Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saj jih že skoraj šenkujejo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Saj jih že skoraj šenkujejo

    Kar sem pisal pred pol leta se je sedaj udejanjilo - C4 je bistveno predrag!!!!

    Poglejte kakšni popusti:
    C4
    - 1.6HDi 110 KM prihranek 620.000 SIT (SX PACK 4.240.000 SIT)
    - 2.0 HDi 138 KM prihranek 780.000 SIT :xpuzzled2: (4.310.000 SIT - VTR PACK)
    - 1.6i 16V prihranek 400.000 SIT (SX= 3.550. 000 SIT)
    - 1.6HDi 90 KM prihranek 500.000 SIT

    No, to pa so že malo bolj spodobne cene. Očitno jim prodaja ni šla nikamor in so bili prisiljeni toliko spustit cene. V zadnjem času videvam ogromno novih Golfov V, C4 pa je prava redkost na naših cestah. Cenovno sta zdaj Golf V in C4 precej skupaj.

    Lp Čojko
    sigpic

  • #2
    To je pa nova mentaliteta Citroena. Ker smo izboljšali kvaliteto na naših vozilih in si prislužili par naslovov na svetovnih tekmovanjih, bomo kar lepo zasluženo dvignili cene naših vozil. :smilegrin: Namesto, da bi vztrajali kot so do sedaj - z zmernimi cenami in solidno kvaliteto. Prav jim bodi. :ploska:

    Comment


    • #3
      Mah, raje dam pol miljona več in se vozim v Golfu

      Alpa se za enak denar vozim v Fordu

      Če bi bil pa miljon cenejši, ga pa glih tako ne bi kupu, ker nočem met cenenega avta

      Tako pač meni večina folka (vključno z menoj)

      Velja tudi za C6
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #4
        Spet ene in iste izjave. Dojče uber ales... patetično.
        C4 mu ne manka nič. Udobnost (kar za golfa težko rečem), varnos, estetika,itd. Izjema je samo cena. V golfu se vozijo tisti, ki razmišljajo kot pred 20 leti. :buaa:

        Comment


        • #5
          Jaz pa težko rečem, da si se ti vozil s kakšnim novejšim Golfom, glede na to, kar pišeš o primerjavi udobja C4 in Golfa

          Glede estetike se strinjam. Samo kaj, ko me je glava še 2 dni bolela potem, ko sem pribil v prenizek okvir zadnjih vrat, pa ko moraš tiste displaye iskat po celem avtu

          Pač ljudje razmišljajo tako kot razmišljajo. En so v koraku s časom, eni spredaj, eni 20 ali 200 let zadaj. Na tovarnah je, da se jim prilagodijo, če hočejo prodat svoja avta. Če jih pa hočejo met samo v izložbah, pa lahko delajo kar hočejo
          Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

          Comment


          • #6
            Imam sodelovca, ki ga je ravnokar kupu (golfa). Sva naredila nekaj kilometrov po cestah - takšnih in drugačnih tako da vem kako zgleda ta dojčelander. :prijtelja:
            Vozit se v C4 al pa Xsari MK2 je čisto nekaj drugega! :xpeace:

            Comment


            • #7
              V čem pa je finta Xsara MK1 in Xsara MK2??? MKI ima bolj kakovostno notranjost. Sedel v četrtek v Xsari v salonu in je bila Exlusive... Vseskupaj slabše kot pri meni... Sicer je res moja VTS-ka delana za Francoski trg ampak vseeno... Exlusive Xsara mk2 ima slabše materijale kot moja VTS-ka... Še na vratih nima vsepovsod oblečeno tam kjer moja zgleda bolj plastično...

              http://www.citroen-tuning-slo.com

              Comment


              • #8
                Spet ene iste izjave: francozi iber ales v udobju

                Žal velja samo za une s hidravliko, pa še to je z vsakim novim modelom slabše.

                :usmileg:
                Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                Comment


                • #9
                  @alex
                  Ok. Najdi mi oz. povej mi kateri evropski avtomobil po konfortu - se pravi udobju najbolj iztopa? Pa prosm navedi konkretne stvari. :takpacje:

                  @andrej
                  Ma sej je vseno katera al MK1 al MK2 Xsara. Jt mam tud MK1, sam break. Udobje mojega avta in udobje MK2 presega marsikateri model VW. Za lep primer naj ljudje poskusijo narediti 1000 km s citroenom al pa z vw.. pa da vidmo kateri hrbet bo boljše prišel skozi takšno furo.

                  Comment


                  • #10
                    Od novih vsekakor uni z zračnim vzmetenjem (S klasa, Phaeton itd). Sicer se nisem vozil, a verjetno niso brez veze nametali notri toliko senzorjev in ostale elektronike, če ne bi pomagalo udobju

                    Od starih vsekakor hidravličarji, s tem da so pač novejši trši (svoji Xantii nameravam v bližnji pridodnjosti malo zmehčat podvozje - spredaj sem že, ostane še zadaj)

                    Tisto kar je na fedre je za me več ali manj vse isto (znotraj istega razreda seveda), vsaj tisto kar sem vozil. Sicer je podvozje v vsakem avtu nekoliko drugače nastavljeno, a v končnem seštevku za me ni bistvenih razlik. Sej o tem sem že dosti pisal, ne ljubi se mi ponavljat. Lahko se strinjate z menoj, lahko se ne, kakor pač želite

                    [Edited on 9-4-2005 by alex]
                    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                    Comment


                    • #11
                      Se ne! :kbleh:

                      Comment


                      • #12
                        Nič ne skrbi. Tut lastniki nemški avtov mislijo, da so njihovi zelo superiorni po tehnični plati glede na ostale. Zakaj ne bi tut lastniki francoskih mislili, da so njihovi zelo superiorni glede udobja

                        Sej jaz bi tudi rad videl, če bi bilo tako. Žal ni. Kot sem že večkrat rekel, pri vožnji po mestu Xantia ni nič bolj udobna od golfa (vozim jih ene 10 različnih službenih). Bistvena razlika je šele na avtocesti. Je pa bolj udobna od megana (imamo 2 komada + 1 od punce). Pač je tako, ne vem zakaj.
                        Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Andrej
                          V čem pa je finta Xsara MK1 in Xsara MK2??? MKI ima bolj kakovostno notranjost. Sedel v četrtek v Xsari v salonu in je bila Exlusive... Vseskupaj slabše kot pri meni... Sicer je res moja VTS-ka delana za Francoski trg ampak vseeno... Exlusive Xsara mk2 ima slabše materijale kot moja VTS-ka... Še na vratih nima vsepovsod oblečeno tam kjer moja zgleda bolj plastično...
                          Ne mešaj jabolk s hruškami. Oprema VTS je eno, oprema Exclusive pa drugo. Oprema VTS je bogatejša od Exclusive. Ni pa nikakršne razlike v notranjih materialih med VTS I in VTS II. VTS II ima večji multifunkcijaski diplej (pot. rač.,...) in ročico za upravljanje z avtoradijem ob in ne na volanu kot VTS I. Za kateri trg sta delani pa tudi nima veze. Evropska Exclusive oprema pri Xsari II ima edino alu. platišča Vezuve že serijsko, v Slo pa so navadna jeklena s pokrovi.

                          Če pa gledamo ljudsko različico Xsare I proti Xsari II je MK1 precej mehkejša od MK2, kar pomeni, da se tudi nekoliko slabše drži ceste kakor MK2 (sploh zadnji konec).

                          Glede Citroena nasplošno pa sem precej podobnega mišljenja kakor Alex. Kljub temu, da sva oba ljubitelja Citroenov se nekako strinjava, da je Citroen izgubil čisto vso inovativnost, naprednost in le še šepa za konkurenco. Če samo pogledaš Francoske tovarne Renault, Peugeot in Citroen se točno vidi, da je Citroen namenjen tistim revnejšim in brez karakterja.

                          Lp Čojko
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            @čojko
                            Kje imajo smisu tvoje besede? Zdej si mi pa sliko o tvoji privrženosti citroenom popolnoma porušu! Tak oboževalec, tak ljubitelj, tak romantik in skrbnik, zagovornik citroenovih vozil kot si ti... sploh te več ne razumem. Najprej kovaš v zvezde (pa ne samo svoje vozilo) citroena potem pa na nek način postaneš surealist. Zanimiv je ta tvoj paradoks, ki ga člani večkrat lahko na citroen bilten forumu zasledijo. "Ljubim jo, negujem jo (xsaro) a hkrati obžalujem jo" :oneore.:

                            Comment


                            • #15
                              Poskušam biti realen. Sem ljubitelj Citroenov, nisem pa Citroenar (je velika razlika).

                              Če hočeš dobiti pravo sliko se je potrebno malo bolj poglobit.

                              Določit moraš čas in razred avtomobila, ter pogledati konkurenco, inovativnost, opremljenost, vzdržljivost, avandgardnost in seveda ceno.

                              Da ne bom hodil predolgo nazaj v čase DS-k, ker tudi ne poznam dovolj tega obdobja, bom začel z zgodnjimi devedesetimi.

                              Citroen je bil sinonim za udobnost, inovativnost, drugačnost, itd. S hidravliko je šel celo v kompaktni razred (BX), in zgledalo je, da bo začela hidravlika zamenjevati fedre. Po moje je ravno zaradi toliko problemov pri vzdržljivosti BX-a in hidravlike nasploh vse skupaj padlo v vodo. ... Da ne zaidem preveč. L89 ko je prišel ven XM so vsi strmeli in kdor se spomni je bil to najbolj željen poslovni avtomobil v Sloveniji in še kje. Še danes ko se pogovarjaš z večinoma starejšimi, ki so bili takrat na boljših položajih v službah in so vozili te avtomobile ti bodo samo slavospeve peli o XM-u.

                              XM je bil takrat špica proti ostali konkurenci v visokem razredu. Pravi Citroen - udoben, inovativen, drugačen in še vedno za normalno ceno. Škoda, da je bilo na začetku toliko težav z njim in drago vzdrževanje, kar je pomenilo razprodajanje rabljenih XM-ov po nizki ceni. Tudi jaz sem ga takrat kupil le zato, ker je bil med primerljivimi 3.0 motorji najcenejši (P605, R Safrane, Alfa 164, XM) in se fino osmolil.

                              Ravno tako lahko pogledaš v leto 98, ko so bile Xsare že eno leto na trgu. Za isti denar kot zelo dobro opremljeno Xsaro, ki te je zelo udobno peljala si dobil čisto golega in trdega Golfa III. Res je da Xsara ni tako precizno sestavljena in bolj črička v notranjosti. Tudi mateiali so malenkost slabši, vendar je to v končni fazi manj pomembno kakor mehkoba, udobnost, oprema,...

                              Zdaj smo v letu 2005 in ko pogledaš konkurenco (lahko samo Francosko), takoj vidiš kje je Citroen. C1, C2, C3, C4, C5, C6, Berlingo, Picasso,... Od naštetih se dobro prodajata le slednja dva. C4, ki je narejen na dve leti stari platformi P307 ni nič posebnega. Sprednji del je res nekaj posebnega, vse ostalo pa je žalost. Najbolj razočara oblika in funkionalnost petvratnega modela - to je največja tržna niša. Poglej po konkurenci, kaj oni za isti denar ponujajo v Golfu, Astri, Mazdi 3, P307, Meganu, Corolli, Toledu, Focusu,....

                              Novi C5 je tudi nekoliko predrag in preveč šlampasto narejen - poglej samo novo Octavijo pa ti bo vse jasno (sem imel oba na testu).

                              Sicer pa so itak kupci najboljši pokazatelj primernosti in uspešnosti modela. Malo poglej po naših cestah kaj in v kakšnem številu se vozi - Cštirk je presneto malo.

                              Lp Čojko
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X