Originally posted by Čojko
New post replay
ampak nekak mam filing, da bi me koštalo več kot pa kakšen remap ECUja... pa še podzemno garažo brez prisilnega zračenja mamo... sicer nimam pojma, če je to še problem, spomnem pa se, da so včasih LPGjevcem zarad tega težili na uvozih...
remap, ki bi prinesel par konjev (mogoče 10, če bi bla huda sreča) in par Nm navora, za par sto evrov (več kot 200-300 itak nebi dal), da lažje preživim še to leto-dve, preden ga upam da zamenjam za kaj DSkonkretnejšega ;), bi bil čist zadost.
ker pa o tem nimam blage veze in ker se mi je pred časom, ko je to ratalo popularno, zdela zadeva prej sumljiva, kot pa kej drugega, se kljub vsakodnevni "slabi volji" sploh nisem spomnil na to... zdaj sem pa dobil link na video enega frenda iz sosednje države, ki je orenk "popeglal" svojega VTR-a... tistega pravega, s 110 konjsko mašino...
http://www.youtube.com/watch?v=mEmHMxMI9ZY
meni seveda na kraj pameti ne hodi kaj takega, ker je dečko predelal vse... čip, auspuh, kompletne filtre, prestavu blokado na 7 jurjev, zamenjal in spustil vzmetenje, orenk popeglal sensodrive če sem ga prav razumel...
mi je pa vendarle dalo mislit... mislim, da je danes softversko remapiranje že dovolj razvito (vsaj pri nekomu, ki ve kaj dela in vsaj približno razume pojem odgovornost), moj avto je pa defacto pretežek za tovarniško nastavljene sposobnosti svojega mlinčka...
nisem nek divjak in ne palijo me ekstremi. tudi popolnoma srečen bi bil s svojim avtkom, če citroenovci nebi bli taki zahojeni cepci in bi v C2 dali isti motor s 16 ventili... njegovih 92 konjev mi bi blo ravno prav... ker pa niso, bi mojemu treba "pomagat" s kakimi 7-10 konji dodatka ;)... pa bi bil čist srečen.
druga opcija bi bla, da bi fejst shujšal... sej sem probal, pa ni šlo :lol:
Leave a comment: