Announcement

Collapse
No announcement yet.

blokiranje zadnjih koles

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blokiranje zadnjih koles

    Pozdravljeni,
    no danes me je pa moj bingo čist razpi....Ko sem hotel speljati iz parkirnega prostora v rikverc in nato naprej, so mi zablokirala zadnja kolesa:mada: . Potem pa malo ročno potegnem in spustim, "cuknem" in SPUSTI. No kasneje se mi je spet ponovilo, sedaj pa ne vem ali naj se ne sekiram, pa počakam do naslednjega servisa (jan.) Ali pa naj pljunem v roke in razdrem zadnje bobnaste zavore ter jih sčistim..............Predvidevam da so zaradi petkove makadamske vožnje prašne + vlaga, pa se bobni malo "primejo"........?? Lahko pa je tudi kaj drugega??:scratchchin:

    Malo sem že pogledal repair manual.......naj bi bilo povsem enostavno.........
    Je imel kdo že kakšne podobne izkušnje, kaj predlagate? Saj vem:"Razdri pa pofotkaj!" ;)
    Koliko pa bi računali na servisu??:b:
    LP
    The only difference between men and boys is the size and price of their toys!

  • #2
    Re: blokiranje zadnjih koles

    Možno je, da so ti odstople obloge. Ali pa jih imaš preveč obrabljene in ti mehanizem ne vrača toliko kot bi moral. Vsekakor ne čakaj s servisom, ker se ti to lahko zgodi med vožnjo. Posledice pa tako ali tako poznaš. :shockedya:
    Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

    Comment


    • #3
      Re: blokiranje zadnjih koles

      Porihtaj če si pametn. Samo delo je dokaj enostavno, razn če ne boš prvič orodja v rokah držal. Js osebno bi se lotu popravila, sam seveda.
      Ne preveč brat, ker ni nč pametnga napisanga!!

      Comment


      • #4
        Re: blokiranje zadnjih koles

        Pol pa se zmenita in mu pomagaj. Za kakšen pir bo pa že dal.
        Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

        Comment


        • #5
          Re: blokiranje zadnjih koles

          Hvala vsem za vzpodbudo, žal so se stvari zavrtele malo drugače pa mi je guma konkretno zablokirala sredi Lj., gužva, itd.itd.Pokličem AMZS in gremo do najbližjega servisa na Samovi. So baje CHRONO SERVIS=brez najave ti zrihtajo tudi zavore.(Vsaj tako sem mislil). Tudi AMZS šofer je pritrdil moji in vašim ugotovitvam, da se je odlepila zav. obloga, kar se baje dogaja vsem francozom...:scratchchin: .In nihče se ne sekira:a: .
          Na servisu pa KAP,ne bi sicer rad v podrobnosti, ampak avto so imeli 4 dni in danes so me osušili za 70 jurčkov:b: . Zamenjali so zadnje zav. obloge in zav.cilindrčke...

          Komentarji??
          LP
          The only difference between men and boys is the size and price of their toys!

          Comment


          • #6
            Re: blokiranje zadnjih koles

            To se je tut lansk let decembra na mojem pugiju nardilo ja.
            Pri zadnjih bremzah so se mi pakne odlimale.
            Pustil sem ga zunaj na mrazu(ki pa niti ni bil tako hud ,okol -3) z zategneno ročno.
            Zjutrej ko sem hotu rikverc zapeljat iz parkplaca so se kolesa rahlo zaštekala,jaz peljal dalje ,potem pa je konkretno počilo in nekaj zaskočilo,nekak imaš občutek kot da se nekoga povozil.
            Nekaj časa sem se normalno peljal , s tem da so zavore prijele občutno slabše,ker pač zadnje niso delale.
            Enkrat nekega dne ,ko je avto stal na dvorišču pa nisem mogel več zapeljati vzvratno ,so se takoj zaskočile kolesa.
            Potem sem le nekako odpeljal avto do mehanika

            Comment


            • #7
              Re: blokiranje zadnjih koles

              Komentar? Tak bom reku, če bi takoj zrihtal ko je začel karkoli zadnjega kolesa blokirat, bi odštel denarce samo za oblogo, in prav tako so te nategnli za cilinder. Za ta denar bi mel zadnje zavorne obloge nove in tut sprednje, pa še ostal bi ti za kakšno kišto pira ali dve. Škoda no, mal več si bomo mogl pomagat takle med seboj, pa čeprav nismo vsi mehaniki, ampak vseen znamo zrihtat.
              Ne preveč brat, ker ni nč pametnga napisanga!!

              Comment


              • #8
                Re: blokiranje zadnjih koles

                Originally posted by bingo76 New post replay
                Hvala vsem za vzpodbudo, žal so se stvari zavrtele malo drugače pa mi je guma konkretno zablokirala sredi Lj., gužva, itd.itd.Pokličem AMZS in gremo do najbližjega servisa na Samovi. So baje CHRONO SERVIS=brez najave ti zrihtajo tudi zavore.(Vsaj tako sem mislil). Tudi AMZS šofer je pritrdil moji in vašim ugotovitvam, da se je odlepila zav. obloga, kar se baje dogaja vsem francozom...:scratchchin: .In nihče se ne sekira:a: .
                Na servisu pa KAP,ne bi sicer rad v podrobnosti, ampak avto so imeli 4 dni in danes so me osušili za 70 jurčkov:b: . Zamenjali so zadnje zav. obloge in zav.cilindrčke...

                Komentarji??
                LP
                Ne rad to rečem vendar.....SEM TI REKEL.

                Bodi srečen, da si celo glavo odnesel od vsega tega. Jebeš 70.00....
                Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                Comment


                • #9
                  Re: blokiranje zadnjih koles

                  Pa saj je zrihtal takoj. Saj ni imel druge možnosti. Ko sem jaz hodil v šolo je bilo 20 + 4 = 24. Poglejte datume. Jebeš Citroenove servise, ki te nategnejo, ko si v stiski. lp

                  Comment


                  • #10
                    Re: blokiranje zadnjih koles

                    Za info vam pošiljam slikico odlepljene zavorne obloge. Čudno da citroen ni dal bolšega lepila....Sicer pa to dela itak kakšna druga firma. Zav.cilindrčke so tudi zamenjali, čeprav sta bila OK. Ampak ko so že šraufali........Po mojem se mi jih niti ne splača očistit in semeringe menjat, če stane nov 4ksit.
                    Iz čiste radovednosti sem poklical trgovino z avtodeli Mot...., kjer stanejo zav. obloge 8.100 in cilindrček 4000, torej vse skupaj cca. 16ksit. Na servisu pa 39ksit+DDV!!!!!!!

                    LP
                    Attached Files
                    The only difference between men and boys is the size and price of their toys!

                    Comment


                    • #11
                      Re: blokiranje zadnjih koles

                      Pa še 30 jurjev dela so si zakasirali... saj niso normalni. Čez par let pa se bo spet isto zgodilo, ker so deli enak šrot kot prva vgradnja.
                      Tako je vsaj bilo na maminem Peugeotu 206, ki mu je pri 40 000 km zružila sklopka ( zvite vzmeti na potisni plošči). Seveda, kriva je mama, Peugeot že ne. Menjava sklopke z delom vred je stalo cirka 80 jurjev. Po treh letih ( in malo več kot 30 000 km) pa je sklopka spet zružila, ista napaka (peugeot seveda ni prevzel nobene odgovornosti) ! Zdaj jo je zamenjal pedanten vaški mehanik za polovico tega denarja. Aja, peugeotova sklopka je stala 50 jurjev, LUK komplet (kvalitetna roba) pa je stal 15 jurjev.

                      nauk zgodbe: če se pokvari karkoli klasičnega (kar zadnje boben bremze definitivno so)...nikar na pooblaščene servise.
                      Last edited by Abraxas; 27th November 2006, 16:12.

                      Comment


                      • #12
                        Re: blokiranje zadnjih koles

                        Katerem servisu?

                        Comment


                        • #13
                          Re: blokiranje zadnjih koles

                          Originally posted by Abraxas New post replay
                          Pa še 30 jurjev dela so si zakasirali... saj niso normalni. Čez par let pa se bo spet isto zgodilo, ker so deli enak šrot kot prva vgradnja.
                          Tako je vsaj bilo na maminem Peugeotu 206, ki mu je pri 40 000 km zružila sklopka ( zvite vzmeti na potisni plošči). Seveda, kriva je mama, Peugeot že ne. Menjava sklopke z delom vred je stalo cirka 80 jurjev. Po treh letih ( in malo več kot 30 000 km) pa je sklopka spet zružila, ista napaka (peugeot seveda ni prevzel nobene odgovornosti) ! Zdaj jo je zamenjal pedanten vaški mehanik za polovico tega denarja. Aja, peugeotova sklopka je stala 50 jurjev, LUK komplet (kvalitetna roba) pa je stal 15 jurjev.

                          nauk zgodbe: če se pokvari karkoli klasičnega (kar zadnje boben bremze definitivno so)...nikar na pooblaščene servise.
                          ABSOLUTNO....se popolnoma strinjam. Takih malenkosti se ne splača menjavat na pooblaščenem servisu. Pa tudi kaj drugega tudi ne.
                          Kot majhen sem vedno želel voziti TDI....sedaj sem zrastel :a8s1g:

                          Comment

                          Working...
                          X