Announcement

Collapse
No announcement yet.

C4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C4

    Pricurljale so prve slike C4 takega kot naj bi dejansko šel v proizvodnjo...
    Master of disaster

  • #2
    Pa še s sprednje strani
    Master of disaster

    Comment


    • #3
      Zaenkrat še ni informacij ali bo zadeva imela hidravliko ali ne. Lepo bi bilo če bi jo imela.
      Master of disaster

      Comment


      • #4
        Če bi mu dali ime Ami 2002, bi si našli takoj par nostalgičnih kupcev. To bi bil res balzam za dušo, tako kot je C3 za spačkarje, bi ibl lahko C4 za Amijarje...

        Eh, ponižne sanje... Baje, da "Ami 6 šipe" zadaj ne bo... :(

        Comment


        • #5
          uhhhh....

          .....če bi ostal takle....bi se pa po dolgem času en citroen spet vpisu med legende.....ful je čuden, tako, da mi je že na prvi pogled všeč.....mogoče zato :D:P, ker je podoben šestici....mmmmm:)
          2CV Pjepč

          Comment


          • #6
            Renolt Avantime

            Mne bol spominja na to varianto, torej so spet čakal da so neki prej pri unih vn dal el potem si upajo pri Citroenu pokazat neke svoje študije. Ma pa grem skor stavit tud če bo tak zadek bo na koncu samo bleda slika tega na sliki ....
            Citroen Bilten Forum
            https://www.citroenbilten.com/
            Gostovanje Domene Internet
            https://www.bilten.net/
            Mobing v Sloveniji
            https://www.mobbing.si/
            Družinski portal
            https://www.drobnic.com/
            https://www.drobnic.info/

            Comment


            • #7
              Jep.

              Se strinjam. Na žalost. Sicer pa...pustimo se presenetit;)
              2CV Pjepč

              Comment


              • #8
                Če nardijo takega C4 s hidravliko so pa carji:

                Comment


                • #9
                  Kam sploh sodi C4???

                  Ko je bila predstavitev C3 sem ga vozil. Zamenjava za Saxoja in AXa sem si mislil... C5 se mi zdi kot zamenjava za XMa in Xantio.... potem bi C4 lahko dal edino kot zamenjavo za Xsaro in ZX. Potem tudi lahko pričakujem to... ali ne?
                  Bom pa hudo razočaran če ne bom videl naslednika ZXa.. saj Xsara to ni bila v polni meri....

                  Comment


                  • #10
                    Ja preber mal poste za nazaj

                    C3 .. nova linija
                    C5 zamenjava Xantia
                    C6 namesto XM
                    C4 .. xsara in podobbno
                    C2 zamenjava za sakso

                    Aleš
                    Citroen Bilten Forum
                    https://www.citroenbilten.com/
                    Gostovanje Domene Internet
                    https://www.bilten.net/
                    Mobing v Sloveniji
                    https://www.mobbing.si/
                    Družinski portal
                    https://www.drobnic.com/
                    https://www.drobnic.info/

                    Comment


                    • #11
                      Z Ami šipo itak švoh kaže. Baje pa da bo imel hidravliko. Če jo bo imel, potem ga bom čez kaki 2 leti in pol mogoče tudi kupil. Vsekakor bo po Picassoju prišel na vrsto kak hidravličar, saj se mi toži po BX-ovi hidravliki, pa naj bo še ne vem kolk brez veze, pa trda, pa kaj jaz vem, kaj še. Pozimi ni boljšega, kot to, da dvigneš avto in spelješ zasneženi klanec brez problemov (ali pa iz kakega jarka). Pa naj bo trda hidravlika, glavno, da je uporabna.
                      LP

                      Comment


                      • #12
                        Hm... Jaz pa nisem navdušen nad hidravliko, veš...

                        Gledam na stvar takole: stare žabe so imele ves sistem samostojen, avto se je sam ravnal, sam uravnaval trdoto, nagib, pritiske...

                        Potem so pa začeli komplicirat. Pa so se XM-i znali sami od sebe dvignit do konca v luft in tam trmasto ostat, pa blablabla...

                        Če bi naredili C4 s hidravliko GS, jih kušnem na rit, kupim jih po štiri od vsake barve, ampak v tem trenutku bolj zaupam staremu dobremu fedru in amortizerju, kot hidravliki. Ne maram, če komplicirajo.

                        Zato pa restavriram spačka: če drugega ne, vsaj za vsako neumnost, ki so si jo izmislili, poznam odgovore...

                        Comment


                        • #13
                          Zdi se mi, da je z novimi citroeni tako, da je najbolje počakati in jih kupiti šele dve leti po začetku proizvodnje, ko uredijo in popravijo vse pomanjkljivosti (sicer je pa podobno tudi pri ostalih proizvajalcih). Po tem so pa po navadi kar zanesljivi. Če bo (kao) C4 prišel na trg v letu 2003, bo leta 2005 že zrel za nakup. Če pa ne bo, potem bo verjetno z nakupom bolje počakati. Pa pustimo času čas, da bomo videli, kako se bo C4 izkazal.
                          LP

                          Comment


                          • #14
                            To kar si napisal ne velja samo za citroene temvec za vse (se posebej pa za ople), imas pa kar prav se posebej sedaj ko je ves razvoj napiljen do zadnje sekunde
                            ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                            prodam Visa MP, naredil AX-emobil, uzivam v C5 III

                            Comment


                            • #15
                              Točno tako, tako hitro menjajo modele, da jih sploh več ne utegnejo dodobra preizkusiti. Zato kaže, da bo z nakupom res bolje počakati vsaj dve leti po začetku proizvodnje.
                              LP

                              Comment

                              Working...
                              X