Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test- C3 picasso

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test- C3 picasso

    Citroën C3 picasso predstavlja največjo citroënovo novost v letošnjem letu do sedaj. Citroën C3 picasso je še en plod francoskih kreativnih oblikovalcev. Ob sodobnem izgledu nudi tudi svetlo in izredno prostorno notranjost, vse to ob skromnih zunanjih merah. Citroën za svojega malčka trdi da je več kot le mali enoprostorec, to je pravi spacebox.



    Čeprav na prvi pogled izgleda škatlast, pa ima karoserija nežno zaobljene linije, tako da bi lahko rekli da nudi moderen in hkrati retro šarmanten izgled, oziroma prostornost in eleganco v vsakem pogledu. Vstop potnikov v vozilo je lahkoten, sedi pa se na nekoliko privzdignjenih sedežih, kar ponuja boljšo preglednost, še dodatno pa jo izboljša tudi dvojni sprednji stebriček, med katerim je precej veliko steklo. Voznika in sovoznika pričaka bogato urejena armatura s sredinsko postavljenimi merilniki pod vetrobranskim steklom. Merilnik hitrosti, vrtljajev in goriva so postavljeni na polprozorni bel LCD ekran. Tako so vse meritve odlično pregledne tudi po močnem soncu. Tudi zadaj se dobro sedi, streha je visoko, tako da je dovolj prsotora tudi za višje rasle. Zadnja klop se lahko vzdolžno pomika za 15 centimetrov, s čimer lahko dobimo več prostora za potnike ali več za prtljago. Tako prtljažnik z dvignjeno sedežno klopjo varira od 385 do 500 litrov, če pa podremo zadnjo klop je prostora za kar 1500 litrov. S tem je C3 picasso še enkrat več dokazal, da ni potrebno biti velik, da lahko v notranjosti ponudiš veliko prostora.
    Kako je malček poskočen na cesti je odvisno od pogonskega agregata. Sam sem lahko preizkusil šibkejši 1,6 litrski HDi motor, ki razvija 66 kW oziroma 90 KM, močnejša različica iz enake prostornine iztiska 110 KM. No tudi šibkejši motor je povsem dovolj za živahno pohajkovanje. Motor uporablja zadnjo generacijo visoko tlačnega neposrednega vbrizga goriva, kar je garancija za umirjeno in ekonomično delovanje ter solidne zmogljivosti. Morda bi lahko izvlekli še kakšen kilometer končne hitrosti več, oziroma kakšen deciliter goriva manj, če bi bilo vozilo opremljeno s šeststopenjskim menjalnikom. Je pa ročica lepo dvignjena na sredinski konzoli, tako da je vedno pri roki, sploh če si želite bolj dinamične vožnje. Takrat je potrebno večkrat poseči po ročici, če pa ste bolj umirjen, lahko že pri 60 km/h prestavite v 5 prestavo in sploh ne razmišljate več. Kratka in kompaktna karoserija je postavljena na dokaj trdo podvozje, ki ne dovoljuje večjega nagibanja karoserije, a vožnja vseeno ni neudobna.. Kratke neravnine in luknje na cesti obvlada suvereno, tako da potniki niso pretreseni, na avtocesti pa lepo plava, kar je značilno za Francoze.
    Z vstopom C3 Picassa na evropski trg je Citroën naznanil nove smernice v tem razredu, saj nakazuje jasne spremembe v oblikovanju zunanjega in notranjega videza, medtem ko je funkcionalnost potniškega prostora že od nekdaj ne najvišjem nivoju, sedaj pa je dobila še primerno nadgradnjo.



    C3picasso
    tehnični podatki-
    Motor:štiri valjen, štirje ventili na valj, turbo polnilnik neposredni vbrizg
    Prostornina (ccm):1560
    Najvišja moč(kW/KM):66/90
    Navor (Nm/min):200/1750
    Menjalnik:ročni 5-stopenjski
    Dimenzije:-Dolžina (mm):4078
    Širina (mm):1730
    Višina (mm):1620
    Medosna razdalja (mm):2540
    Prtljažnik (l):385/1500
    Zmogljivosti:-Pospešek (0-100km/h):12
    Najvišja hitrost (km/h):165
    Poraba:-Mesto (l/100km):7,5


    Avtor besedila in vir :Borut Štajnaher
    Last edited by robson; 4th August 2009, 10:16.
    ČLOVEK SE UČI,DOKLER IMA MLADO UČITELJICO!bbb:
    Vsak tretji,ki bo težil na forumu, bo ustreljen.
    Dva sta že težila....!
Working...
X