Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vse o Citroen C4 Piccaso

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vse o Citroen C4 Piccaso

    Vir SIOL

    Citroen C4 picasso 2,0 HDi BVMP exclusive
    Kliknite za povečavo

    Ključe smo prevzeli, nato opravili test in ključe vrnili - zadnje dejanje nam je šlo težko od rok. C4 picasso je namreč na testu le še potrdil, kar smo slutili že ob prvi vožnji. Avtomobil se je izkazal za udobnega na daljših poteh, prostornega, ko je bilo potrebno peljati "kolektiv" na novoletno zabavo, ob vsem tem pa je v naših očeh uspel postati "kul" avto. To pa je oznaka, ki z enoprostorci ponavadi ne gre z roko v roki.

    Več fotografij ...Citroen C4 picasso - domača predstavitevCitroen C4 picasso - prva vožnjaTest: Citroen xsara picasso 2,0 HDi exclusive
    Kliknite za povečavo

    Zunanjost, notranjost

    Oblikovno je nova generacija ubrala povsem drugo pot, kot s simetrijo obsedena xsara picasso. Avto deluje impozantno, ljudje se za njim obračajo ves čas. Veliko vlogo pri ustvarjanju pozitivnega vzdušja znotraj igra ogromno vetrobransko steklo, ki bi moralo biti poleg največje prostornosti v svojem razredu že dovolj velik razlog, da bi se C4 picasso prodajal kar sam od sebe. Položaj za volanom je za razliko od prve generacije močno izboljšan (po globini nastavljiv volanski obroč, sedeži z daljšim sedalom in udobnejšim naslonjalom), malih in večjih odlagališč je več kot dovolj. Če bi začel razlagati o detajlih, bi lahko napisal toliko "materiala", da SiOL zanj ne bi imel dovolj prostora na vseh svojih strežnikih.
    Kliknite za povečavo

    Vseeno naj omenim tiste "drobnarije", ki so nam življenje dejansko olajšale. Voznika in sovoznika pred soncem ščitita prilagodljiva senčnika površine nogometnega igrišča, za dodatno svetlobo pa skrbi vgrajena ročna svetilka v prtljažniku. Med snemanjem videa je kamermanu prav prišlo zadnje steklo, ki se lahko odpre neodvisno od prtljažnih vrat, voznik pa je imel ves čas obe roki na volanu, saj je lahko telefoniral prostoročno. Ne moremo tudi mimo sedmih sedežev. Druga in tretja vrsta se postavi ali skrije v dno na skoraj smešno lahek način in ob tem uporabnik dobi veliko prtljažnega prostora, največ v razredu. Poglejte, do mp3 in DVD predvajalnika z dvema zaslonoma v naslonjalih sedežev sploh prišel nisem.
    Kliknite za povečavo

    Vozne lastnosti

    Ko sem C4 picassoja prvič zapeljal po urejenih francoskih podeželskih cestah, sem se spraševal, kako bo vzmetenje opravilo z nekaterimi "neprijetnostmi", ki jim pri nas pravimo slabe ceste. Dober test je C4 prestal, ko je služil kot spremljevalno vozilo ob snemanju reportaže po bolj ali manj stranskih cestah notranjske. Preizkus je opravil z odlično devetico. Desetico si bo zaslužil takrat, ko se bo bolje razumel s tistimi, ki včasih skozi ovinke zapeljejo hitreje. Volan je pri nižjih hitrostih primerno lahkoten in odziven, preglednost pa je zaradi dovoljšnje količine stekla zgledna, no pa tudi shematski senzor parkiranja pomaga. V oči pade podatek o največji nosilnosti, ki znaša kar 700 kg! Dovolj za sedem krepkih "dedcev" ali pa nonšalantno prošnjo viličaristu, naj polno paleto odloži kar v prtljažniku. K temu pripomore tudi pnevmatsko vzmetenje zadaj. Priročen dodatek, saj avtomobil s pomočjo tega ves čas prilagaja višino zadka glede na težo tovora, po želji pa ga za lažje nakladanje spuščamo ali dvigujemo lahko tudi sami.
    Kliknite za povečavo

    Zmogljivosti, poraba

    Dizelski agregat zmore 138 KM in kar je pomembneje, 270 Nm navora. Množice se bodo verjetno raje poslužile uslug za 28 konjev šibkejšega motorja, ki pa bo na avtocestah malce manj prepričljiv. In prav tu, ko je potrebno dobro in zvezno pospeševanje pride do izraza dodatni navor, ki ga nudi potententnejši motor. Moč je na kolesa spravljal ročni menjalnik z robotizirano sklopko in možnostjo samodejnega prestavljanja, ki nas ni prepričal. Prav zaradi menjalnika pa je prav prišel "hill holder", ki picassoja za dve sekundi ustavi na neravni podlagi, kar da vozniku dovolj časa za nemoteno speljevanje. Namesto omenjenaga menjalnika raje priporočamo Citroenov preverjen in klasični šeststopenjski avtomatski menjalnik. Ta je pustil dober vtis pri C5, C6, C8 in štiristosedmici zato "ni vrag", da ne bi svoje delo dobro opravljal tudi v C4 picassoju. S pridom smo uporabljali tudi elektronsko ročno zavoro, ki je ob postankih na "klancih" držala avtomobil na mestu. Povprečna poraba slabih devet in pol litrov sovpada s pričakovanji, a bi bila nemara še nižja, če ne bi bila naloga C4 picassoja na snemanju nekaj sto kilometrov slediti limuzini, ki jo je poganjal bencinski osemvaljnik z nekaj čez 300 konji.
    Kliknite za povečavo

    Cena, tekmeci

    Pri Citroenu poudarjajo, da ta avtomobil ni zamenjava xsare picasso, to pa se kaže v tem, da je tudi v občutno večji od svojih neposrednih konkurentov (scenic, touran, mazda 5 ...). Z merami se uspešno počasi vriva med tiste velike enoprostorce (espace, C8, S-max, galaxy), vseeno pa v osnovi ostaja zelo prostoren petsedežnik z ogromnim prtljažnikom in dvema še kar uporabnima sedežema. Bolj kot dimenzije bodo vlekle preglednost, izgled, svetloba in oprema. In prav ta je osnovno ceno sedmih in pol porinila na pikantnih 9,2 milijona SIT. Zasoljena cena je le še potrdilo, da C4 picasso nima več veliko skupnega s xsaro picasso. Ta bo kmalu dobila svojo petsedežno zamenjavo, ki bo bolj srednji, kot velik enoprostorec.
    Kliknite za povečavo


    Citroen C4 picasso 7 sedežev 2,0 HDi BVMP exclusivecena: 7.544.000 tolarjev; razred enoprostornih vozil; srednji enoprostorec, 5 vrat, 7 sedeževMotornameščen spredaj prečno, dizelski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj, 2 zgoraj ležeči odmični gredi; neposredno vbrizgavanje preko skupnega voda; turbo polnilnik s spremenljivo geometrijo lopatic, hladilnik polnilnega zraka; delovna prostornina: 1997 cm3; premer x gib batov: 85 x 88 mm; kompresijsko razmerje: 17,6 : 1; največja moč: 100 kW (138 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 270 Nm pri 2000 vrt/min; najvišje število vrtljajev: 4500 (rdeče polje); količina olja v motorju: 4,3 l, količina hladilne tekočine: 8,5 lPrenos močiZasnova: pogon na prednji kolesi; 6-stopenjski menjalnik z robotizirano sklopko z izbiro samodejnega ali sekvenčnega prestavljanja (vzvoda za volanskim obročem)Prestavna razmerja: hitrost pri 1000 vrt/min v posameznih prestavah: I. 8,02 km/h; II. 14,79 km/h; III. 21,46 km/h; IV. 29,12 km/h; V. 37,31 km/h; VI. 47,62 km/h; R. 8,58 km/h; število vrtljajev pri hitrosti 50 km/h: 3381 (II. prestava) / 2330 (III. prestava) / 1717 (IV. prestava); število vrtljajev pri 90 km/h: 3091 (IV. prestava) / 2412 (V. prestava) / 1878 (VI. prestava); število vrtljajev pri 130 km/h: 3429 (V. prestava) / 2730 (VI. prestava)Kolesa: kotalni obseg: 1976 mm; platišča iz lahke litine: 6Jx17; pnevmatike: dunlop SP wintersport 215/50 R17Podvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, MacPherson, stabilizator, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnika; zadnja prema: pnevmatsko vzmetenje, samodejno elektronsko uravnavanje višine zadaj, možno prilagajanje višine stoječega vozilaKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; elektrohidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 2,77; premer kroga obračanja: 11,33 m med robniki, 11,85 m med zidoviZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 302 mm in debeline 26 mm, zadaj polna koluta premera 268 mm in debeline 12 mm; ročna zavora s prenosom na zadnji par koles, samodejno vklapljanjeMere, maseMere: dolžina: 4590 mm, širina: 1830 mm, višina: 1690 mm; medosna razdalja: 2728 mm; previs spredaj: 995, previs zadaj: 867; kolotek spredaj: 1505 mm, kolotek zadaj: 1539 mm; količnik zračnega upora: 0,31Mase: masa praznega vozila: 1620 kg, največja dovoljena masa: 2320 kg; osna obremenitev: 970 kg (spredaj) / 650 kg (zadaj); največja masa priklopnega vozila: 1500 kg (z zavoro) / 750 kg (brez zavore); največja vertikalna obremenitev kljuke: 70 kg; dovoljena obremenitev strehe: 80 kgZmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 195 km/h (pri 4095 vrt/min v V. prestavi); čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 12,5 s; čas pospeševanja od 0 do 400 m: 18,5 s; čas pospeševanja od 0 do 1000 m: 33,4 sPoraba: mestna vožnja: 7,9 l/100 km, odprte ceste: 5,1 l/100 km, kombinirano: 6,1 l/100 km; povprečna avtonomija: 983 km; povprečna poraba na testu: 9,4 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l; dolivanje goriva na desni strani, odpiranje lopute iz notranjosti, pokrovček integriran z loputo; emisije: 159 g CO2 / km; emisijski razred: Euro IVVarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih nastavljivi po višini; isofix priključki na sovoznikovem sedežu in na sedežih 2. vrsteVzglavniki: vzglavnika na prednjih sedežih nastavljiva po višini in naklonu, vzglavniki na ostalih sedežih nastavljivi po višiniZračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika (prilagodljivo napihljivi), možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu pred sovoznikom), stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, okenski zračni blazini (stebrički A, C), podvolanska zračna blazina za zaščito voznikovih kolenV primeru trka: ocena Euro NCAP: 5 zvezdicAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (REF), sistem za pomoč pri zaviranju (AFU), elektronski nadzor stabilnosti vozila (ESP)Voznikov prostorVolanski obroč, vzvodi: 2-kraki usnjen volanski obroč premera 374 mm, dodatno odebeljen v položaju "deset do dveh", nastavljiv po višini in globini; obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik; stikala na nepomičnem osrednjem delu volana za avdio sistem, tempomat, omejevalnik hitrosti, vklop notranjega kroženja zraka, telefon, nastavitve; prestavna ročica in vzvoda za ročno prestavljanje za volanskim obročem; stikalo ročne zavore na sredini armaturne plošče; opora za levo nogoVoznikov sedež: z naslonom za roko, nastavljiv vzdolžno, po višini, po naklonu in usločenosti naslonjalaOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali, samodejno poklopni, v ogledala vgrajeni smerokazi in luči za osvetlitev tal; samodejna zatemnitev notranjega ogledala; ogledalce za nadzor otrok; ogledalci v senčnikihInstrumentna plošča: osrednji prikazovalnik za hitrost, vrtljaje (dvojno), zalogo goriva, temperaturo hladilne tekočine, potovalni računalnik, uro (dvojno), datum, temperaturo, telefon, audio sistem, nastavitve, opozorila; zaslona na levi in desni strani za klimatsko napravo; zaslon nad volanskim obročem za kontrolne lučke; indikator okvare motorja, nivoja olja in servisnih intervalov; zvezno nastavljanje osvetlitve merilnikov, izklop prikaza vseh podatakov razen hitrostiOpozorilniki: za nepripete varnostne pasove (svetlobni, zvočni); za odprta vrata (svetlobni), za pozabljen ključ v kontaktni ključavnici (zvočni), za nizek nivo goriva (svetlobni, pisni, zvočni), za vključeno ročno zavoro (svetlobni)Luči: bi-ksenonska žarometa z dvojno optiko in samodejnim nastavljanjem po višini, luči pomične v smeri zavijanja, dodatna smerna žarometa; dnevne luči, avtomatske luči; naprava za čiščenje žarometov; prednji meglenki, zadnji meglenki; dodatna smernika in lučke za osvetlitev tal na zunanjih ogledalih; parkirne luči; luči za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: sovoznikov sedež z naslonom za roko nastavljiv vzdolžno, po višini in po naklonu; 3 ločeni sedeži v drugi vrsti, poklopni, pomični po dolžini in nastavljivi po naklonu naslonjala; poklopna sedeža v 3. vrsti, dostop na sedeže 3. vrste s pomikom in poklopom zunanjih sedežev 2. vrste; stropni ročaji za potnike v 2. in 3. vrsti; samodejno osvetljeni ogledalci v senčnikihPrtljažnik: osvetljen, prekrit z rolojem; odpiranje od zunaj, ločeno odpiranje stekla; osnovna prostornina: 208 l (7 sedežev) / 576 l (položena sedeža 3. vrste, sedeži 2. vrste pomaknjeni nazaj) / 672 l (položena sedeža 3. vrste, sedeži 2. vrste pomaknjeni naprej) / 1951 l (položeni sedeži 2. in 3. vrste); 8 pritrdilnih zank, mreža za pritrditev prtljage; zaprt bočni predal; dva utora za drobnarije in dva utora za pijačo na bočnih straneh; pribor za popravilo pnevmatike v dvojnem dnu; možnost pomika zadnjega dela vozila po višiniOdložišča: zaprt, osvetljen predal pred sovoznikom z ločenima predaloma v pokrovu; pokrita osvetljena predala na armaturni plošči; hlajen osvetljen predal z utorom za pijačo na osrednjem delu armaturne plošče; odprti predali v vratih; utora za pijačo na konzoli med sedežema; žepa za naslonjali prednjih sedežev; predala s pokrovoma v tleh pred drugo vrsto sedežev; vžigalnik na sredinski konzoli; pepelnika v zadnjih vratih; utora in vžigalnik ob sedalih prednjih sedežev; 4 kaveljčki pod stropomOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj z zakasnitvijo ugašanja; bralne lučke spredaj in zadaj; osvetlitev tal spredajOpremaKlima: zatemnjena stekla zadaj; atermično vetrobransko steklo z ločeno površino za elektronske kartice; električno pomična stekla v vratih (impulzna z zaščito proti priprtju), ločeno odpiranje stekla petih vrat; samodejna klimatska naprava s štiripodročno regulacijo s funkcijo odroševanja; ločeno nastavljanje temperature in zračenja za potnike zadaj; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka (samodejni vklop); protiprašni filter; vgrajen osvežilec zraka; drsna prednja senčnika; bočni zavesi v drugi vrstiOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za zaklepanje (vklop smerokazov in luči); samodejno zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorja; alarmna naprava; VIN številka na vetrobranuPripomočki za vožnjo: prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov, potovalni računalnik (dva ločena prikaza) z merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije in povprečne hitrosti, prevožene poti in razdalje do cilja; samodejni brisalci, zadnji brisalec; tempomat (možnost pospeševanja in zaviranja), omejevalnik hitrosti; parkirni senzorji spredaj in zadaj, merilec dolžine parkirnega prostora; pomoč pri speljevanju v klanec (hill holder)Ostala oprema: oblazinjenje alkantara, strešna nosilca, električna vtičnica 12V med prednjima sedežema in v prtljažniku, datum, ura, zanke za držanje tepihov na voznikovi straniMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik, CD izmenjevalnik za 6 plošč (v predalu na armaturni plošči), predvajalnik MP3 datotek; obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj); bluetooth naprava za prostoročno telefoniranjeDodatna oprema testnega vozila: paket tipal (opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu in pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj); panoramsko strešno okno; navigacijski sistem; video paket (DVD-video predvajalnik z dvema zaslonoma v drugi vrsti); dodatni sistem gretja; kovinska barva; cena testnega vozila: 9.180.000 SITGarancija2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, 3-letno jamstvo za lak, 2-letno jamstvo pomoči na cesti; SOS stikalo za klic v sili, redni servis na vsakih 30.000 km


    Besedilo: Ciril Komotar
    Fotografije: Ciril Komotar, Aleš Črnivec, Anže Jereb

    http://avtomoto.siol.net/default.asp...10612111347300
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/
Working...
X