Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C-crosser Testi in Razni članki

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen C-crosser Testi in Razni članki

    Objavljamo prvi test sicer v italjanščin, ko najdemo v kaki slo reviji kakšen prevod bomo objavili tudi to oz. če kdo kupuje kake revije z avto vsebino v sloveniji ga prosimo, če nam bolj redno pošilja take in podoben material.

    Pa še cene za ta avto v Italji.
    Attached Files
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

  • #3
    Re: Testi Citroen Crosser

    Citroën C-Crosser

    » 26.06.2007 ob 23:11 | Avtor: Š.M.




    Sredi poletja bo na ceste zapeljal prvi Citroënov SUV, poimenovan C-crosser. V sebi združuje Citroënovo filozofijo in ponuja stil ter praktičnost v elegantnem, prostornem in udobnem avtomobilu, v katerem je prostora za 5+2 potnika.

    C-crosser bo opremljen z 2.2 HDi dizelskim motorjem z močjo 115 kW (156 KM), ki je prijazen do okolja, deluje pa celo na 30% biodizelsko gorivo, brez da bi bile potrebne spremembe. Opremljen je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in požene c-crosserja do hitrosti 100 km/h v manj kot 10 sekundah.


    Da bi zmanjšali emisije, bo c-crosser dvokolesno gnan. V primeru, da bo potreba po štirikolesnem pogonu, ga bo voznik ročno vklopil, za zelo spolzke terene pa bo na voljo tudi elektronska zapora. C-crosser je nastal v sodelovanju Citroëna z Mitsubishijem in Peugeotom in tako v sebi skriva idealno razmerje med udobjem in zmogljivostjo.


    C-crosser ima v notranjosti preko 20 odlagalnih mest in predalčkov. Vseh pet sedežev zadaj (5+2) se enostavno odstrani in s tem pridobi ravno dno prtljažnika s prostornino do 1.686 litrov. Če je postavljenih pet sedežev, prtljažnik meri 510 litrov prostornine. Spisek standardne opreme vsebuje med drugim alarm, dnevne luči, premične sedeže, tempomat in avtomatsko klimatsko napravo, dolg pa je tudi spisek dodatne opreme.


    Za varnost skrbi šest zračnih blazin ter ABS, EBD in ESP sistemi, prijazen pa naj bi bil tudi do pešcev.
    Citroen Bilten Forum
    https://www.citroenbilten.com/
    Gostovanje Domene Internet
    https://www.bilten.net/
    Mobing v Sloveniji
    https://www.mobbing.si/
    Družinski portal
    https://www.drobnic.com/
    https://www.drobnic.info/

    Comment


    • #4
      Re: Testi Citroen Crosser

      19.9.2007, 08:14
      Citroen C-crosser Domača predstavitev

      Kliknite za povečavo

      V bližnji prihodnosti bo proizvodne trakove avtomobilskih proizvajalcev zapustil po en SUV na vsakih deset izdelanih osebnih vozil. Trend rasti je očiten, če pogledamo deset let nazaj, ko je delež znašal le 2,4 odstotka. Porastu zanimanja za tovrstna vozila so sledili tudi pri Citroenu in v sorazmerno kratkem času lansirali svoj izdelek. No, ne čisto sami. Skupini PSA se je v tem projetku pridružil Mitsubishi, s katerim so uspešno uskladili poslovne interese.

      Prva vožnja: Citroen C-crosserTest: Mitsubishi outlander 2,0 DID
      Kliknite za povečavo

      Japonsko-francoska zveza

      Citroenov C-crosser, Peugeotov 4007 in Mitsubishijev outlander se med seboj "razpoznavno" ločijo po oblikovanju prednjega dela. Spremembe posegajo predvsam na masko in žaromete, pod motornim pokrovom oba francoza skrivata 2,2-litrski HDi, medtem ko japonca poganja 2-litrski DID. Seveda govorimo o dizlih. Proizvodna logistika ni najbolj enostavna, saj novinca izdelujejo na Japonskem, njegov motor pa v francoski tovarni.
      Kliknite za povečavo

      2,2 HDi in šest prestav

      Osnovo za pogon predstavlja 115-kilovatni (156 KM) 2,2 HDi, ki z nekoliko večjo močjo (173 KM) žene modela C5 in C6. Od julija letos, ko se je v Franciji pričela prodaja, je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. V tej kombinaciji je predviden tudi na našem tržišču, kamor prihaja s pričetkom leta 2008.
      Kliknite za povečavo

      Kliknite za povečavo

      Dva nivoja opreme

      C-crosser je v osnovni različici opremljen z načinom pogona, pri katerem je na izbiro 2WD, prilagodljiv 4WD in "zaklenjen" 4WD lock. Prostorna notranjost nudi 22 odlagalnih mest, pogrezljiva sedeža tretje vrste, samodejni poklop sedežev druge vrste in ločeno odpiranje spodnje stranice prtljažnika. Oprema tendance (33.900 EUR) sicer vključuje elektronsko krmiljene aktivnovarnostne elemente (ABS, EBD, ESP), popolno pasivno varnost, samodejno klimatsko napravo, audio sistem, prtljažna nosilca, usnjen volan s prestavno ročico, potovalni računalnik ... Pri višji stopnji exclusive je notranjost usnjena, prednja sedeža sta pomična električno in ogrevana, dodani so ksenonski žarometi, pomoč pri parkiranju, CD izmenjevalnik, 18-palčna platišča ... Ta stopnja opreme bo pri nas na voljo za 37.700 evrov.
      Kliknite za povečavo


      Ne samo za ljubitelje citroenov

      Citroen je po raziskavah prepoznavnosti znamke uvrščen visoko. Tudi zato s prodajnimi načrti smelo računajo na vse, ki kupujejo vozila SUV ne glede na znamko. To je sicer razumljivo, saj "lojalni citroenovci" do sedaj pač niso mogli posegati po tovrstnih vozilih. Predvidena letna proizvodna številka je 20.000 enot, od tega naj bi jih v Sloveniji prodali 150.
      Kliknite za povečavo

      Kliknite za povečavo



      Besedilo in fotografije: Aleš Črnivec
      Citroen Bilten Forum
      https://www.citroenbilten.com/
      Gostovanje Domene Internet
      https://www.bilten.net/
      Mobing v Sloveniji
      https://www.mobbing.si/
      Družinski portal
      https://www.drobnic.com/
      https://www.drobnic.info/

      Comment


      • #5
        Re: Testi Citroen Crosser

        17.7.2007, 09:36
        Citroen C-crosser Prva vožnja

        Kliknite za povečavo

        Citroen si je z vstopom v razred SUV-jev odprl popolnoma nova vrata. Jasno je, da je segment športnih terencev še vedno tisti, ki na leto zraste za največ odstotkov, kljub temu pa se je Citroen "igri" pridružil razmeroma pozno. S C-crosserjem razširjajo svojo že tako široko paleto vozil in upajo, da jim bo avtomobil pomagal nadgrajevati ugled znamke, ki se (ko je govora o večjih avtomobilih) spogleduje s prestižem. Mi smo ga zapeljali po slikoviti trasi, ki so jo ponudili obronki Pirenejev.

        Fotogalerija: S C-crosserjem po obronkih PirenejevVideo predstavitev
        Kliknite za povečavo

        Trojček

        Citroen je za "pohod" proti visokim prodajnim številkam za zaveznika izbral znamko Mitsubishi. Ti v svoji tovarni po praktično enakem ključu že nekaj časa izdelujejo outlanderja, s tekočih trakov pa bo kmalu zapeljal še zadnji del triperesne deteljice, peugeot 4007. Francozi so si z vzpostavitvijo te naveze prihranili veliko časa in predvsem denarja. Pogovori o sodelovanju so se začeli šele leta 2005, danes pa se po cesti vozijo že prvi C-crosserji. Hitro in (pri Citroenu upajo) učinkovito.

        Kliknite za povečavo

        Markantne poteze

        C-crosser tesne sorodstvene povezave z outlanderjem ne more skriti. Pri zgledu skoraj ni razlik, pa najsi gre za pločevino ali pa notranjo opremo. Kljub temu se avtomobilu ni bati za krizo identitete, saj se Citroenov pečat v obliki ogromnega emblema znamke razteza čez cel nos. Avtomobil ponuja tudi šesti in sedmi sedež, ki lahko na željo uporabnika "vstaneta od mrtvih". Gre za precej zasilno rešitev, zato verjamemo, da bo prtljažnik večino časa ponujal 510 litrov, namesto slabih 150 ob postavljeni tretji vrsti sedežev.

        Kliknite za povečavo

        Za koga?

        C-crosser ne bo odkrival tople vode. Citroen ne slepi kupcev s pretiranimi terenskimi sposobnostmi. V prvi vrsti gre torej za urban avtomobil, ki mora biti sposoben zapeljati se tudi po ne tako urbano urejenih cestiščih. Kupci lahko pričakujejo avtomobil, ki bo sposoben zgledno blažiti luknje na makadamski podlagi, obenem pa se bodo lahko zanesli na ponujeno tehniko. Ta bo omogočala tudi lažje "vzpone" oziroma lomastenje po brezpotjih za začetnike. Ciljna skupina je zelo razpršena, zato si je težko predstavljati tipičnega kupca. Morda je to človek z vikendom nekje nad Ljubljano, japijevski poslovnež ali pa mamica, ki si obupno želi voziti v "terencu".

        Kliknite za povečavo

        Japonska tehnika, francosko srce

        Vrtljiv gumb med sedežema omogoča izbiranje načina pogona. Večino časa se bo moč prenašala le na prednji kolesi, če pa bodo razmere tako zahtevale (lažje oblike terenske vožnje, spolzko cestišče) bo mogoče izbrati program 4WD, ki po potrebi prenaša moč tudi na zadnji kolesni par. V primeru skrajne sile pa je mogoče vklopiti tudi stalno razmerje prenosa na vsa štiri kolesa. Testne primerke, kot tudi prve modele, ki bodo zgodaj jeseni na voljo tudi pri nas, bo poganjal prepričljivo zmogljiv 160-konjski 2,2-litrski dizel, ki ga je prispeval koncern PSA. Gre za že znan in preverjen agregat iz Citroenove palete, le, da so ga "oropali" za en turbo polnilnik. Kljub temu je 310 Nm navora na voljo že pri zdravih 2000 vrtljajih, kar je pomenilo lagodno prehitevanje in lenarjenje s prestavno ročico. Sicer pa smo omenjeni agregat spoznali že v sodelovanju s C-petico. Omenjeni avtomobil smo postavili tudi na valje, kjer smo razčlenili delovanje obeh turbo polnilnikov.
        Kliknite za povečavo




        Besedilo in fotografije: Ciril Komotar
        Citroen Bilten Forum
        https://www.citroenbilten.com/
        Gostovanje Domene Internet
        https://www.bilten.net/
        Mobing v Sloveniji
        https://www.mobbing.si/
        Družinski portal
        https://www.drobnic.com/
        https://www.drobnic.info/

        Comment


        • #6
          Re: Testi Citroen Crosser

          C-Crosser ima ceno
          Citroenov SUV v Slovenijo prihaja v prihodnjih tednih, trgovci pa imajo zanj že določeno ceno.
          Besedilo: Peter Pirkovič
          C-Crosser z 2,2-litrskim dizelskim motorjem s 160 KM in paketom opreme Tendance stane 33.900 evrov,
          Citroen Bilten Forum
          https://www.citroenbilten.com/
          Gostovanje Domene Internet
          https://www.bilten.net/
          Mobing v Sloveniji
          https://www.mobbing.si/
          Družinski portal
          https://www.drobnic.com/
          https://www.drobnic.info/

          Comment


          • #7
            Re: Testi Citroen Crosser

            CITROËN C-CROSSER: Pustolovski duh vsak dan
            Napisal JM,dne 26.October,2006 Citroën nadaljuje širjenje svojega izbora vozil s trženjem SUV-ja visokega cenovnega razreda C-Crosser v Evropi od poletja 2007 dalje. Ta nova ponudba povezuje svet vozil klasičnih oblik in svet terenskih vozil s ponudbo dinamičnih storitev, udobja v potniškem prostoru in udobja pri najboljših vozilih obeh kategorij.

            S svojimi tekočimi linijami in svojimi podolgovatimi dimenzijami (dolžina 4,64 m, širina 1,81 m in višina 1,73 m z nosilnimi drogovi prtljažnika na strehi) ima C-Crosser športni izgled, hkrati pa nudi veliko udobja v potniškem prostoru (na voljo je do 7 sedišč). Je odličen kompromis med udobjem, lego na cesti in dobrimi okoljevarstvenimi rezultati (dizelski motor HDi s filtrom sajastih delcev - FAP).


            C-Crosser nudi resnično večstransko uporabo, po eni strani zaradi svojega sistema integralnega prenosa, ki mu omogoča prevoz potnikov po vseh poteh in pri vsakem vremenu, po drugi strani pa s prilagodljivostjo notranjega prostora, ki odgovarja najrazličnejšim potrebam.

            Dinamična oblika in statutarna velikost


            C-Crosser prepoznamo na prvi pogled kot vozilo Citroën. Uporaba dvojnih kromiranih puščic ali tanke oblike žarometov so prepoznavni stilni znaki zadnjih stvaritev znamke.
            Linije vozila C-Crosser izražajo poistovetenje z novim vozilom. Z zaobljenimi oblikami odbijačev in blatniških košev, dinamiko z vitkim profilom, padajočo streho in s prisotnostjo mnogih kromiranih detajlov poudarjajo trpežnost in eleganco.

            Popolna združitev med udobjem in lego na cesti


            Dinamičnost vozila C-Crosser se da razbrati iz njegovega stila in temelji na objektivnih storitvah.
            C-Crosser se odlikuje z izredno reaktivnim in dinamičnim obnašanjem vozila na cesti. V liniji veščin znamke Citroën oprijem s cestiščem vozila C-Crosser (sprednja prema Mc Pherson in zadnja prema z več vodili) zagotavlja izvrstno povezavo med udobjem in lego na cesti. Prisotnost 18 colskih posebnih pnevmatik Michelin izboljšuje ta rezultat.


            Dizelski motor združuje ognjevitost in varovanje okolja


            Ob začetku prodaje bo C-Crosser na voljo z novim dizelskim motorjem 2,2 l HDi, 156 KM CEE (115 kW), povezanim s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
            Ta čisti dizel sistematično opremljen s filtrom sajastih delcev (FAP), lahko deluje s 30 % biogoriva (Diester).
            Prednost je dana ugodju in enostavnosti uporabe, razvije navor 380 Nm ob tem prikazuje dobre okoljevarstvene rezultate in zmerno porabo.

            Integralni prenos zagotavlja varno vožnjo


            Zaradi integralnega prenosa nudi C-Crosser vozniku možnost izbire med tremi načini delovanja prenosa glede na razmere vožnje in na želje obvladovanja mehanike: način delovanja na 4-kolesni pogon, način delovanja na 2-kolesni pogon ali način delovanja lock, ki je priporočen pri zmanjšanem oprijemu vozila s cestiščem.
            Izbiro načinov delovanja omogoča eno samo stikalo, nameščeno za prestavno ročico.

            Prilagodljivost notranjega prostora za zadovoljitev najrazličnejših potreb


            C-Crosser je vozilo z veliko prilagodljivostjo notranjega prostora. Različnim željam uporabnikov hitro in nenaporno prilagodljiv.
            Zaradi 3. vrste sestavljene iz dveh sedežev, ki sta popolnoma zložljiva pod pod, lahko C-Crosser sprejme do 7 potnikov.
            2. vrsta se pomakne za 80 mm, da omogoči večje udobje potnikov ali večjo prostornino prtljažnega prostora. Možno jih je zložiti z električnim preklopom 2/3 - 1/3 s pomočjo dveh upravljalnih stikal v prtljažniku.
            Preklop sedišč omogoča ploščat pod, ki sprosti veliko površino za tovor.
            Prtljažnik vozila C-Crosser se odpira v dveh delih. Spodnja loputa prenese 200 kg kar olajša natovarjanje obsežnih ali težkih predmetov in omogoča uporabo kot sedišče.

            Dovršena razporeditev v izboru vozil Citroën


            S svojim določenim stilom, razkošnimi dimenzijami (medosna razdalja 2,67 m) in storitvami visokega nivoja C-Crosser popolnoma dopolnjuje trenutno ponudbo vozil Citroën srednjega in visokega razreda z limuzinami C5 in C6 ter enoprostorci C4 Picasso in C8. Znamka nadaljuje lastno strategijo, ki jo je začela z vozili C1, C2, C3 in C3 Pluriel, štirimi med seboj dopolnjujočimi ponudbami, a stilsko in v zasnovi precej različnimi kompaktnimi vozili, s katerimi želi v največji meri zadovoljiti različna pričakovanja strank.

            C-Crosser, primeren za vožnjo po mestu in po cesti kot tudi na podeželskih slabih poteh, je namenjen vsem, ki iščejo povsem mnogostransko vozilo, ki odgovarja njihovemu stremljenju po svobodi in ugodju.
            Citroen Bilten Forum
            https://www.citroenbilten.com/
            Gostovanje Domene Internet
            https://www.bilten.net/
            Mobing v Sloveniji
            https://www.mobbing.si/
            Družinski portal
            https://www.drobnic.com/
            https://www.drobnic.info/

            Comment


            • #8
              Re: Testi Citroen Crosser

              Video: Citroën C-Crosser

              Že ptički na veji čivkajo, da C-Crosser ni čisto PSA-jev produkt, ampak je dvojček Peugeota 4007 po večini povzet kar po Mitsubishijevem Outlanderju. Oglejte si ga, C-Crosserja namreč, na videu.
              http://www.avto-magazin.si/novice/vi...sser-5549.aspx
              Citroen Bilten Forum
              https://www.citroenbilten.com/
              Gostovanje Domene Internet
              https://www.bilten.net/
              Mobing v Sloveniji
              https://www.mobbing.si/
              Družinski portal
              https://www.drobnic.com/
              https://www.drobnic.info/

              Comment


              • #9
                Re: Testi Citroen Crosser

                Še iz domače predstavitve
                Attached Files
                Citroen Bilten Forum
                https://www.citroenbilten.com/
                Gostovanje Domene Internet
                https://www.bilten.net/
                Mobing v Sloveniji
                https://www.mobbing.si/
                Družinski portal
                https://www.drobnic.com/
                https://www.drobnic.info/

                Comment


                • #10
                  Citroen C-crosser Testi in Razni članki

                  Citroen C-crosser 2,2 HDi

                  Všeč bo najprej tistim, ki imajo radi udobje, šele za tem tistim, ki kdaj pa kdaj napadejo kakšen sila zahteven makadam.


                  Citroenu je vstop v razred lahkih terencev močno olajšal Mitsubishi. Plod sodelovanja koncerna PSA z Japonci je znižanje stroškov snovanja popolnoma novega avtomobila. Rezultat je triperesna deteljica, katere del je C-crosser. Citroen je moral skupaj z vstopom v razred športnih terencev v prid nižjih stroškov sprejeti kompromis. Znotraj ga je odlično zakril z udobjem, zunaj pa z eleganco.






                  Zunanjost, notranjost


                  Menimo, da so dane pogoje (v grobem določena oblika) najbolje izkoristili prav pri Citroenu. Prednji del vozila deluje vse prej kot robustno in terensko. Eleganca je v prvem planu. Estetsko razpotegnjen logotip znamke od žarometa do žarometa, zračne reže so kot nasmešek, z debelim kromom obrobljene meglenke kličejo po prestižu. Upravičeno. V tem citroenu ni manjkalo skoraj nič. Limuzinski položaj za volanom, ki smo ga hvalili že pri outlanderju, je tokrat obogatila še bogata stopnja opreme. Svetli usnjeni sedeži v kombinaciji s srebrno zunanjostjo delujejo prav aristokratsko. Potrebno je omeniti tudi šesti in sedmi sedež, ki sta zasilna in neudobna, je pa lepo vedeti, da jih avto ima. Pomaga pri prodaji.

                  Sicer pa tehničnih "privilegijev" ni manjkalo. Kamera (če ni zapacana z blatom, snežno brozgo ali čisto navadnimi dežnimi kapljicami) pomaga pri vzvratni vožnji, sicer pa si voznik s pomočjo velikega zaslona lahko nastavi vsako malo podrobnost, ki je povezana z avtomobilom. Pa da ne pozabim. Hvala tistemu oziroma tisti, ki je na trdi disk (30 Gb) v avtomobilu posnel(a) klasično glasbo. Ta se je odličnu ujela s karakterjem vozila, seveda pa so zvočniki dobro in brez hreščanja prestali tudi glasno rockovsko "žaganje". Sicer pa je notranjost japonsko obarvana, kar pa ni nikakršen minus. Vse je jasno in razločno.



                  Vozne lastnosti


                  C-crosser se (zvest znamki) pelje nekoliko mehkeje kot mitsubishi outlander. To pomeni, da premagovanje makadamov in lažjih oblik brezpotij ne predstavlja nikakršnih težav. Povprečen uporabnik se bo večino časa vozil s pogonom na prednji kolesni par, ob deževnem vremenu in spolzki podlagi pa smo redno izbirali program 4WD. Ta po potrebi prenese moč tudi na zadnjo pogonsko os. Ob vklopu stalnega štirikolesnega pogona se oprijem še dodatno izboljša, kar smo s pridom izkoristili med slikanjem, ko smo se dostikrat približali in presegli mejo zdrsa. V zavojih masa vozila (1750 kg) in mehko nastavljeno vzmetenje (avtomobil je odličen potovalnik) zahtevata svoj davek. Prečno nagibanje nas ni motilo toliko kot "guncanje" naprej in nazaj med polnim pospeševanjem in zaviranjem. Všeč bo najprej tistim, ki imajo radi udobje, in šele za tem tistim, ki kdaj pa kdaj napadejo kakšen sila zahteven makadam.



                  Zmogljivosti, poraba


                  Delna zasluga za nagibanje naprej in nazaj gre močnemu pogonskemu agregatu, ki ga že dobro poznamo. Gre za "dizla" podprtega s "samo" eno turbino (enak motor služi kot osnova odlični biturbo različici). Ta vso moč na kolesa prenese v nekaj kratkih trenutkih, zaradi česar se nam je tožilo po dodatnem turbo puhalu, ki nam je "pomagalo" na testu ce-petice in ce-šestice. Situacija pa še zdaleč ni alarmantna. Veljalo bi ga le nekoliko umiriti (pa čeprav na račun pospeškov), da bi se bolje "zlil" z avtomobilom. Mitsubishijev menjalnik je zgleden izdelek, boljši od tistih, ki jih srečamo v "pravih" Citroenih. Povprečna poraba (za dober liter višja kot pri outlanderju) se je ustavila pri okroglih devetih litrih, glede na umirjen značaj avtomobila pa bo tipičen kupec vse skupaj verjetno zaokrožil še za slab liter navzdol.






                  Cena, tekmeci


                  Logično bi bilo najprej omeniti mitsubishija in peugeota, najtesnejša sorodnika. Vendar vsaj od teh dveh hitro odpade outlander. Kljub temu, da gre za praktično enak (in cenejši) avtomobil, se za nakup slednjega odloča specifična skupina kupcev, ki so navezani na znamko Mitsubishi, ali pa se preprosto raje odločajo za "japonce". Ostane peugeot 4007, in, seveda, malo morje ostalih SUV-jev. C-crosser predstavlja sila privlačno alternativo, ki jo ne moremo potisniti med trše, športnejše SUV-je, niti med večje terence. Obenem tudi šesti in sedmi sedež nista več tak "halo", da bi zaradi njih kupci drli v salone. V ospredje prihajajo manjši SUV-ji s petimi sedeži, kot so toyota RAV4, volkswagen tiguan ali pa denimo honda CR-V, ki igra na podobne "pozerske" karte. Potencialnega kupca utegne prestrašiti cena testnega modela (polno opremljen), ki je požgečkala mejo 43.000 evrov. Ta pa ga porine v teritorij premium predstavnika tega razreda, za podobno ceno sicer oskubljenega BMW X3.




                  Citroen C-crosser 2,2 HDi FAP exclusivecena: 37.700 EUR; razred terenskih vozil, športni terenec; 5 vrat, 7 sedeževMotornameščen spredaj prečno, dizelski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj; neposredno vbrizgavanje preko skupnega voda (vbrizg pod tlakom 1800 barov); 2 zgoraj ležeči odmični gredi; 2 turbo polnilnika; hladilnik polnilnega zraka; delovna prostornina: 2179 cm3; premer x gib batov: 85 x 96 mm; kompresijsko razmerje: 16,6 : 1; največja moč: 115 kW (156 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 380 Nm pri 2000 vrt/min; najvišje število vrtljajev (rdeče polje): neoznačenoPrenos močiZasnova: izbira zadnjega pogona, prilagodljivega štirikolesnega in stalnega štirikolesnega pogona; enokolutna sklopka; 6-stopenjski ročni menjalnikPrestavna razmerja: I. 3,818; II. 2,045; III. 1,290; IV. 0,927; V. 0,854; VI. 0,711; R: 4,125; končni prenos: 4,059 (I. do IV. prestava) / 3,450 (V., VI. in vzvratna prestava)Kolesa: platišča iz lahke litine: 7 J x 18, okrasni pokrovi; pnevmatike: 225/55 R/18; znamka pnevmatike (testno vozilo): Pirelli sotto zeroPodvozjesamonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, MacPherson, stabilizator, vijačni vzmeti, teleskopska blažilnika; zadnja prema: posamične obese, večtočkovno vpetje, stabilizator, teleskopska blažilnikaKrmilni sistemvolan z zobato letvijo; hidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 3,25; premer kroga obračanja: 10,6 mZavorni sistemspredaj zračena zavorna koluta premera 294 mm, zadaj polna koluta premera 302 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par kolesMere, maseMere: dolžina: 4640 mm, širina: 1800 mm, višina: 1680 mm (s strešnimi nosilci); medosna razdalja: 2670 mm; previs spredaj: 965 mm, previs zadaj: 1005 mm; kolotek spredaj: 1540 mm, kolotek zadaj: 1540 mm; oddaljenost od tal: 170 mmMase: masa praznega vozila: 1750 kg, največja dovoljena masa: 2410 kg; največja osna obremenitev: 1150 kg (spredaj) / 1300 kg (zadaj); največja masa priklopnika: 2000 kg (z zavoro) / 750 kg (brez zavore); največja vertikalna obremenitev kljuke: 100 kg; dovoljena obremenitev strehe: 80 kgTerenski podatki: vstopni kot: 22°, izstopni kot: 21°; prehodni kot: 19,25°Zmogljivosti in porabaZmogljivosti: največja hitrost: 200 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 9,9 sPoraba: mestna vožnja: 9,6 l/100 km, odprte ceste: 6 l/100 km, kombinirano: 7,3 l/100 km; povprečna avtonomija: 821 km; povprečna poraba na testu: 9 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 60 l, dolivanje goriva na levi strani, odpiranje pokrova iz notranjosti; emisije: 194 g CO2 / km; emisijski razred: Euro IV; možna uporaba biodizla (do 30%)VarnostVarnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini; isofix priključka na stranskih zadnjih sedežihVzglavniki: vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višiniZračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika, možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (s ključem - ključavnica v predalu pred sovoznikom), stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, okenske zračne blazine (stebrički A, C)V primeru trka: ocena Euro NCAP: 4 zvezdiceAktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD), elektronski nadzor stabilnosti in zdrsa vozila (ASTC)Voznikov prostorVolanski obroč, vzvodi: 3-kraki usnjen volanski obroč premera 370 mm, nastavljiv po višini; obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze, obvolanska ročica na desni za brisalce; gumb potovalnega računalnika levo poleg volana; prestavna ročica z usnjenim držalom in usnjeno manšeto med sedežema; vzvod ročne zavore med sedežema; startno stikalo namesto ključa; stikalo za preklop pogona na konzoli med sedežema; opora za levo nogoVoznikov sedež: usnjen sedež električno nastavljiv vzdolžno, po višini in po naklonu naslonjala; 2-stopenjsko ogrevanjeOgledala: električno nastavljivi ogrevani zunanji ogledali, poklopni; ročna zatemnitev notranjega ogledala; ogledalci v senčnikihInstrumentna plošča: 2 okrogla merilnika za hitrost, vrtljaje in zalogo goriva; zaslon med merilniki za temperaturo hladilne tekočine, nastavitve, opozorila, potovalni računalnik, prevoženo razdaljo, zunanjo temperaturo; zaslon na sredini armaturne; indikator okvare motorja; stopenjsko nastavljanje osvetlitve merilnikovOpozorilniki: za odprta vrata (shematični), za pozabljene prižgane luči (zvočni, pisni), za neustrezen položaj kontaktnega stikala (zvočni, pisni), za nizek nivo goriva (svetlobni), za vključeno ročno zavoro (svetlobni)Luči: bi-ksenonska žarometa z dvojno optiko in samodejnim nastavljanjem po višini, dnevne luči, avtomatske luči; naprava za čiščenje žarometov; prednji meglenki, zadnja meglenka; luč za vzratno vožnjo; tretja zavorna lučPotniki, prtljagaPotniški prostor: usnjen sovoznikov sedež nastavljiv vzdolžno in po naklonu naslonjala; usnjena dvosedežna klop in ločen sedež v 2. vrsti, oboje vzdolžno pomično in nastavljivo po naklonu naslonjal, v dno poklopna sedeža v blagu v 3. vrsti, dostop s pomikom sedežev 2. vrste; naslona za roke spredaj in v 2. vrsti; stropni ročaji in bočna ročaja v 3. vrsti; neosvetljeni ogledalci v senčnikihPrtljažnik: osvetljen, prekrit z rolojem; ločeno odpiranje stekla in spodnje stranice; osnovna prostornina: 771 l (5 sedežev, do stropa); povečana prostornina: 1691 l (2 sedeža, do stropa); zaprt predal za orodje na desnem boku, odprt predal na levem boku; zasilno rezervno kolo na jeklenem platišču nameščeno pod vozilomOdložišča: zaprt, zaklenljiv, osvetljen predal pred sovoznikom, zaprt predal na vrhu armaturne plošče, zaprt predalček levo pod volanom; zaprt dvodelni predal pod pomičnim naslonom spredaj; odprto odlagališče pred prestavno ročico; utor, odprt predal in držalo za pijačo v prednjih in zadnjih vratih; 3 utori za pijačo na konzoli med sedežema; 2 utora v naslonjalu v drugi vrsti; držalo za pijačo na armaturni plošči levo; žepa za naslonjali prednjih sedežev; 2 kaveljčka pod stropom zadajOsvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj z zakasnitvijo ugašanja; bralni lučki spredajOpremaKlima: zatemnjena stekla zadaj; električno pomična stekla v vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); samodejna enopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; merilnik zunanje temperature; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; protiprašni filter; prednja senčnikaStreha: električno pomična in dvižna sončna streha spredaj s senčilomOdklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za zaklepanje (prižiganje smerokazov); samodejno zaklepanje med vožnjo; blokada odpiranja stekel in notranjega odpiranja vrat; blokada zagona motorja; VIN številka na vetrobranuPripomočki za vožnjo: prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov (trip A in B), potovalni računalnik z merilnikom povprečne in trenutne porabe in povprečne hitrosti; intervalni brisalci z dvema hitrostima, zadnji brisalec, pomoč pri parkiranju (senzorji in kamera)Ostala oprema: strešna nosilca, električna vtičnica 12V na sredinski konzoli in v prtljažniku, uraMultimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik, CD izmenjevalnik za 6 plošč (na centralni konzoli), predvajalnik MP3 datotek; satelitska navigacija; barvni zaslon na sredinski konzoliDodatna oprema testnega vozila: kovinska barva: 490 EUR; el. nastavljivo strešno okno: 830 EUR; navigacijski sistem + audio hi-fi MP3 Rockford Fosgate:: 3.950 EUR; cena testnega vozila: 42.970 EURGarancija2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo zoper prerjavenje, 3-letno jamstvo za lak, 2-letno jamstvo pomoči na cesti; SOS stikalo za klic v sili, redni servis na vsakih 30.000 km

                  Ciril Komotar
                  Foto: Ciril Komotar
                  Citroen Bilten Forum
                  https://www.citroenbilten.com/
                  Gostovanje Domene Internet
                  https://www.bilten.net/
                  Mobing v Sloveniji
                  https://www.mobbing.si/
                  Družinski portal
                  https://www.drobnic.com/
                  https://www.drobnic.info/

                  Comment

                  Working...
                  X