Announcement

Collapse
No announcement yet.

C-1 dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C-1 dizel

    Prosim za mnenja, izkušnje,...

    HVALA!

  • #2
    Re: C-1 dizel

    Avto je zelo majhen in narejen za največjo mestno gnečo, po drugi strani pa že kot bencinar cenovno neugoden oz. le malo cenejši od večjih C2 ali C3. Zakaj bi v mestnem avtu imel dizla? Kakšna bo šele potem cena?

    Lp Čojko
    sigpic

    Comment


    • #3
      Re: C-1 dizel

      Motorji v C1, Aygo in 107 so toyotini. Tako da pomejo je dizl isti kot v Yarisu 1.4 D4D
      Če je ravno, ni zabavno!

      Comment


      • #4
        Re: C-1 dizel

        Žal ne, 3 valjni bencinar je res od Toyote, 1.4 je pa od PSA HDi z zmanjšano močjo na 58 KM.
        Cuore sportivo.....

        Comment


        • #5
          Re: C-1 dizel

          Na Planete Citroen forumu je nekdo omenjal, da baje C1 sploh nima multipleksanja. Ne vem ce je to res.

          Aja, sicer pa imamo doma dva C2ja (enega benzin 1.1i in enega 1.4 HDi), sedel sem pa tudi v C1. Za primerjavo se mi zdi C1 dosti bolj plasticen in cenen, C2 in C3 imata vec sorodnosti s svojimi vecjimi brati in tudi nudita dosti vec dodatne opreme kot C1. Je pa sicer tko, da po velikosti kabine ni velike razlike med C2 in C1, v C2ju se zadaj malo visje sedi.
          Last edited by mtX; 11th January 2006, 14:36.

          Comment


          • #6
            Re: C-1 dizel

            kriza! a nihče ne vozi dizla? saj so res dragi, ampak sem mislil, da se bo vseeno kak ponosni lastnik najšo... :D

            sem pa gledal toyoto aygo - saj je notranjost čisto enaka kot v c-1....:scratchchin: ok, saj skupaj delajo zadeve, ampak malo drugače bi lahko že kaj naredili

            Comment


            • #7
              Re: C-1 dizel

              **Na Planete Citroen forumu je nekdo omenjal, da baje C1 sploh nima multipleksanja. Ne vem ce je to res.**

              Kar se tega tiče sploh ni evropski avto.... ima povsem drug sistem,kjer je vglavnem vse v armatrni plošči (smerokazi,varovalke....itd).Vglavnem kdor misli ,da pozna citroena se lahko začne učit od začetka.....

              Comment


              • #8
                Re: C-1 dizel

                No, glede motorja, moje mnenje:
                Kolikor sem gledal, je to v osnovi enak motor kot v C2ju, le da je "down-graded". Ni mi jasno, zakaj to delajo (mogoce poraba?). Glede na primerjalni graf:
                http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/...528/14hdi1.jpg
                proti
                http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/...eur_HDi_71.jpg

                Pomojem (glede na nasega C2) je ta motor precej udoben za umirjeno vozit (ima prakticno konstanten navor od 1750 do nekje 2700 rpm, torej za lagodno voznjo brez prehitevanja (pri tako svoh motorju je to kar vredu recimo napram bencincem). Je pa obup pomojem ko rabis koga prehitet al pa hitro pospesevat. Od 3000 rpm naprej nic ne profitiras, sape mu hitro zmanjka (ze pri C2ju je vcasih obcutit pomanjkanje, pa samo poglej kaka razlika je na grafu med enim in drugim!). Jaz ga ne bi vzel, razen ce bi ga mogoce chiptunal.
                Res ne vem kaj jim je blo treba tega delat. Prakticno so naredil ravno obratno kot overboost (posekal zmogljivost takrat ko jo rabis!).

                Comment


                • #9
                  Re: C-1 dizel

                  Ene pa res denar tišči, to je ja premajhen avto, saj nismo v Parizu

                  Comment


                  • #10
                    Re: C-1 dizel

                    Glede na graf bi rekel, da tak motor zelo enakomerno pospešuje skozi celotno območje vrtljajev. Ni tistih sunkov in zaganjanj kot pri večini turbo dizlov. Do 2700 dela navor, naprej pa moč, kar pomeni da so pospeški konstantni.

                    Lp Čojko
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Re: C-1 dizel

                      Kar nekaj sem se prevozil z Aygom 1.0 (službenim) in moram priznat, da si takega avta ne bi kupil tudi, če bi stal miljon manj kot stane. Najbolj me je razočaral motor. Trovaljnik ima glas, ki sponimja na poljskega fiata, pospeškov skorajda ni, menjalniska razmerja so pa zračunana tako na dolgo, da se v drugi z lahkoto pelješ 100, v tretji pa 140 km/h. Ko daš enkrat v peto skorajda neha pospeševat. Glede na to, da nima nobenega navora, bi mu lahko vsaj dali krajša razmerja v menjalniku. Za moje pojme absolutno premali avto, ki premalo nudi in za 2.500.000 kolikor pride osnovni model s klimo in kovinsko barvo, si raje kupim skoraj karkoli drugega. Še predpotopni AX se mi zdi boljši avto v primerjavi s to škatlo. Če že hočete imet mali avto si za ta denar kupite C3, pa čeprav 6 mesecev starega in z 5.000 prevoženimi kilometri. Mislim, da ga za 2.500.000 ne bi bilo težko najt.


                      Srčno upam, da so na svetu ljudje, ki se jim C1/Aygo/Peugeot(?) dopade, sicer ne vem kaj bodo z vsemi temi avti. V Mariboru se je v prvih dveh mesecih prodaje prodal le en Aygo. To vem zanesljivo. Upam da gre citroenu kaj bolje.

                      Comment


                      • #12
                        Re: C-1 dizel

                        Ta avto je premali. Dizel je prešvoh, bencinar je pa trivaljni, kar pomeni čuden zvok in nemiren tek, kar se še posebej občuti v prostem teku, ko se cel avto trese kot kak star dizel pri minus 10 stopinjah. :scratchchin:

                        Comment


                        • #13
                          Re: C-1 dizel

                          Kaj pa ta avtoček v primerjavi s SMART-om?

                          Je kdo primerjal... mere, cena, motor, oprema, kvaliteta?

                          Sicer je avto res majhen, mi je pa zanimivo to, da se ga dobi v petvratni različici :-) kar je verjetno zelo uporabno, saj ob morebitnih nakupih zložiš robo kar na zadnji sedež, sej v prtljažnik ne gre kej dosti.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Re: C-1 dizel

                            Pozdravljeni!

                            Ker sem očitno edini lastnik C1 na forumu, bom povedal par stvari o njem. Ker pač nisem strokovnjak za tehniko, se bom bolj osredotočil na občutke.

                            Avto pač spada v razred majhnih vozil in lahko rečem, da nikakor ni premajhen. Registriran je za štiri osebe in toliko jih lahko pelje brez težav (seveda ekstremi so izključeni...), drugače pa je prostora (za potnike) dovolj, prav tako motorne moči, da lahko nemoteno sledi tekočemu prometu.

                            Kar se tiče zvoka in teka trivaljnega motorja...:scratchchin: Meni je zelo všeč! Ko se začne motor vrteti nad 3.500 obratov, se začne prava glasba za ušesa - saj zvok zelo spominja na boxerske šestvaljnike!

                            O tresenju v prostem teku pa lahko rečem, da sicer je prisotno, vendar ni tako zelo moteče (kot v kakšnem starem dizlu pri minus 10 stopinjah).

                            Do sedaj lahko rečem, da sem z avtom pogojno zadovoljen (motor je čista desetka), poraba zelo nizka, podvozje - lega na cesti in zavojih odlična.

                            Sem pa razočaran nad zvočno izolacijo podvozja (sliši se prav vsak povožen kamenček) in končno izdelavo (predvsem notranjosti). Materiali v notranjosti so zelo ceneni (vendar oblikovno zanimivi), sedeži so sicer udobni in na daljše relacije nisem občutil utrujenosti, nimajo pa praktično nikakršne bočne opore, kar zna biti zelo nadležno... Dokupil sem si sredinski naslon za roko, ki zadevo malenkostno ublaži, vendar - to ni to... :a:.

                            Prostora za prtljago praktično ni - zato priporočam petvratno različico (če se že kdo odloči za nakup tega modela).

                            Na vprašanje, ali bi se znova odločil za nakup tega modela, lahko odgovorim: "NE!"

                            Lp

                            Comment


                            • #15
                              Re: C-1 dizel

                              @spike, kaj pa bi vzel? večje vozilo? citroen?

                              Comment

                              Working...
                              X