Announcement

Collapse
No announcement yet.

Novi Focus - vtisi iz salona in primerjava s C4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Novi Focus - vtisi iz salona in primerjava s C4

    Danes sem si ogledal novega Focusa, avto ki je v določeni meri v sorodstvu s C4, če je
    opremljen z dizl motorjem, ki ga Fordu dobavlja PSA. Pa tudi sama oblika karoserije je v
    določeni meri podobna pri 5 vratni verziji - izvedba zadnjega dela. Po ogledu sem še nakratko
    zavil h Citroenu in se vsedel v C4 in Xsaro, da malo primerjam. Občutki so mešani.

    Armaturka je, v primerjavi s C4, bolj klasične oblike, kar bo enim všeč, drugim ne. Vsekakor,
    ne zgleda slabo in narejena je v redu. Za razliko od starega Focusa in Xsare, zgornji del je iz
    mehke plastike, občutno mehkejše kot pri C4, nekako podobno kot pri Xantii. Spodnji del je
    iz trde plastike, ampak tudi daje vtis kvaliteta. No ja, vtis pokvarijo nekateri detajli, kot
    recimo nekoliko cenena izvedba pokrova pepelnika pred menjalnikom, ter dosti nežno
    narejeni zračniki, ki bi znali z leti začet razpadat. Trije vrteči gumbi ročne klime, ki so
    podobno narejeni kot pri Xsari, so v redu, manj v redu sta pa dva majava gumba za vklop
    klime in recirkulacijo. V Xsari so boljši.

    Na začetku majo ročno klimo v serijski opremi. Mogoče bo tako ostalo tudi pozneje, kot pri
    folkwagnu, mogoče ne. Na voljo je seveda tudi samodejna klima

    Volan v redu sede v roke, ročka menjalnika tudi. Ne bom niti omenjal, da se da tudi normalno
    šaltat, kar pri PSA glih ni primer. Po drugi strani, pedala so nekako poddimenzionirana, kot da
    bi jih sneli s kakšnega Yugota. Malo hecno zgleda. Je pa fajn, da sklopka ni preblizu bremzi.
    Pri Citroenih je ta razdalja, razen pri BX-u, nekoliko premajhna, kar ma za posledico, da
    sklopko pritiskaš nekoliko po strani, pa se vedno zliže levi rob pedala

    Pregled naprej je enako slab, kot pri C4, havbo ne vidiš. Nazadaj je pa še kar

    Precej praktično je izvedena sredinska konzola, odlagalnih površin za menjalnikom je dosti.
    Žal pred menjalnikom, za razliko od C4, ni prostora za drobnarije. Predal pred sovoznikom je
    velik, izvedba pa precej podobna kot pri C4. Pozabil sem pa pogledat tisti dodatni predal na
    vrhu armaturke

    Zanimiva je izvedba odmegljevanja šoferšajbe. Razen velike sredinske odprtine, so tik pri šipi
    še majhni, skoraj nevidni zračniki, ki skrbijo za njen spodnji rob. Pohvalno. Na C4 tega ni
    bilo videti

    Všeč mi je bilo, da na vgrajenem radiu najdeš velik gumb volume, ter 6 velikih gumbov za
    postaje, tako da daljinc, skrit na levi strani volana, v bistvu ni potreben. Manj fajn je to, da
    osnovna varianta ne podpira mp3, tako da je za me neuporabna. Doplačilo za tisto uporabno je
    75 jurjev.

    Negativno presenečenje so bili zici. Stari Focus je mel kar dobre, z lepo oblikovanimi in
    trdimi naslonjali. Tukaj žal dobiš pocasta naslonjala, ki kot da bi bila sneta s kakšnega Fiata
    ali Alfe 156/147, s tem da so bočne opore slabe in preblizu skupaj. No ja, vsaj se ne majejo
    tako kot pri Xsari. Ampak - v C4 je to občutno bolj solidno (= trdno). Tole res nisem
    pričakoval - nemške zice v francoskem avtu in talijanske zice v nemškem. Bi pa pohvalil, da
    se višina nastavlja z ročko na 'pumpanje'. Pri tastarem Focusu je bila v ta namen na prednjem
    delu zica nekakšna majhna 'kurbla', ki si jo moral vrtet vnedogled

    Na zadnji klopi maš za kolena 2-3 cm več prostora kot pri C4. Da ne omenim to, da sem pri
    C4, ko sem se hotel vsesti zadaj, pribil z glavo v streho, ki je občutno prenizko. J#b@*&**
    Sicer ne pri Focusu ne pri C4 okrog voznikov glave ni prav veliko lufta

    Sama vrata pri novem Focusu so občutno bolj cenena kot pri tastarem. Na tistem si mel nekaj
    mehke plastike in tapecirungo, skoraj na nivoju Xantie, tukaj je vse trda oglata plastika. Sicer
    C4 in P307 nista nič boljša. So pa zunanje kljuke solidno narejene, ne dajejo vtis, da ti bodo
    ostale v roki, kot recimo v Meganu 2

    Prljažnik kar velik za ta razred, na videz nekoliko večji kot pri C4. Rezervno kolo je v
    prtljažniku. So pa slabo naredili vrata prtljažnika - tiste vdolbine na notranji strani, za katere
    primeš, ko hočeš zapret prtljažnik, so namesto z notranje strani postavljene od spodaj in so v
    bistvu neuporabne. Izjema je karavan, kjer ni tega felerja. Pri C4 je to, kolikor se spomnim, v
    redu.

    Podvozje je več ali manj enako, kot pri tastarem Focusu. Malo slab občutek so mi dala
    zarustana sprednja bočna vodila zadnje preme. Pri karavanu je možno doplačat 56 jurjev za
    nivomate, kar se mi ne zdi veliko. Pri PSA nisem zasledil te možnosti, razen pri hidravličarjih,
    kjer jo dobiš zastonj.

    Slaba novica je da pri obeh 1.6 bencinarjih (100 in 115 KS) dobiš zadaj tromelne. Je pa baje
    možno doplačat za diske, tako je vsaj trdil prodajalec. Sicer se mi tromelni zadaj, v dobi ABS-
    a, ne zdijo problem, tako da je to bolj 'lepotna' kot dejanska pomanjkljivost.

    Motorni prostor precej bolj nabasan, kot pri tastarem Focusu. Motor 1.6 gre komaj notri. Na
    dizl motorju sicer ni znakaj PSA, je pa velika nalepka z napisom 'moteur DV6DTED' (ali
    nekaj takega), ki malo hecno deluje na nemškem avtu

    Sprednja vezna stena je, nisem mogel verjet, delno iz plastike, in sicer v področju za žarometi.
    Pa druga stvar, ta plastika, kot se mi zdi, onemogoča menjavo žarnice - zgleda da je treba snet
    cel žaromet, razen če ni kakšna finta.

    Vzvratna luč samo ena, tako kot na C4, postavljena na spodnji desni strani odbijača, kar
    pomeni da bo pozimi umazana in ne bo nič svetila, tudi če je ne boš razbil, kar se zna hitro
    zgodit

    Splošni vtis - pričakoval sem malo preveč. Gre za tipičen konfekcijski avto kompaktnega
    razreda, ki nima bistvenih prednosti ali slabosti pred konkurenco, kot so C4, P307, Astra ...
    Verjetno ga bodo kupovali predvsem tisti, ki so že vozili Forda; argumentov ki bi privabili
    kupce, zveste drugim znamkam, ni prav veliko. Ravno tako ni videti večjih pomanjkljivosti,
    ki bi fordovce odgnali od nakupa tega avta
    Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

  • #2
    Zelo lepo si tole napisal. Verjetno se splača pokupiti še zadnje stare Focuse. Ravno prejšnji teden je sodelovka kupila starega Focusa 1.6 z praktično vso potrebno opremo za 3,2 MSIT.
    Kakor sem že v Bologni gledal Focusa in C4 sta tako na zunaj kakor v notranjosti precej podobno narejena. Tudi kvaliteta materialov je skoraj ista.

    Lahko bi celo napisal, da sta brata. :2badde:

    Lp Čojko::plavam:
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ko sem kupoval Xantio, sem resno razmišljal tudi o Focusu. Vendar je rabljenega 1.6 s klimo bilo praktično nemogoče dobit, za novega pa nisem bil pripravljen otkeširat denar

      Glede novega focusa, za 3.9 miljončke ponujajo 1.6 100 KS s kar dosti opreme: ročna klima, lične lite feltne, meglenke, radio s CD-jem in daljincem, pranje žarometov, tempomat itd. Kar je in ni malo, kakor se vzame. Vsekakor več, kot podobno opremljen tastari Focus ali Xsara. Koliko je primerljiv C4 ali P307 ?

      Sicer v sami notranjosti ni prav veliko podobnosti med C4 in Focusom. Se pa strinjam, da je kvaliteta materialiov v notranjosti pri obeh več ali manj enaka. V končnem seštevku bi pa vseeno dal nekaj prednosti Focusu: predvsem menjalnik, ki ti ne ubija voljo do vožnje, pa boljše vozne lastnosti, pa manjša poraba pri bencinarju, pa še kaj, kar bi težko kompenziral s kakšnimi dobrimi lastnostmi pri C4. Pa še ne vsiljujejo ti tisti senzor za dež, vsaj ne v nižjih stopnjah opreme. Če le ne bi mel zanikrnih zicov (iz cenika žal ni videti, da bi se dalo doplačat za kakšne manj slabe)
      Xantia - edini po nemško narejeni Citroen

      Comment


      • #4
        Se opravičujem, tema ni za tu..., ampak citroen ima očitno res težave z menjalniki...Ne vem kako je sedaj z novimi 6 stopenjskimi.
        Mislim, da samo pri Ax-u se ni zatikal, ostalo pa vse..., sploh druga in tretja.

        Comment

        Working...
        X