    Leave a comment:


  • Rogy
    replied
    Originial je poslal garac
    No, ja ona se pelje 60, tale pa ima grafiko do 260...
    Ja saj grafika je važna gaši! ;D
    Za babice strašit...

    Leave a comment:


  • dobek
    replied
    Originial je poslal garac
    Notranjost razen športnih sedežev in napisa clio sport, ni kaj dosti različna od clia, ki ga babica uporablja za k maši in po nakupih!
    No, ja ona se pelje 60, tale pa ima grafiko do 260...
    sedel scer nisem not (ce bi sploh pasal not ;) ), sem se ga pa dovolj nagledal.
    res, edina opazna razlika, razen serijske klime (bi drugace verjetno voznik zakuhal zarad blizine motorja) je dvignjena in v barvo avta lakirana konzola menjalnika, pa nekaj malega letvic v barvi avta se...in to je vse

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @čojko za clio 3.0 v6 moraš zares bit navdušenec, ker sem bil hudo žalosten, ko sem se vsedel za volan. Notranjost razen športnih sedežev in napisa clio sport, ni kaj dosti različna od clia, ki ga babica uporablja za k maši in po nakupih!
    No, ja ona se pelje 60, tale pa ima grafiko do 260...

    Leave a comment:


  • Čojko
    replied
    Bolj sem imel v mislih Xsara Eclusive 2.0 HDI 110 KM z enako opremo P307 HDI 110KM, pri katerih je razlike za cca. miljon! Take Xsare so sedaj za 3,6 MSIT, Če pa tako opremiš G.olfa V 1.9TDI 105 KM si pa kar precej preko 5 MSIT.
    Primerjavo sem torej delal pri zelo dobro opremljenih vozilih. Upam, da Citroen tudi tokrat ne bo razočaral in bo v novega C4 vgradil že veliko opreme serijsko. Za klimo sem 100% da bo noter serijsko (tudi v vsaki Xsari je že serijsko).

    Glede motorjev pa pričakujem novega 1.4 16v 90 KM, znanega 1.6 16v 110KM, znanega 2.0 16v 167KM za v VTS, novega 1.6 16v HDI 110KM in novega 2.0 HDI 136 KM.

    Mogoče pa kasneje še 3.0 V6 24V s preko 200KM, za kakšno omejeno serijo navdušencev ala Clio 3.0 V6. Lepo bi bilo!

    He, he, pustimo se presenetiti.

    Lp Čojko

    Leave a comment:


  • ZX16v
    replied
    Srčno upam, da bodo C4 namenili kaj bolj strupenega kot pa klasiko 2.0i 167KM ali 180KM oz. 3.0i V6 207KM
    Kakšen 2.2i R4 200KM (seveda s turbom) - idealka

    Leave a comment:


  • Rogy
    replied
    Ja P307 se je pri nas kar dobro vsidral. Če bodo s C4 hotli pobrat tržni delež bo cena sigurno pomemben faktor.
    Ampak Čojko če bo C4 za pol miljona cenejši od P307 potem pomeni da bo cenejši tudi od XSARE? To mi je pa malo nelogično. Saj se sploh ne bodo mogli znemit XSAR ko folk zvedel za ceno!?:ooooo

    Leave a comment:


  • Čojko
    replied
    Po moje bo že sedaj pred poletjem Xsara zelo ugodna. Že zdaj ti dajo nekih 300 jurjev popusta, pa še staro za novo po eurotaxu.
    Kolegu so 12 let starega ZX-a ocenili na 300.000 SIT.

    Mislim, da sem v AM prebral eno pismo bralca, ki je primerjal cene novih avtomobilov v Sloveniji in v EU oz. v Nemčiji. Prišel je do ugotovitve, da je Citroen v Sloveniji bistveno cenejši kot v EU. Mislim, da je dal za primerjavo C3 pri katerm je bilo za miljon razlike v korist Slovenije:ooooo:ooooo:) Za nekatera druga vozila pa skoraj ni bilo razlike.

    Ne oblika, ne motorna paleta, ne cena pa po mojih informacijah še ni zana.
    Po moje bo za cca. miljon cenejši od G.olfa (primerljiva oprema in motorizacija) in cca. pol miljona cenejši od P 307 in cca. 700 jurjev od Astre.
    To so zgolj moja predvidevanja in špekulacije. Bomo videli kaj bo v resnici.
    Po moje pa bo vseeno dobro počakat na začetek 2005, kjer bodo najbrž zastonj ponujali kakšno dodatno opremo in predvsem odpravili začetniške težave.

    Lp Čojko

    Leave a comment:


  • Rogy
    replied
    Originial je poslal Čojko
    V Sloveniji se bo začel prodajat v 10. mesecu tega leta. Isti mesec kot se je začela Xsara.

    Lp Čojko
    Kolk bo pa kaj cena?
    Ziher bo dražji od Xsare, samo za kolko? :???

    Se pravi da se bo septembra ful splačalo Xsaro kupit.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Men je zlo žou! Naredil sem kake 50 slik C4 wrc studie jih s približno 250 ostalimi poslal šefu na CD-ju, a mu jih žal še ni uspelo gor postavit. Do takrat si 15 mojih slikc lahko ogledate na Vrbinem portalu!

    Leave a comment:

Working...
X